Problemy z orientacją.

Forum o nerwicy natręctw: doświadczenia, historie, pytania.

Problemy z orientacją.

przez agonista 07 wrz 2012, 23:23
Tak jest ,ważne że nie obnosisz sie z tym to nikomu nic do tego rób jak uważasz.
Offline
obserwowany
Posty
373
Dołączył(a)
23 sie 2012, 21:20
Lokalizacja
burkina faso

Problemy z orientacją.

Avatar użytkownika
przez bittersweet 07 wrz 2012, 23:35
Destrudo napisał(a):nie masz się czego bać. co Cie interesuje opinia innych, przecież z uczuciami nie wygrasz ;)
weź koleżankę na bok i jej to powiedz, a odrzucenia nie możesz się bać. Podobasz jej się, ona jest homo, ona podoba się Tobie. Wszyscy zadowoleni ;)
Pozdrawiam ;)

+1
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Problemy z orientacją.

Avatar użytkownika
przez zielona miętowa 08 wrz 2012, 00:09
ja to bym wzięła tą dziewczyne na impreze, zadbała o alkohol i pozwoliła by sprawy toczyły się same. jesli coś ma z tego wyjść, to w takich okolicznościach poprostu bedzie łatwiej. a jeśli coś pójdzie nie tak, to zawsze możesz powiedzieć, że byłaś napruta i ci odbiło.
(powiedziała zielona miętowa - pedagog resocjalizacyjny :roll: )
Every time of midnight
Every time we muddle again
Call and hold flash memory



Posty
717
Dołączył(a)
06 mar 2012, 00:21
Lokalizacja
Krk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Problemy z orientacją.

Avatar użytkownika
przez *Monika* 08 wrz 2012, 10:07
Skowron95 napisał(a):Problem z orientacją pomocy !

Witam.

Od kilkunastu miesięcy posiadam pewien problem, który uważam za poważny. Mianowicie mam problem z orientacją seksualną. Nie jestem do końca pewny swojej orientacji. Aktualnie mam dziewczynę, którą kocham bardzo i która mnie podnieca. Ogólnie przez większość swojego życia interesowałem się kobietami i onanizowałem się oglądając zdjęcia kobiet, miewałem i miewam również fantazje erotyczne z kobietami. Jednak czasami niektórzy mężczyźni wydają mi się atrakcyjni. Miałem też kilka snów, w których całowałem się lub miałem jakieś stosunki z mężczyzną. Oprócz tego podczas stosunku z moją kobietą, najczęściej seksu francuskiego gdyż boimy się że może zajść w ciążę, nie potrafię dojść do orgazmu. Nie rozumiem czemu tak się dzieje. Moja dziewczyna normalnie bardzo mnie podnieca i miewam z nią również fantazje erotyczne, na przykład pod prysznicem. Podczas masturbowania się dochodzę szybko i bez problemu, jednak podczas seksu francuskiego nie potrafię dojść w ogóle. Udaję przed nią że muszę już dojść i żeby nie wytrysnąć na nią sam siebie doprowadzam do orgazmu. Nie wiem co z tym robić i jak sobie radzić, a męczy mnie to wszystko tak że nie mogę po nocach zasnąć. Budzę się czasami w nocy i umartwiam że mogę być homoseksualistą. Właściwie przez większość dnia w głowie mam tylko jedną myśl, która ciągle się powtarza. "Nie jestem gejem..." i tak cały czas. Czasami nawet błagam Boga o to żeby pomógł mi z tą myślą, żeby sprawił abym naprawdę był heteroseksualny. Tak bardzo chciałbym być normalny.

podbijam post
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Problemy z orientacją.

przez roztop 08 wrz 2012, 12:18
Okej, poniewaz mam dziś naprawdę dobry dzien, postaram się odpowiedziec w miare ogolnie na obawy wielu z was. Nie traktujcie mojej opinii jako pewniak, to co napisze to tylko i wylacznie zlepek refleksjii i pewnych prawidlowosci jakie zauwazylem buszujac po forach i zglebiajac temat hocd (oraz z mala pomoca psychologa).

