hej

Forum o nerwicy natręctw: doświadczenia, historie, pytania.

hej

przez monika03 09 lis 2009, 16:33
Czesc to monika moja historie pewie juz znacie wszystkozaczełl sie 1,5 roku temu poimpreziea której dosypano mi najprawdopodobniej amfy zaczełopsuc sie moje zdrowie ubzdurałam sbie ze jestem w ciazy z mojego teraz juz ex chłopaka kolegaa latałam po ginekologach trwało to 4 miesiace sama poszłam do psychiatry bo sie wystraszyłam tego co sie ze mna działo potem ubzdurałam sobie ze mam schizo lekarz to wykluczył teraz jestem w holandii i znów mam problemy ze soba boje sie schizo lekarz przepisał mi olzapine na natrectwa ale to jest tez na schizo teraz boje sie jeszcze bardziej poza tym nie czuje swojego ciała włosów psycholog zrobiła mi testy i wyszło ze mam stany depresyjno-lękowe mam juz tego wszystkiego dosc dzieki :)
monika03
Offline

Re: hej

przez piolun1987 09 lis 2009, 21:29
Nie martw się olanzapina jest też na nerwice natręctw. Sam ją na to pije. Choć w gruncie rzeczy to słabo mi pomaga ale jednak trochę tak. A poza tym jakbyś miała schizo to nie miałabyś raczej na ten temat obsesji.
Pozdrawiam.
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
30 sie 2009, 13:13

Re: hej

przez Adaś2222 19 lis 2009, 15:30
monika a jak teraz jest? Napisz coś nam.
Offline
Posty
501
Dołączył(a)
16 sty 2006, 23:49

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: hej

przez monika03 19 lis 2009, 15:38
dzieki za odzew teraz jest jeszcze gorzej nie czuje siebie swojego ciała mam zaniki pamieci
monika03
Offline

Re: hej

przez Adaś2222 19 lis 2009, 15:40
Może musisz zmienić leki? Powinnaś też brać suplementację róznego rodzaju zaburzenia pamięci (Witamina B1, Witamina PP, Żelazo) zaburzenia czucia (Witamina B12)

Zdrowia życze Monika :) uśmiechnij się damy radę wspólnie!
Offline
Posty
501
Dołączył(a)
16 sty 2006, 23:49

Re: hej

przez eksajter 26 lis 2009, 14:47
Adaś2222 napisał(a):Może musisz zmienić leki? Powinnaś też brać suplementację róznego rodzaju zaburzenia pamięci (Witamina B1, Witamina PP, Żelazo) zaburzenia czucia (Witamina B12)

Zdrowia życze Monika :) uśmiechnij się damy radę wspólnie!



Zgadzam sie z kolegą. Bierz multiwitamine PLUSZA + do tego PP + i idz do lekarza rodzinnego zeby zapisal Ci zastrzyki witaminy B12 (zastrzyki dlatego ze sa lepiej przyswajalne przez organizm).
I na koniec dobra rada nie bierz duzej ilosci leków, wrecz przeciwnie jeden lek na zaburzenia obsesyjno kompulsywne np RISPOLEPT. Oczywiscie w bardzo malej dawce zeby nie spac caly dzien.
Radze Ci tez zainwestowac w wysilek fizyczny, aerobik albo silownia czy plywanie. Zobaczysz ze bedzie lepiej.
Offline
Posty
175
Dołączył(a)
29 paź 2009, 09:49
Lokalizacja
Neverland

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do