[Olsztyn]

Szukasz kogoś, z kim mógłbyś porozmawiać w cztery oczy? Myślisz, że w Twojej miejscowości tylko Ty masz nerwicę/depresję czy inne zaburzenia? Teraz masz okazję odnaleźć bratnią duszę w Twojej okolicy.

[Olsztyn]

Avatar użytkownika
przez Powietrzny Kowal 22 wrz 2013, 18:12
(no masz..... ta dzisiejsza młodzież - IDESTOND!) Obrazek Obrazek
Tylko loty dla lotuffff! xD ;) xD :* :DDDD - https://www.youtube.com/watch?v=NUgcygzQAwM
Posty
2117
Dołączył(a)
18 sie 2013, 23:07

[Olsztyn]

przez Bolec 22 wrz 2013, 19:18
Jabłuszko napisał(a):Wszystko jedno, ale teraz mam wzięcie wiec randeczki hahahah:)


OK, mnie również wszystko jedno, a więc proponuje konkretnie 5.10.13

Lista osób(póki co :d):

-Saska
-Jabłuszko
-Bolec

Nooooooo to by było na tyle póki co.. Wiem że lista jest dosyć obszerna, ale może jeszcze ktoś znerwicowany, depresyjny pisze się pogadać o tym i o tamtym zawsze to kontakt z ludźmi ? :)
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
13 sie 2013, 18:14

[Olsztyn]

przez Jabłuszko 22 wrz 2013, 19:34
Bolec napisał(a):
Jabłuszko napisał(a):Wszystko jedno, ale teraz mam wzięcie wiec randeczki hahahah:)


OK, mnie również wszystko jedno, a więc proponuje konkretnie 5.10.13

Lista osób(póki co :d):

-Saska
-Jabłuszko
-Bolec

Nooooooo to by było na tyle póki co.. Wiem że lista jest dosyć obszerna, ale może jeszcze ktoś znerwicowany, depresyjny pisze się pogadać o tym i o tamtym zawsze to kontakt z ludźmi ? :)

Tak:)
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
10 wrz 2013, 09:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

[Olsztyn]

Avatar użytkownika
przez Twoja_Cisza 22 wrz 2013, 19:39
Jeśli mój wewnętrzny dualizm będzie tego dnia zgodny to powinienem się zjawić, więc wstępnie jestem chętny. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
10 lip 2013, 21:43

[Olsztyn]

Avatar użytkownika
przez antananarywa 23 wrz 2013, 15:12
ja pewnie też wpadnę z chłopakiem, który ma tu konto
Avatar użytkownika
Offline
Posty
709
Dołączył(a)
25 sie 2013, 21:56

[Olsztyn]

Avatar użytkownika
przez Saska 23 wrz 2013, 15:16
No to w końcu konkrety :)
To nic! To nic! To nic!
Dopóki sil,
Jednak iść! Przecież iść!
Będę iść!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
350
Dołączył(a)
09 kwi 2013, 12:38
Lokalizacja
Olsztyn

[Olsztyn]

przez Bolec 25 wrz 2013, 21:11
Dobra ja tu piszę to i tamto a mnie deprecha łapie wersja hard także też nie mówię na 100 % że będę, sorki :/
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
13 sie 2013, 18:14

[Olsztyn]

przez Masked_Man 25 wrz 2013, 21:31
A ja sie wycofuje, sorki. Poznalem towarzystwo odpowiednie dla mnie (w moim wieku, przede wszystkim), takze... I tak bym tam nie pasowal ;).
Masked_Man
Offline

[Olsztyn]

przez Bolec 27 wrz 2013, 00:03
No to aktualizacja listy:

-Saska
-Jabłuszko
-Twoja Cisza
-antananarywa
-Bolec?

miejsce: Warka ul. Żołnierska (do przedyskutowania/ew.zmiany)

:)
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
13 sie 2013, 18:14

[Olsztyn]

przez Jabłuszko 04 paź 2013, 07:16
Ale mamy organizacje.
Ja się za to zabiorę.
Może spotkanie za tydzień zrobimy?Te same miejsce, które Bolec zaproponował.
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
10 wrz 2013, 09:21

[Olsztyn]

Avatar użytkownika
przez Saska 04 paź 2013, 15:16
Za tydzień ja odpadam :)
To nic! To nic! To nic!
Dopóki sil,
Jednak iść! Przecież iść!
Będę iść!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
350
Dołączył(a)
09 kwi 2013, 12:38
Lokalizacja
Olsztyn

[Olsztyn]

przez Jabłuszko 05 paź 2013, 12:43
A dzisiaj ja odpadam bo strasznie chora jestem i nie będę zarażać innych.
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
10 wrz 2013, 09:21

[Olsztyn]

przez rabarbar89 14 paź 2013, 09:36
Cześć

Jestem tutaj nowa. Szukałam jakiś opinii na temat dr Czackiej przyjmującej w Aksonie.
Ktoś już może kiedyś u Niej był?

Spotkanie się odbyło? :P
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
14 paź 2013, 09:27

[Olsztyn]

przez Jabłuszko 14 paź 2013, 14:04
rabarbar89, Olsztyn śpi i spotkanie się nie odbyło, chyba, że ja o czymś nie wiem :)
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
10 wrz 2013, 09:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do