1) U kazdej osoby dotknietej hocd wystepowaly wczesniej inne objawy nerwicy natrectw (inne kompulsje bądź obsesyjne mysli)

2) Wiekszosc z tych osob byla wczesniej homofobami

3) Wiekszosc z tych osob miala lub ma problem z masturbacja (najczesciej popadajac w nalog masturbacji)

Jak dziala ten mechanizm? Nie jestem psychologiem wiec nie odpowiem dokladnie jak to wyglada, ale postaram się przekazac to, co uslyszalem od swojego terapeuty oraz to co sam wywnioskowalem (probujac przekonac się że gejem jednak nie jestem).

Nerwice natrectw biora się z niepewnosci, braku kontroli nad czyms. Ludzie religijni często doswiadczaja natretnych mysli dotyczacych Boga bądź wiary, często sa to bluznierstwa. Te mysli po prostu się pojawiaja, kazdy czlowiek ma rozne mysli codziennie, natomiast pomiedzy mysla a czynem jest ogromna przepasc. W pewnym momencie kiedy umysl osoby z ocd nie ma się do czego przyczepic, czepia się seksualnosci, ktora od zawsze byla oczywista (hetero). Rozne filmy pokazuja, że np wiezniowie popelniaja homoseksualizm bądź też mezowie zostawiaja cale rodziny bo okazuje się że cale zycie woleli mezczyzn (i my też się tym zamartwiamy). To fakt, geje od dziecka wiedza, że wola chlopcow, my wszyscy wiemy, że w dziecinstwie bylismy w 100% heteroseksualni (i teraz też jestesmy, tylko jeszcze tego nie wiemy :P ), natomiast jak podaje wiele zrodel, orientacja nie moze się zmienic w ciagu zycia. Tego powinnismy się trzymac.

Teraz masturbacja. Umysl czlowieka ogarnietego nalogiem masturbacji, zaczyna patrzec na zycie przez pryzmat kompulsywnego, niezdrowego seksu. Wszyscy zaczynalismy od soft porno, ale po wielu latach umysl zaczyna domagac się nowych bodzcow. Cos co kiedys nie było dla nas podniecajace, albo wrecz odpychajace, moze wydac się po jakims czasie slabe, moze nas podniecac albo nie robic zadnego wrazenia. Co wiecej, masturbacja wypala w nas wszystkie dobre emocje, wiec jej dzialanie jest wbrew pozorom destrukcyjne.

W moim przypadku wygladalo to tak, że kiedy mój nalog onanizmu byl w najgorszym stadium i zaczalem szukac nowych bodzcow, to obejrzalem filmik z shemale'ami. No i zalamalem się że to mnie podniecilo i wtedy zaczelo się hocd. Pozniej mój umysl sam nie wiedzial już w co wierzyc i sam zaczalem się nakrecac i sprawdzac swoja heteroseksualnosc na kazdym kroku.

Sam tkwie caly czas w tym bagnie i chcialbym być pewnym że to co mam to hocd, ale sa rozne dni, lepsze i gorsze.

Mam jeszcze wiele przemyslen, ale w tej chwili nie mogę już pisac, jeżeli komus to pomoglo to fajnie, ciesze się. Postaram się za jakis czas napisac kolejny post.

Aha, osoby homoseksualne też maja hocd, tylko że w druga strone (heterosexual...) Oni obawiaja się że im orientacja się zmieni na heteroseksualna i np zostawia swoich dotychczasowych partnerow i zrujnuja swoje zycie. Pomyslcie o tym.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
25 mar 2012, 02:29

Problemy z orientacją.

przez izaak17 08 wrz 2012, 20:12
Ja tak tylko gwoli ścisłości...Z całym szacunkiem dla Ciebie koleżanko aneta112, ale to nie jest temat dla homoseksualistów bądź biseksualistów, a dla ludzi z NN. Nawet nie wiesz jak bardzo mieszasz tym biednym ludziom w głowie!!! Sam to kiedyś przeżywałem więc wiem co mówię. Jest mnóstwo gejowskich stron, gdzie na pewno Ci pomogą. Trzymajmy się głównego wątku- zaburzeń nerwicowych na tle homo. Dzięki za wyrozumiałość
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
27 wrz 2010, 21:18

