Natręctwa myśli...

Forum o nerwicy natręctw: doświadczenia, historie, pytania.

Natręctwa myśli...

przez emi 1402 16 lis 2012, 13:26
trek napisał(a):No to u Ciebie bylo spowodowane tarczyca, ale czy to znaczy, ze u innych jest ta sama przyczyna? Mysle ze niekoniecznie...

oczywiscie zgadzam sie z toba ja tez sprawdzalam po kilka razy gaz kran czy woda zakrecona swiatło itd.i niemam zadnych problemow z tarczyca za to korzystam z Poradni zdrowia psychicznego a i tak leki slabo mi pomagaja tez jest mi ciezko i niedaje juz rady
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
14 lis 2012, 10:50

Natręctwa myśli...

przez kruczek 16 lis 2012, 21:18
Nie chodziło mi o to, że wszyscy macie zaraz chora tarczyce, a że warto ją zbadać by wykluczyć ta opcje.
Ja tylko radziłam zmęczonej 1 bo ona choruję na tarczyce tak jak ja i mogę z nią podzielić się swoimi spostrzeżeniami i obserwacjami.

pozdrawiam

A tak z głębi serca, myślę, że nerwica dotyka najbardziej osoby wrażliwe, empatyczne, z bogatą wyobraźnią i z bogatym światem emocji.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
22 wrz 2012, 18:13

Natręctwa myśli...

przez trek 16 lis 2012, 22:58
a no tak to jest fakt, sam sobie robilem badania i nawet prywatnie bo lekarze nie chcieli.
trek
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Natręctwa myśli...

Avatar użytkownika
przez sleepwalker 16 lis 2012, 23:03
Jedną z pierwszych rzeczy jakie mi zrobili to badania na tarczycę... no, ale cóż, muszą wykluczyć takie rzeczy żeby wiedzieć co dalej.
Saying all I know is I gotta get away from me.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
27 sie 2012, 22:13
Lokalizacja
How did I end up here?

Natręctwa myśli...

przez trek 16 lis 2012, 23:08
no chyba taka jest procedura a mi od tylu najpierw leki, pozniej badania, po latach dopiero bezskutecznego leczenia stwierdzili ze warto przeswietlic czache. :)
trek
Offline

Natręctwa myśli...

Avatar użytkownika
przez sleepwalker 16 lis 2012, 23:14
Dopiero? Coś z takiego systemu wyszło?
Saying all I know is I gotta get away from me.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
896
Dołączył(a)
27 sie 2012, 22:13
Lokalizacja
How did I end up here?

Natręctwa myśli...

przez trek 16 lis 2012, 23:24
nic nie wyszło koniec koncow zaden lek nie zadzialal, badania nic nie pokazaly, rozmowy z psychologami tez daremne, sam walcze, ale jakos idzie pomaga mi w tym odpowiednie podejscie.
trek
Offline

Natręctwa myśli...

przez emi 1402 17 lis 2012, 10:02
trek na mnie leki tez niedziłaja mecze sie ciagle mam jakies mysli ze teraz w danym momencie musze sie umyc ze jestem brudna ze moze wziełam zle leki juz niemam sily.trek leki bierzesz bo ja tak od 5 miesiecy a efektów niewidac
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
14 lis 2012, 10:50

Natręctwa myśli...

przez trek 17 lis 2012, 16:18
Nie biore lekow.

moje natrectwa sa urojeniowe bardziej to znaczy owszem mycie rak tez jest, ale glownym problemem jest nieczystosc poprzez mysli i relacje wydarzen, mysli, np. wydarzy sie sytuacja jakas i analizuje ja z roznych stron, co gorsze z uwzglednieniem moich mysli, czyli analizuje nie tylko wydarzenie, kontekst, ale tez moje mysli, a to bardzo komplikuje sprawe i takie analizy trwaja nieraz godziny i jest to analiza sensu, znaczenia tej sytuacji, znaczenia mysli, wszystkiego razem i tworze takie skomplikowane interpretacje, a za chwile dojdzie cos do tej sytuacji jakas mysl, gest, to znowu nastepuje analiza i aktualizacja poprzedniej interpretacji, bo inaczej czuje sie zbrukany jej urojonym znaczeniem.
Strasznie sie babram w tym, duzo energii to zajmuje.
Czyli zafiksowalem sie na wysokim poziomie abstrakcji przez co choroba bardzo latwo moze mna manipulowac - nie mam czarno na bialym, tak jak w przypadku umycia rak, ze umylem i przez to trudniej mi opierac sie temu, a emocjonalne tlo do tego wszystkiego jest bardzo paskudne. ;/
trek
Offline

Natręctwa myśli...

przez emi 1402 17 lis 2012, 17:41
a czemu niechcesz skorzytac z pomocy psychologa lub psychiatry moze poprzez terapie lub jakies leki bedzie ci łatwiej sprobuj po co ci sie tak meczyc musimy cieszyc sie zyciem a niemarnowac czas na to cholestwo wiem łatwiej napisac a trudniej wykonac mam tak samo ciagle mnie przesladuja brudy ze moze za malo, sie myje ze jestem nie czysta ze kogos ubrudze nawet boje sie dziecko za reke wziasc przeszkadza mnie to ale to jest silniejsze odemnie.niemoge sie na niczym skupic tylko mysle o myciu najlepiej jakbym caly czas siedziala w wannie i sie myla.tez u lekarza trudniej mi to opowiedziec dopiero jak wroce do domu to wiem co mam mowic mimo ze przed wizyta wiem co mam powiedziec w trakcie juz newiem
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
14 lis 2012, 10:50

Natręctwa myśli...

przez trek 17 lis 2012, 23:08
Emi,
a bylem juz u lekarzy roznych, na psychoterapii takiej z prawdziwego zdarzenia nie bylem, raczej na takich pogadankach z psychologamii i na psychedukacji grupowych.
Ogolnie bralem 5 roznych lekow na to i nie pomoglo, ale sprobuje jeszcze innych lekow i do psychoterapii takiej konkretnej sie przymierzam.

Hehe a z tym zapominaniem u lekarza mialem podobnie, po kilku wizytach jednak zapisywalem juz sobie na kartce co chce powiedziec, chocby skrotowo tylko nakreslalem temat i problem zalatwiony. Polecam ta metode.
;D
trek
Offline

Natręctwa myśli...

przez emi 1402 18 lis 2012, 17:35
trek z tego co wiem to efekty widac gdzies po roku czasu leczenia a wiec niemozemy sie zniechecac i musimy walczyc o siebie ja tez ile rzeczy chce powiedziec swojej lekarce idac do niej miekkne i zapominam jakie mam wkoncu problemy mimo teraz ze o niczym niemysle czuje jakis lek
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
14 lis 2012, 10:50

Natręctwa myśli...

przez trek 18 lis 2012, 18:55
oj to długo trzeba czekać, lekarz mowil ze po kilku miesiacach juz poprawa, tu na forum czytalem pozniej ze pol roku, a teraz rok. ;/
trek
Offline

Natręctwa myśli...

przez emi 1402 18 lis 2012, 20:48
zalezy kto jak ciezki ma przypadek ale nawt 2 latka z tego co czytalam widac efekty z nerwicy natrectw np. ale wiadomo ze kazda kolejna tabl.cos juz daje ;)
Offline
Posty
405
Dołączył(a)
14 lis 2012, 10:50

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do