[Warszawa] Nasza Stolica

Szukasz kogoś, z kim mógłbyś porozmawiać w cztery oczy? Myślisz, że w Twojej miejscowości tylko Ty masz nerwicę/depresję czy inne zaburzenia? Teraz masz okazję odnaleźć bratnią duszę w Twojej okolicy.

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

Avatar użytkownika
przez C(c)złowiek 15 cze 2010, 13:13
zaqzax - ja sie chetnie z Toba spotkam. Tez mam depresje i potrzebuje takich spotkan bo nie mam znajomych prawie wcale :( Takze jakby co to ja jestem chetny na spotkanie :) Moze teraz przy kolejnym spotkaniu bedzie wiecej ludzi i dojdzie ono do skutku w koncu.

Lucyferka - nic sie nie dzieje. Po prostu tu organizujemy spotkania w Warszawie. Jak masz ochote to przyjdz na spotkanie w weekend.
"Żyjemy w świecie przyjemności pozbawionych radości" ;) Erich Fromm
GG: 5365347
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
10 lut 2007, 23:46
Lokalizacja
Warszawa

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

Avatar użytkownika
przez Lucyferka 15 cze 2010, 16:30
Niestety w ten weekend niemoge, ale w następny czemu nie
"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
13 cze 2010, 20:57

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

przez scroll 17 cze 2010, 20:49
W sobotę idę na piwo, jak ktoś chce się dołączyć to proszę. Będę w Pubie Polskim przy pl. Konstytucji - wejście od Marszałkowskiej, pod filarami (tam jak hotel MDM). A godzina - hmmm, standardowo 15.00 .
scroll
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

Avatar użytkownika
przez Anja01 18 cze 2010, 00:21
Mnie na razi enie będzie. Zostałam koordynatorem grupy Grundvig (google jeśli ktos chce wiedizeć co to), oraz kuratorem pewnej osoby z zaburzeniami depresyjnymi przydzielonym przez moją Panią dokrór, także mam wiele roboty na razie ;)

Cmoki
Anja
Wojownik Światła, nadal w mroku

Jeg har makt til og drepe og a gi liv, odelegge og fornye. Hvem er jeg? Jeg er kjaerlighet
Avatar użytkownika
Offline
Posty
813
Dołączył(a)
11 maja 2008, 15:47
Lokalizacja
Piekiełko

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

przez k_o82 19 cze 2010, 09:48
pomogę z znalezieniu pracy osobom z Warszawy, mam pracę w miare bez stresową więc jeśli ktoś teraz szuka
pracę w call center na infolinii to chętnie pomogę.
k_o82
Offline

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

Avatar użytkownika
przez C(c)złowiek 20 cze 2010, 09:58
Ja nie wiem gdzie jest ten pub Polski :((( A moze po prostu spotkajmy sie przy Chińczyku przy placu Konstytucji??? 0 15??? Na tej ławeczce przy wejściu. Tu chyba prawie kazdy wie gdzie to jest :P (no ja wiem :P )

k_o82 - a co to jest za praca dokladnie, mozesz cos nam tutaj przyblizyc. Chodzi mi o jakie informacje udzialamy itp. Jaka to firma. No i moglbys napisac jaka jest stawka za godzine :P

Pozdrawiam!!!!! :great:
"Żyjemy w świecie przyjemności pozbawionych radości" ;) Erich Fromm
GG: 5365347
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
10 lut 2007, 23:46
Lokalizacja
Warszawa

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

przez wciacia 20 cze 2010, 13:12
kiedyś były też spotkania w tygodniu. teraz już nikomu tak nie pasuje? tak tylko pytam
wciacia
Offline

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

przez k_o82 20 cze 2010, 18:10
praca w call center na infolinii, połączenia przychodzące, pobierasz tylko imie, nazwisko klienta i numer telefonu,
stawka dla osób z doświadczeniem w callcenter 10-11 pln za 1h
dla osób bez doświadczenia 9 zł za 1h.
Umowa o dzieło i zlecenie.
Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt na maila kuba_o82@o2.pl
Podaj swoje imię, nazwisko i numer telefonu.
k_o82
Offline