Problemy z orientacją.

przez pokrecony 09 wrz 2012, 13:22
Trochę minęło odkąd ostatni raz wchodziłem na forum, było gorzej lepiej. Teraz jest dość słabo, możliwe że po 3 latach związku rozstanę się z dziewczyną. A to będzie gwóźdź do trumny. Co do masturbacji wydaje mi się że kiedyś miałem z nią problem i robiłem to dość często teraz od czasu do czasu. I wiecie ludzie piszą że ich nie podniecają goście, że osoby hetero nie czują podniecenia patrząc na gej porno. No to robię test nigdy wcześniej nie widziałem (no dobra kiedyś ktoś podesłał mi linka do takiego gej filmiku którego nie można było zamknąć :) ) No i włączyłem znany serwis wybieram gej porno i jest wzwód twardy wzwód, wyglądało to obrzydliwie ale cały czas stał. Następnego dni patrzę sprawdzam czy "normalne porno" działa - zero nawet nie drgnie. Myślę wtf jeszcze jakiś czas temu to działało :). To strasznie mnie załamało. Dodatkowo od jakiegoś czasu normalnie siedzę sobie nic nie robie specjalnego - jade samochodem , siedze w pracy, i mam wrażenie że tak moszna mi się obkurcza się na jajkach że przyprawia mnie to czasem o ból fizyczny. I to ciągłe mrowienie w okolicy jąder, pomyśle o czymś homo chociaż nie zawsze zwiazane jest to z sexem i to mrowienie non - stop. Mijam chłopaków i ściśnięcie w podbrzuszu. Tak jak pisałem w swoim poście mam 26 lat, to trwa już 6 miesięcy i jest strasznie. Teraz po sexie z dziewczyną po moim dojściu czuje się jakoś dziwnie taki jakby bez uczucia. Czasem jak z nią leżę to drętwieją mi ręce. No ale jak np zaczynam się z nią całować to czuje że dostaje wzwodu, jak mamy sex oralny to zaraz mam myśli że zaraz mi opadnie albo nie dojdę bo jestem homo. Kładziemy się w nocy - lubimy spać na łyżeczkę -ja lubię przynajmniej - całuję ją w ramię i myśl że pocałowałem chłopaka, głupie to ale muszę trzymać ją wtedy za pierś bo przecież chłopaki ich nie mają i to na pewno dziewczyna. W pracy ubzdurałem sobie że się zakochałem w jednym gościu - gadałem z nim 2 razy w życiu ale widuje go dość często - i pewnego razu myślę byle byś się w nim nie zakochał (czy coś w tym stylu) i od tego czasu jak przechodzi to znowu ścisk w brzuchu. Może jednek nie byłem hetero przez 25 lat. Może wydawało mi się że jestem hetero, może moje miłostki do dziewczyn to była ściema - pamiętam jak miałem lat 3 już od przedszkola zakochany byłem w kasi, jakieś prezenty i takie tam, jak nie chciała ze mną tańczyć to płakałem. Ehhh Ehhh Ehhh.
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
28 sty 2012, 14:15

Problemy z orientacją.

przez lockheed 09 wrz 2012, 15:56
Mam to samo co pokręcony :((( ja się zapierdole jak będę pewny że jestem homo :( A miałeś ogromne bicie serca przy tym wzwodzie? Było w myślach (nie, nie /cenzura/ nie!)? Żebym się tylko nie podniecił itp? Ja tak mam, wtedy czuje ze erekcji zaczynam dostawać, ale jak się uspokoję to jest ok. Do tego uśmiecham się do kolegów :/ Masakra jak chvj. Nie mogę przestać się uśmiechać, a jednocześnie w środku mnie mdli i jest mi źle :/
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
30 lis 2011, 21:22

Problemy z orientacją.

