Problemy z orientacją.

Forum o nerwicy natręctw: doświadczenia, historie, pytania.

Problemy z orientacją.

przez rafałblabla 17 sty 2012, 21:07
no napewno jest byc moze takie cos jak zazdrosc o ciało jak w dodatku masz ten problem z erekcja. ja np teraz widzialem zakoscielnego iii kurde widze ze jest przystojny wydaje mi sie ze niby mnie podniecil by ale penis ani drgnie.. fuj... i pozniej mysl taka realna ze no przystojny jest ale ja z nim nic nie chce miec wspolnego tak naprawde nic.
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
23 maja 2011, 19:41
Lokalizacja
Gdańsk

Problemy z orientacją.

przez chybanerwica 17 sty 2012, 21:10
a ja czytalem hocd a masturbacja i wiem ze to zle ogolnie tez na dobrych dniach jak sobie to przypomnialem to raczej mnie to obrzydzalo i przypominalem sobie co ja robilem i nie bylo to wogule podniecajace

-- 17 sty 2012, 21:10 --

tylko raczej cos takiego jak bym chcial sie spermy pozbyc

-- 17 sty 2012, 21:13 --

nie raz sobie wyobrazam seks z kobieta i nie raz nie czuje nic a nie raz taka bliskosc i mega podniecenie np wyobrazam sobie seks z zona z milosci itp i bardzo mnie to kreci a z facetem odrzuca ale te mysli same naplywaja boje sie jak nie wiem co ale musze zawalczyc spiac sie i zobaczyc bo inaczej czuje ze nigdy sie tego nie dowiem tylko brak mi sily bo nie widze sensu

-- 17 sty 2012, 21:14 --

serialenie penis mi stoji duzy ogolnie ale moze to smieszne dam go rade zgiac na pol nie raz go lapie przy podstawie i sciskam zeby grzyb byl twardy i wtedy sobie moge wyobrazic seks z kobieta bo czul bym ja
Wychowała nas telewizja każąc wierzyć, że pewnego dnia wszyscy będziemy milionerami, aktorami, gwiazdami rocka. Ale tak się nie stanie.
Medytacja + chilloutowa muza najlepsze lekarstwo polecam doktor chybanerwica:)
zok+ narcyzm
Offline
Posty
324
Dołączył(a)
28 paź 2011, 00:05

Problemy z orientacją.

przez rafałblabla 17 sty 2012, 21:16
glowa do gory tak jak mowie ja tez nieraz mam tak ze mysi ze na 100 % homo ale nigdy nie probowalem samobuja ! chlopie nie probuj nawet znajdziesz dziewczyne bedzie oK!
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
23 maja 2011, 19:41
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Problemy z orientacją.

przez chybanerwica 17 sty 2012, 21:16
mysle ze to raczej przez frajesrtwo to mam bo czytalem o kolesiach z podobnymi problemami i czuje ze moge miec podobnie oni naprawde nie byli gejami tylko mieli 0 szacunku do siebie itp

-- 17 sty 2012, 21:18 --

szczerze to nie chce nawet dziewczyny teraz bo nie jestem nawet dziewczynom w oczy patrzec bo sie naczytalem ze maja jakis gej radar i nie moge im nawet patrzec w oczyc przez to zreszta kumplom tez ale unikam strasznie wrzoku dizewczyn bo sie boje ze nic nie zobacze
Wychowała nas telewizja każąc wierzyć, że pewnego dnia wszyscy będziemy milionerami, aktorami, gwiazdami rocka. Ale tak się nie stanie.
Medytacja + chilloutowa muza najlepsze lekarstwo polecam doktor chybanerwica:)
zok+ narcyzm
Offline
Posty
324
Dołączył(a)
28 paź 2011, 00:05

Problemy z orientacją.

przez rafałblabla 17 sty 2012, 21:18
ja w piatek ide do sychiatry-seksuologa nie bylem jeszcze zobaczymy co mi powie
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
23 maja 2011, 19:41
Lokalizacja
Gdańsk

Problemy z orientacją.

przez chybanerwica 17 sty 2012, 21:19
pamietam raz epizod z mc donalda siedziala jakas kobieta z kolesiem i patrzylem sie jej w oczy strasznie mnie to krecilo i ja raczej tez

-- 17 sty 2012, 21:20 --

a ja bylem umowiony ale babki nie bylo a matka mi nie da na normalnego i musze znowu prawie miesiac czekac na NFZ fajnie by bylo jak by jeszcze w nastepnym miesiacu tak bylo

-- 17 sty 2012, 21:22 --

ale takich podniet od kobiet mialem malo przez ten ostatni czas ehh chce sie wziasc za sibie is sprobowac ale czasami wyskakuja takie mysli ze jestem na 100% i nie warta masturbuje sie w sumie 5 moze wiecej lat i przez ten czas najdluzsza przerwa to moze 2-3 dni a tak to po 4 lub wiecej razy dziennie

-- 17 sty 2012, 21:23 --

tlumacze sobie to na rozne problemy ze jestem niedowartosciowany bo to w sumie fakt ale nic nie robie a praca mozna sie podwartosciowac z drugiej strony nie daje rady pracowac bo mysle o tym caly czas i maks rozkojarzenie

-- 17 sty 2012, 21:24 --

a mam pytanie masturbowales sie do homo mysli czy nie ?