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

Avatar użytkownika
przez agusiaww 21 cze 2010, 11:06
Jak bedzie nastepne spotkanie, moze przyjde :mrgreen:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

psychoterapia grupowa w Warszawie

przez Ariadna31 24 cze 2010, 13:31
Cześć, od kilkunastu miesięcy leczę się u psychiatry. Teraz jest o wiele lepiej niż dawniej. Dobrze dobrane leki działają. Postanowiłam skorzystać też z psychoterapii. Jednak nie stać mnie na indywidualną, poza tym mój lekarz powiedział, że lepiej bym się odnalazła w grupie. No i w Przychodni, w której się leczę, ma powstać grupa terapeutyczna. Mój lekarz powiedział, że to może potrwać zanim zbiorą się chętni. No więc postanowiłam, że napisze tutaj: może ktoś chciałby do nas dołączyć? Już poznałam jednego chętnego chłopaka, który tez czeka aż się ta grupa utworzy. Chodzi o osoby z problemami emocjonalnymi, które czują się zagubione, nieszczęśliwe, cierpią na depresję, nerwicę, bezsenność, albo CHAD. Jeśli kogoś to interesuje, to podam stronę tej Przychodni (na Żoliborzu): http://www.in-altum.pl Poznałam tam już dwóch lekarzy psychiatrów (jeden mnie leczy, a do drugiego raz poszłam, jak ten mój był na wakacjach) i rozmawiałam z jedną panią psycholog - fajnie mi się z nią rozmawiało. Ci lekarze też są fajni. Polecam. I ładnie jest w tej Przychodni.
Ostatnio edytowano 24 cze 2010, 14:55 przez ALEKS*OLO, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiony do odpowiedniego tematu
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
10 cze 2010, 19:35

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

Avatar użytkownika
przez C(c)złowiek 24 cze 2010, 17:02
A ta psychoterapia bedzie bezpłatna??? Bo ja może byłbym chętny na takie coś, ale troche się boje czy się tam odnajdę wsród tych nowych ludzi... Ile musi być osób? I kiedy by sie to zaczelo? Jak czesto? I po ile minut?
"Żyjemy w świecie przyjemności pozbawionych radości" ;) Erich Fromm
GG: 5365347
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
10 lut 2007, 23:46
Lokalizacja
Warszawa

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

przez Ariadna31 24 cze 2010, 17:31
C(c)złowiek napisał(a):A ta psychoterapia bedzie bezpłatna??? Bo ja może byłbym chętny na takie coś, ale troche się boje czy się tam odnajdę wsród tych nowych ludzi... Ile musi być osób? I kiedy by sie to zaczelo? Jak czesto? I po ile minut?


Zacznie się, jak się zbierze 10 osób. To jest płatne, ale mniej, niż za psychoterapię indywidualną, nie wiem, ile, ale nie sądzę, żeby dużo. Spotkania maja być raz w tygodniu i mają trwać 90 minut. Pewnie wszyscy, którzy tam przyjdziemy, będziemy się trochę bać. Choć przyznam, że ja myślę, że taka grupa terapeutyczna może być bardzo fajna, Wszyscy będziemy mieli jakieś problemy, może okaże się, że podobne. Jeżeli Cię to interesuje, to zadzwoń: 602 356 253, albo 22-897 60 33 i zapytaj, ile będzie kosztowało i jak Ci będzie pasowało, to się zapisz. Może niedługo się spotkamy :)
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
10 cze 2010, 19:35

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

Avatar użytkownika
przez Anja01 24 cze 2010, 20:41
A to jest nieodpowiedni dział do tego tematu. Warszawscy terapeuci mają swój własne wątek....
Wojownik Światła, nadal w mroku

Jeg har makt til og drepe og a gi liv, odelegge og fornye. Hvem er jeg? Jeg er kjaerlighet
Avatar użytkownika
Offline
Posty
813
Dołączył(a)
11 maja 2008, 15:47
Lokalizacja
Piekiełko

Re: [Warszawa] Nasza Stolica

przez scroll 24 cze 2010, 20:51
Anja01 napisał(a):A to jest nieodpowiedni dział do tego tematu. Warszawscy terapeuci mają swój własne wątek....

Uważam, że dział jest odpowiedni.

A tak poza tym, to spotykamy się w weekend? (Chińczyk)
scroll
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do