[Kraków]

Szukasz kogoś, z kim mógłbyś porozmawiać w cztery oczy? Myślisz, że w Twojej miejscowości tylko Ty masz nerwicę/depresję czy inne zaburzenia? Teraz masz okazję odnaleźć bratnią duszę w Twojej okolicy.

[Krakow]

Avatar użytkownika
przez socjopatia 21 lip 2011, 17:48
Ja poszukuję jednej osoby (źle się czuję w grupie),z którą mogłabym na co dzień,często wychodzić.
Mam depresję i nerwicę lękową.To pierwsze znika,gdy mam wypełniony dzień. Ale druga choroba sprawia,że boje się iść do pracy (studia zaczynam od października kolejne).
Chodzi mi o wspólne spędzanie czasu,tak,że co dziennie (lub prawie,oczywiście kieruje to od osób mniej zajętych,i to nie jest też przymus,że co dziennie;)),wychodzimy z domu i robimy cokolwiek,chodzimy gdziekolwiek.
Wiem,że może trochę brzmi to absurdalnie,ale jeśli ktoś ma podobnie to niech napisze na pw.
Teraz siedzę w domu od dłuższego czasu (nerwowa atmosfera też robi swoje) i czuje się fatalnie,chodzenie samej bez celu mnie przeraża i też zniechęca. Fajnie z kimś porozmawiać,pośmiać się,pozwiedzać coś.Także czekam na ew.wiadomości z nadzieją... :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
16 mar 2007, 21:02
Lokalizacja
Kraków

[Krakow].

przez fish-ka 23 lip 2011, 02:23
leczenie nerwicy natręctw w Krakowie

Czy ktoś zna jakiegoś specjalistę zajmującego się nerwicą natręctw w Krakowie? Chodzi mi zarówno o poradnie prywatne jak i o refundowane z NFZ. Odwiedziłam już wiele miejsc, mam sporo doświadczeń i jestem prawie w punkcie wyjścia...:(

-- 23 lip 2011, 02:29 --

Czy ktoś miał może kontakt z psychologami o nazwiskach: Polewka, Biernacka, Rudaś?
Ostatnio edytowano 23 lip 2011, 10:53 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z w/w wątkiem z uwagi na treść/problematykę
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
24 lip 2008, 17:52
Lokalizacja
Kraków

[Krakow]

przez jacekkrk 24 lip 2011, 10:57
Poradnia psychologiczna przy szpitalu rydygiera. Psychiatra Dr. Jabłoński.

Można się spotkać. Piątek? Sobota ?
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
29 lip 2009, 06:26
Lokalizacja
Kraków

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

[Krakow]

Avatar użytkownika
przez Badziak 24 lip 2011, 21:44
socjopatia, byłabym chętna, ale dopiero w październiku. Wtedy zaczynam studia w Krakowie - teraz mieszkam trochę dalej.
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

[Krakow]

przez Miniaa 24 lip 2011, 23:05
Badziak, możesz liczyć na moją pomoc, jeśli będziesz potrzebowała jakiejś porady, szukania mieszkania itp
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
Offline
Posty
519
Dołączył(a)
06 sty 2010, 20:10
Lokalizacja
Kraków

[Krakow]

Avatar użytkownika
przez Badziak 25 lip 2011, 15:10
Miniaa, dzięki. :D Pomoc zawsze się przyda.
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

[Krakow]

przez fish-ka 27 lip 2011, 19:56
Dzięki Jacekkrk, a czy są tu jeszcze jacyś inni ludzie z Krakowa, którzy również się leczą i mają na ten temat coś do powiedzenia?
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
24 lip 2008, 17:52
Lokalizacja
Kraków

[Krakow]

Avatar użytkownika
przez Badziak 27 lip 2011, 20:07
A może był ktoś u terapeutów Grzegorza Mączki, Magdaleny Sariusz-Skąpskiej, Marcina Zygmuntowicza albo Bartosza Grabskiego? Jak wrażenia? Co o nich sądzicie?
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

[Krakow]

przez roster82 28 lip 2011, 20:28
Socjopatia - mam prawie kazdy wieczor wolny. To co piszesz, nie brzmi absurdalnie, ale bardzo konkretnie.
Spotkajmy sie.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
20 lut 2009, 21:02

[Krakow]

przez jacekkrk 31 lip 2011, 13:23
Jeśli ktoś potrzebuje porady to też udzielę pomocy.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
29 lip 2009, 06:26
Lokalizacja
Kraków

[Krakow]

Avatar użytkownika
przez err 31 lip 2011, 19:00
fish-ka napisał(a):Dzięki Jacekkrk, a czy są tu jeszcze jacyś inni ludzie z Krakowa, którzy również się leczą i mają na ten temat coś do powiedzenia?


A co chcesz wiedzieć? Bo mam bardzo spory zasób wiedzy ;)
Avatar użytkownika
err
Offline
Posty
399
Dołączył(a)
08 maja 2011, 12:16
Lokalizacja
KRK

[Krakow]

przez fish-ka 31 lip 2011, 20:08
err napisał(a):
fish-ka napisał(a):Dzięki Jacekkrk, a czy są tu jeszcze jacyś inni ludzie z Krakowa, którzy również się leczą i mają na ten temat coś do powiedzenia?


A co chcesz wiedzieć? Bo mam bardzo spory zasób wiedzy ;)


Hehe chce wiedzieć wszystko co wiesz:D
Zależy mi na znalezieniu terapeuty poznawczo-behawioralnego w Krakowie.
Polecisz kogoś?:)
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
24 lip 2008, 17:52
Lokalizacja
Kraków

Kraków - Psycholog Mezczyzna AlFA

przez roster82 31 lip 2011, 20:14
Poszukuje namiar na w miare taniego psychologa badz psychoterapeute w Krakowie, cieplego czlowieka ale tez potrafiacego konkretnie powiedziec nie, o zadbanym wygladzie, najlepiejej tzw Alfa samca. Im wiecej osob tym lepiej, chce poprobowac, bo mialem kontakt juz z kilkoma i zawsze podchodzilem bezkrytycznie, brnac w terapie, malo zwracajac uwage na efekt, bo liczyla sie ta jedna dusza ktora sie mna zainteresowala i byla swiatelkiem w tunelu... bo byl czlowiek, ktory mnie sluchal i chcial pomoc... a po tych kilkunastu latach teraz juz wiem co mi dolega, Ale wszystko powracalo. Najlepiepszy psycholog mialby miec ze mna kontakt i przywracalac mi zdolnosc otwierania sie na ludzi, glownie kobiety oraz mezczyzn w wieku okolo 28 lat.

Barzdzo Prosze o liste. jest niezmiernia potrzebna by mogl dalej sie rozwijac i osiagac poziom zadowolenia w relacjach z moja rodzina, ojcem, oraz umiec nawiazywac glebokie relacje z kobietami
Bez tego czuje sie jak czarna owca. Blagam, napiszcie!
ODWDZIECZE SIE WSPANIALYM SETEM MUZYKI PROGRESSIVE, KTORY SAM NAGRALEM.
POZDRAWIM
Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 23:42 przez *Wiola*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połaczone z watkiem Kraków
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
20 lut 2009, 21:02

[Krakow]

Avatar użytkownika
przez err 31 lip 2011, 20:18
fish-ka, o ja akurat jestem negatywnie nastawiony co do terapii, byłem u jednej terapeutki i bezsens zupełny :? Jak już to jakiegoś psychiatrę mogę polecić ;)
Avatar użytkownika
err
Offline
Posty
399
Dołączył(a)
08 maja 2011, 12:16
Lokalizacja
KRK

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do