[Siedlce]

Szukasz kogoś, z kim mógłbyś porozmawiać w cztery oczy? Myślisz, że w Twojej miejscowości tylko Ty masz nerwicę/depresję czy inne zaburzenia? Teraz masz okazję odnaleźć bratnią duszę w Twojej okolicy.

[Siedlce]

przez Magda 10 kwi 2006, 18:14
Szukam nerwicowców z Siedlec. Razem raźniej.

przez Tremor 25 lip 2006, 22:09
Ja mieszkam gdzie indziej, ale w Siedlcach studiuję i to miasto jest mi bliższe niż moje własne. Gdzie w Siedlcach można sobie pomóc w nerwicy?

przez Magda 06 sie 2006, 17:30
Witam Dawno nie zaglądałam na forum. Odezwij sie do mnie na gg 7955340. To sobie pogadamy o naszych bolączkach. Może coś Ci doradzę, jesli chodzi o leczenie. W grupie zawsze rażnij :D Magda

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: [Siedlce]

przez Moteuchi Yota 16 paź 2006, 17:22
Magda napisał(a):Szukam nerwicowców z Siedlec. Razem raźniej.

Witaj. To wspaniale, że znalazłem kogoś z Siedlec, już sam chciałem zaczynać nowy temat, ale już nie muszę :smile: Nie znam jeszcze nikogo z Siedlec, kto miałby nerwicę tak jak ja, więc tymbardziej się cieszę, że znalazłem ten temat.

Jeśli w ciągu tygodnia zdążę się wyrobic z napisaniem wiadomości na gg do Ciebie, to powinno być dobrze :lol: A tak na poważnie, jeden z moich najgorszych objawów to straszna dokładność w podejmowanych czynnościach i masa lęków przed popełnieniem błędu chociażby podczas wpisywania numeru gg gdy chcę dodać kogoś do listy kontaktów, a to tylko przykład jeden z setek..tysięcy.. innych podobnych :?

Ps. Oczywiście z tym tygodniem to był żart, nie jest aż tak źle :D Jeszcze dzisiaj postaram się odezwać.

Pozdrawiam.

przez Varabi 02 lis 2006, 09:28
O! Jaki ładny topic! Cóż za niespodzianka! Ludki z mojego miasta się tu pałętają. :D Czuję się, jakbym UFO zobaczył! ;)
A poważnie –