przez izaak17 09 wrz 2012, 16:06
A weźcie sobie obejrzyjcie seks ze zwierzętami i zobaczcie, czy wam nie stanie. Tak samo seks samych zwierząt może powodować wzwód. To nie chodzi o to,że was podnieca, ale o to, że oglądacie coś związanego z seksem, a nasz mózg nie odróżnia już czy to geje, lesbijki, czy zwierzęta. Wzwód nie mówi absolutnie o niczym. Ważne jest pytanie czy czujecie się komfortowo i szczęśliwi oglądając to? Śmiem wątpić. Zakładam się, że macie ogromnie poczucie winy i wyrzuty sumienia po obejrzeniu tego, a przecież po heteroporno tak nie macie prawda? Wyobraźcie sobie,że niektórzy geje, których znam mogą uprawiać seks z kobietami, tak jak wy najprawdopodobniej z drzewem moglibyście przy odpowiednim poziomie podniecenia. To jest taka masturbacja przy użyciu kobiety albo drzewa:P....a chyba nie o to tak naprawdę chodzi, nie chłopaki? Głowa do góry i pamiętajcie,że to samo w końcu przejdzie, bo tak czy siak, wasz mózg tego nie wytrzyma. Nie wiem ile może to zająć. Może rok, może 2-5-10 lat NIE WIEM tego, ale wiem,że bardzo przyda się terapia i leki jak już ktoś nie wyrabia.
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
27 wrz 2010, 21:18

Problemy z orientacją.

przez lockheed 09 wrz 2012, 16:15
sprawdziłem teraz gej porno, jak pokazywała się nowa scena to tak jakbym się zaczął podniecać, ale się uspokoiłem i nie było wzwodu, a co jesli ja właśnie kobietę traktuję jak narząd do masturbacji? Boję się, że gdyby (prosze nieee!) mnie jakiś facet pocałował to by mi stanął i poczułbym, że to mnie bardziej kręci. Tego się boję, boję się, że zostawię w przyszłości rodzinę, bo się okażę gejem. Jak dotykam swoją kobietę, to mam myśli a co by było gdyby to facet był, czy odczułbym różnicę!? No ja /cenzura/ :( Gdy zabawiamy się jest mi zajebiście, ale później zastanawiam się, a co jeśli z facetem bym miał lepiej. Nie chce tego :( To mnie wykańcza te wątpliwości i niepewność co do mojej orientacji.. . Jak sobie wyobrażę, że robię gościowi loda, żeby sprawdzć czy to mnie podnieca to jakby ślina mi napływała do ust, ba jestem pewien w 99%, że napływa czuję ją :( Widziałem gejów trzymających się za ręce itp. Ja tak nie chce. Chce trzymać swoją dziewczynę! Chce umrzeć :( Właśnie skończyłem odstawiać leki i jest tragicznie, nie pamiętam kiedy tak miałem, rycze jak świnia ;(((

-- 09 wrz 2012, 15:28 --

Teraz sprawdziłem lesbijski, miałem się nie masturbować, ale to mi się tak spodobało, że musiałem. Nie wiem czy sobie teraz tego nie wmawiam, albo nie piszę tak tego wszystkiego, żebyście mi powiedzieli, że jestem hetero co by mnie dalej odciągało od tego, że jestem homo... .
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
30 lis 2011, 21:22

Problemy z orientacją.

przez izaak17 09 wrz 2012, 16:41
Zauważ,że jak oglądasz gejów to bardzo się stresujesz. Wyobraź sobie,że stres i proszenie w myślach żeby Ci nie stanął, powoduje zupełnie odwrotną reakcję-staje Ci. Zupełnie inaczej jest jak się uspokoisz i podchodzisz do tego na luzie. Wtedy nic się nie dzieje. W ogóle powinniście przestać oglądać porno, bo to do niczego dobrego nie prowadzi. A dlaczego nie boisz się,że jak dotkniesz dziecko do penisa albo pochwy to się nie podniecisz? Skąd wiesz,że pedofilskie porno Cię nie podnieci( czyt nie spowoduje wzwodu)? Albo inaczej: Skąd wiesz,że kiedyś nie zgwałcisz własnej matki? Co Cię przed tym powstrzymuje?jakaś magiczna siła bariera, czy własne przekonania na ten temat? Przecież to takie łatwe. Podchodzisz macasz ją po pupie i rozbierasz. Zupełnie jak pocałunek z facetem....mam nadzieje,że wiesz co staram się tobie przekazać...
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
27 wrz 2010, 21:18