-- 17 sty 2012, 21:26 --

teraz znowu wydaje mi sie ze to wysztko przez to ze jestem lamusem ogolnie brak wlasnego zdania zadaje sie z typami ktorymi tylko cpaja i chlaja moze czas to pozmieniac i moze bedzie lepiej i to wszystko sie skonczy.

-- 17 sty 2012, 21:27 --

w sumie tez pamietam ze mase razy sie zakochalem w kobietach a nigdy w kolesiu wiec nie wiem raczej takie rzeczy by sie zauwarzylo

-- 17 sty 2012, 21:28 --

czasami tez czuje ze odpowiedz tkwi w moim ciele ze musze miec twardy penis i troszeczke przytyc bo mam wzrost 190 a waze 67 kilo

-- 17 sty 2012, 21:29 --

zawsze bylem wystraszony taka lama przed wszystkim kiedys dziewczynami mialem zawsze mega stres ze woalem uciekac i czerwony jak burak

-- 17 sty 2012, 21:31 --

a najgorsze jak przeczytalem jak koles napisal ze miale podbnie na jakim zagranicznym forum i ze jest homo to mnie zniszczylo

-- 17 sty 2012, 21:32 --

odpisz jak bedziesz w stanie

-- 17 sty 2012, 21:33 --

i od jutra jade z tematem daje sobie 2 miesiace a pozniej zakanczam ide teraz do kumpla i bede wnikliwie patrzyl czy cos mnie kreci czy nie bo czasami mam wrazenie jak bym to blokowal ale ja tego nie chce
Wychowała nas telewizja każąc wierzyć, że pewnego dnia wszyscy będziemy milionerami, aktorami, gwiazdami rocka. Ale tak się nie stanie.
Medytacja + chilloutowa muza najlepsze lekarstwo polecam doktor chybanerwica:)
zok+ narcyzm
Offline
Posty
324
Dołączył(a)
28 paź 2011, 00:05

Problemy z orientacją.

przez rafałblabla 17 sty 2012, 21:56
nie masturbowalem sie ale jak mnie taka nerwica złapie to wydaje mi sie ze dałbym rade sie zmasturbowac np widzac golego goscia..;/ to jest chore nie chce tego i nie masturbowalem sie wczesniej ani bym nie pomyslal ze dalbym rade sie zmasturbowac ;/
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
23 maja 2011, 19:41
Lokalizacja
Gdańsk

Problemy z orientacją.

przez chybanerwica 18 sty 2012, 20:21
przeczytalem artykul yetti22 z tego forum i powiem ze mamy podobnie ja tez wale nalogowo od kilku lat

i tez jestem juz wyprany z uczuc nawet jak nie jestem homo i tak bym chyba nie byl w stanie sie zakochac w kobiecie wczoraj jak siedzialem u kumpla zwalilem 6x wczesniej i myslalem zeby tylko isc do chaty i zwalic sobie jeszcze raz do jakiegos pornola z mamuskami

a pamietam lata wczesniej jeszcze technikum i gimnazjum jak walilem na czysto do nauczycielek z gimnazjum wlasnie krecila mnie taka starsza ale piekna kobieta powiem nawet ze wtedy sie w niej chyba zabujalem a pozniej w techinkum
moja wychowawczyni i babka od chemi pamietam jak wracalem na chate i pomyslalem tylko o ich tylkach to odrazu masturbacja

no a teraz ja nic nie czuje jak z kims rozmawiam chociaz bym chcial nic oprucz wkorwienia bo mi sie gadac nawet nie chce

-- 18 sty 2012, 20:57 --

w sumie zeby sie upewnic swojej orientacji jest tylko 1 metoda przestac walic konia pisali tak na zagranicznych forach i pisali ze czesto wlasnie to sie pokrywa z pornolami i nalogowa masturbacja chodzi o hocd

-- 18 sty 2012, 20:59 --

aha no i jeszcze jedna rada nie sluchajcie geji bo oni sa juz tacy ze chca zaby ludzie byli tacy sami jak oni sklaniaja poprostu ludzi do siebie a ja wiem ze takiego zycia nie chce