Problemy z orientacją.

przez lockheed 09 wrz 2012, 17:01
Tak, tak rozumiem doskonale. Mało tego, kiedy moja kuzynka, która miała wtedy 9 lat usiadła mi na kolanach, modliłem się, żeby się nie podniecić, co spowodowalo, że poczułem dziwne uczucie i bałem się, że jestem pedofilem, ale to trwało jakieś 2 tygodnie, zaraz się przerodziło w strach przed byciem gejem. Wczesniej rak i choroby, teraz to.... ehh. Podobnie miałem z rakiem, wszędzie widziałem słowo rak, chemioterapia, cały czas sprawdzałem węzły chłonne, patrzyłem rodzicom na szyje, czy nie mają powiększonych, ludziom w kościele. Innym razem załatwiająć się w WC, miałem przymus, żeby się zacząć modlić taka myśl, że to obrazi Boga itp, tak samo z samochodem, przechodząc obok auta z kluczami coś nie ciągnie, żeby zarysować, czy nawet zamknąć oczy podczas jazdy :( Czemu czasami się poddałem (ale tylko a sekundę :/ ), zjechać na lewy pas, temu się nigdy nie poddałem. Nie wiem co się ze mną dzieje :(

-- 09 wrz 2012, 19:00 --

Znowu się zaczyna :( Zaczynam analizować gej porno które dzisiaj oglądałem, czy też bym tak chciał itp. Ciągnie mnie, żeby znowu sprawdzić, bądź o zgrozo masturbować się do gej porno. Ale /cenzura/ nie chcę tego robić. Raz to zrobiłem i zwymiotowałem wylądowałem u lekarza. NIEEEEE!
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
30 lis 2011, 21:22

Problemy z orientacją.

przez Potfolek 10 wrz 2012, 19:16
dzisiaj mam zaje*isty dzien nie wiem czym to jest spowodowane, ale tak po prostu jest.. Juz nie wiem co mi jest czy jestem gejem czy nie i skad te bicie serca na widok szefa, skad te glupie mysli ze jestem gejem.. Jak wiem ze nie jestem.. obejrzalem wlasnie porno z gejami, i nic procz usmiechu i smiechu to nic nie zaobserwowalem i nawet teraz jak o tym mysle ze mozna ru*hac sie w odbyt wywoluje smiech u mnie.. ale nie wiem dalej skad te mysli, ze fakktycznie jestem gejem wole facetow, albo chcialbym teraz komus obciagnac.. moze moj mozg tak na prawde akceptuje to ze moge byc gejem i nie chronie mnie od tego ? moze dlatego ze jestem tolerancyjny i nigdy nic do gejow nie mialem ? jedyne co gdy widzialem gejow to smialem się z nich.. ale nic po za tym.. wiem ze lubie kobiece cialo, moze moj mozg sie przestawil ? albo wyewolowal z heteroseksualnosci na homoseksualizm ? pamietam jak za malolata ogladalem na komputerze nagie zdjecia kobiet i bylem podniecony na maksa, pozniej przestawilem sie na internet doszla masturbacja i gdzies te podniecenie opadlo.. nie wiem, ale wiem ze jak moge byc zakochany w jakims facecie jak przez 20 lat spotkalem ich 100tki i do zadnego nic nie czulem zaden nie pociagal mnie fizycznie, przez dotyk zadnego sie nie podniecalem.. ale mialem mysli, ze moze wkoncu okarze sie jednak gejem ze moje faktyczne zainteresowanie plcia piekna (kobietami) to tak na prawde przykrywka mojej prawdziwej osobosci jaka jest homoseksualizm.. przed wczoraj byl placz i chec samobojstwa na mysl ze moge byc gejem.. ze to wstyd itp. wczoraj bylo lepiej tak jakby akceptacja tego ze moge byc gejem dzisiaj mam na to wy*ebane.. nie wiem jak mam to odbierac.. moze tak na prawde, cale zycie nie ogladalem sie za facetami tylko za kobietami ? ale jak mam sobie wytlumaczyc moje fantazje z kobietami przy tzw. pamieciowce? albo to ze gdy macam sie dziewczyna to mi staje ? a jak np. trenowalem zapasy z facetami to mi nie stawal ? popadam w paranoje po prostu, a moze tak na prawde jestem biseksualny ? tylko ze psychicznie pociagaja mnie faceci a fizycznie kobiety? to chyba chore, na dzien dzisiejszy mam wy*ebane.. zamierzam wrocic do polski i byc szczesliwym hetero przejde sie do seksuologa, ogarne ten temat zobacze co on mi powie.. Teraz wszedzie zaczynam doszukiwac sie potwierdzen ze jestem gejem, albo tego ze nie jestem.. to chore.. a moze byc tez tak ze moj mozg przestawil sie z kobiet na facetow bo potrzebuje nowych doznan? nowych wrazen ? moze mu sie po prostu ku*wa nudzi ;/ sam juz nie wiem jak to ogarniac, moze to trawka zryla mi banie ? sam juz nie wiem.. totalna porazka po prostu mysle sobie teraz "jestem gejem, hahah smiech na sali, pie*dole to jestem hetero kocham kobiety" :)
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
24 sie 2012, 14:56