-- 18 sty 2012, 21:01 --

bo to dla mnie max porazka i zadaje sobie wtedy jedno pytanie po co sie starac jak i tak sie jest homo a to dla mnie jak smierc w sumie nawet gorsze zycie z myslami ktorych nie chce i caly czas to kontrolowac i wogule jak siedze z kumplami gdzies to mnie cos trafia jak pomysle ze jestem homo i mialebym z nimi uprawiac sex omg albo sie przytulac i ich kochac to juz lepiej nie gadac

-- 18 sty 2012, 21:04 --

z kobietami to jest przyjemne chociaz unikam ich dlatego bo sie boje ze nie bedzie fajnie i nie tak jak bym chcial
tak sucho i bez uczuc

-- 18 sty 2012, 21:06 --

i powiem tak bo pamietam siebie kilka lat wczesniej jak masturbacja nie byla jeszcze moim <chelebem powszednim >
to czulem sie calkowicie inaczej a przy kobietkach to wogule :)i nie chce byc za nic homo tylko ludzie trzeba sie spiac i dac z siebie wszystko
Wychowała nas telewizja każąc wierzyć, że pewnego dnia wszyscy będziemy milionerami, aktorami, gwiazdami rocka. Ale tak się nie stanie.
Medytacja + chilloutowa muza najlepsze lekarstwo polecam doktor chybanerwica:)
zok+ narcyzm
Offline
Posty
324
Dołączył(a)
28 paź 2011, 00:05

Problemy z orientacją.

przez marandek22 20 sty 2012, 12:00
Bo nałogowa masturbacja powoli zabija i to wiadomo od dawien dawna.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
20 paź 2011, 10:43

Problemy z orientacją.

przez chybanerwica 20 sty 2012, 21:19
najabrdziej denerwuja mnie klamstwa ludzi ze nalogowa asturbacja na jakis forach o zdrowiu ze to nic nadzwyczajnego
i nie psujacego zycia sam wiem po sobie ze jest calkiem na odwrot
Wychowała nas telewizja każąc wierzyć, że pewnego dnia wszyscy będziemy milionerami, aktorami, gwiazdami rocka. Ale tak się nie stanie.
Medytacja + chilloutowa muza najlepsze lekarstwo polecam doktor chybanerwica:)
zok+ narcyzm
Offline
Posty
324
Dołączył(a)
28 paź 2011, 00:05

Problemy z orientacją.

przez marandek22 20 sty 2012, 22:11
Bo tak jest.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
20 paź 2011, 10:43

Problemy z orientacją.

przez Paul87 22 sty 2012, 01:40
Nurofen napisał(a):Wcześniej pamietam zadreczanie się tym, że mam zeza. Rok temu
i z 2 miesiace temu, że jestem pedofilem bo gdzieś tam zobaczyłem pupe dziewczynki z 10 lat, i odrazu mysli o ja pi**rdole, na co ja sie patrze, jestem pedofilem, i odrazu walka, z tym.Myśli mówią zobacz jeszcze raz, a ja na sile ide i skupiam by się nie złamać. Na szczescie owe natrectwa już przeszły.


Kolego Nurofen. Twój post skłonił mnie do zarejestrowania się na forum i podzielenia z Wami swoim problemem. Być może napisanie tego posta da mi trochę otuchy. Ale od początku...
Odkąd pamiętam jestem fetyszystą kobiecych stóp i butów. Dodatkowo podniecają mnie zachowania uległe wobec płci przeciwnej (masochizm). Praktycznie wiedziałem o tym od zawsze i jakoś specjalnie się tym nie przejmowałem. Oczywiście zdawałem sobie sprawę, że nie jest to normalne, ale jakoś tłumaczyłem sobie, że nie jest tak źle, zawsze mógłbym być pedofilem, nekrofilem czy innym zoofilem. Żyłem tak sobie normalnie, również zakochując się w koleżankach, mając fantazje na ich temat, głównie dotyczące ich dominacji nademną, choć w głębi duszy chciałem być "normalny". Kryzys przyszedł pod koniec 2010 roku. Wpadłem w depresje spowodowaną swoimi upodobaniami. Postanowiłem udać się po poradę do seksuologa. Ten dał mi leki przeciwdepresyjne i wiele wskazówek jak swoje upodobania wpleść w normalne stosunki z kobietami. Pokrzepiony tym wszystkim wróciłem do domu. Lek brałem przez ok. miesiąc po czym nagle go odstawiłem. Wydawało mi się że już jest dobrze. Było to złudne. Wpadłem jeszcze w większego doła. Postanowiłem ponownie udać się do innego seksuologa. Znów dostałem leki i tym razem postanowiłem brać je regularnie dopóki wszystko się nie uspokoi a lekarz stwierdzi że można dawkę zmniejszyć. I tu nadszedł moment kulminacyjny i przełomowy w całym moim dotychczasowym życiu. Po ok. tygodniu od tejże wizyty szedłem ulicą i nie stąd ni zowąd spojrzałem na pupe ok 10 letniej dziewczynki, i pojawiła się u mnie myśl "fajna pupa". Sekundę potem gorąco i pot mnie oblał i w głowie zrodziła się myśl "Boże, jestem pedofilem". Nie muszę chyba wspominać co działo się potem. Ciągłe nawracające myśli dotyczące tej chwili, analizowanie sowich dotychczasowych ewentualnych myśli o tej tematyce, myśli samobójcze, lęk strach. Stałem się wrakiem człowieka. Zacząłem znacznie więcej palić i pić alkoholu, choć dotychczas było to na normalnym poziomie. Myślałem sobie "wszystko jedno, ktoś taki jak ja i tak nie zasługuje aby żyć". Na kolejnej wizycie u seksuologa, otrzymałem skierowanie do psychiatry, ze zdiagnozowaną nerwicą obsesyjno-kompulsywną. Psychiatra potwierdził przypuszczenia seksuologa i rozpocząłem leczenie u niego i również terapię u psychologa. Po ok. pół roku leczenia jest lepiej ale dalej gnębią mnie te myśli, a szczególnie jedna. Niekiedy podobają mi się dziewczynki w młodym wieku, gdyż zdarzają się bardzo ładne. Podobanie to nie oznacza absolutnie że mam myśli/ochotę obcowania z nimi. Wręcz przeciwnie brzydzę się czymś takim. Po prostu od tak ładna dziewczynka i już. Złapałem się jednak na tym teraz i w przeszłości że podczas masturbacji wyobrażałem sobie że owa ładna dziewczynka dominuje nademną swoimi stopami/butami. I to mnie gnębi. Czy masochizm i fetyszyzm stóp łączy się z pedofilią? Czy to świadczy o tym ze mogę być pedofilem czy poprostu fetyszystą i masochistą "pełną gębą" lubiącym być zdominowanym przez jakąkolwiek osobę płci przeciwnej niezależnie od jej wieku? Podkreślam że nie było nigdy myśli dotyczących w tej sytuacji "standardowych" czynności seksualnych a raczej to że to ja jestem "zgnębiony" przez nią, nie odwrotnie! Poza tym mam standardowe objawy obsesji i kompulsji typu sprawdzanie czy wszystko zostało dopięte na ostatni guzik, albo wracanie na miejsce by sprawdzić czy "przypadkiem kogoś nie potrąciłem" podczas jazdy samochodem. Proszę o opinie i pozdrawiam nerwicowców.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
22 sty 2012, 00:55

Problemy z orientacją.

przez lockheed 22 sty 2012, 02:56
Opinia jest taka, masz NN, nie pytaj czy na pewno, a teraz zapomnisz o tym że masz NN i nie będziesz o tym rozmyślał, tak się tego pozbędziesz. Im mniej myślisz o nerwicy, wspominasz, szukasz czegokolwiek tym szybciej się wyleczysz, niestety moje kompulsywne sprawdzanie forum nie może mnie od tego uwolnić. Nie daj się omamić i zapamiętaj na przyszłość wbrew temu co przed chwilą napisałem. Wszystko co skłania cię do wątpliwości i martwi to NN. Za granicami PL OCD nazywa się Doubting Disease.

Co do chybanerwicy. Ta, ja też cierpię przez masturbację. Moje hocd powstało kiedy zaczalem się coraz częściej masturbować (kilka razy dziennie), jestem od tego uzależniony, a w temacie z yeti wypowiadałem się też jako ironmike :) Teraz lecę na lekach, jest lepiej, ale napady paniki mi się zdarzają.

Trzymajcie się.

PS: chybanerwica pytałeś mnie kiedyś o uczucie na twarzy. Ja mam coś takiego, że wydaje mi się, że do każdego mężczyzny się uśmiecham którego widzę :/ tak samo jak widzę penisa to ślina mi do ust napływa, bez sensu w ogóle :/
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
30 lis 2011, 21:22

Problemy z orientacją.

przez chybanerwica 22 sty 2012, 14:54
ja juz 5 dzien bez i nie jest zle napady rzadko chec masturbacji nawet mala ale unikam jakis podjar mysli o kobietach sa :) postanowilem sobie przynajmniej 2 tygodnie bez bedzie ciezko ale jakos dam rade ale boje sie ze jak raz zwale to pozniej pojdzie jak zwykle reakcja lancuchowa i zrobie to z 6 x pod rzad
Wychowała nas telewizja każąc wierzyć, że pewnego dnia wszyscy będziemy milionerami, aktorami, gwiazdami rocka. Ale tak się nie stanie.
Medytacja + chilloutowa muza najlepsze lekarstwo polecam doktor chybanerwica:)
zok+ narcyzm
Offline
Posty
324
Dołączył(a)
28 paź 2011, 00:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do