Problemy z orientacją.

przez lockheed 10 wrz 2012, 20:24
Mnie np przez dotyk podniecały kobiety, pamiętam jak dziś, miałem może z 9 lat, kiedy moja sympatia usiadła obok mnie i styknelismy sie nogami, stanął jak szalony, wtedy też pamiętam jak na kolanach mi usiadła tak samo mi stała kuśka. Za to z kolegami nie przypominam sobie kompletnie nic, po części mnie to martwi bo skoro nie pamiętam to może jednak coś było... To mnie doprowadza do szaleństwa .... . Pamiętam moje 2 erekcje dziwne bardzo. Oglądałem dużo meczy piłkarskich, w pewnym momencie siedząc na kanapie uświadomiłem sobie, że mam erekcję! Przeraziłem się, bałem się, że to na widok faceta, mimo, że nawet nie myślałem nic o seksie, czy też nie skupiałem sie na facetach grających tylko na samej grze... . Drugi raz to siedząc w tłoku i ścisku zauważyłem, że mam erekcję, także nie sądzę, że podnieciłem sie ze siedzę blisko facetów, może to była ta erekcja mimowolna, losowa czy jak ją ta zwią? Co ciekawe bardzo dużo sportu uprawiałem do czasu HOCD. Uwielbiałem sztuki walki, bić się itp. Bardzo często, robiliśmy zapasy z kolegami, biliśmy się, stykaliśmy się ciałami, nawet tu i ówdzie i nic. Zero odzewu :D Jednak tutaj znowu się boję, że to może przez to, że o czymś zapomniałem do /cenzura/!!!!!!!! To mnie wykończy. Poradźcie coś.. .

A wszystko się zaczęło przez jebany film jak byłem mały gdzie koleś zorientował się, że jest gejem kiedy nie spodobal mu się pocałunek z kobietą. Ja wtedy byłem przed kontaktem usta usta z kobietą, od razu nabrałem sobie do głowy.. a co jeśli ja tak będę miał?

Teraz za to mam ochotę spotkać się z moją panną i uprawiać z nią seks całą noc!! Takiego czegoś nigdy nie czułem do żadnego faceta, takiego zdrowego pociągu seksualnego, żeby iść i zabawiać się. Jeżeli mi coś mówi, żeby iść zrobić to z facetem, to mam wiercenie w brzuchu, szybsze bicie serca, zbiera mi się na płacz itp.

Czy to na pewno nerwica? A może nie mogę się pogodzić i sobie wmowiłem?
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
30 lis 2011, 21:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do