NN to jest tragedia

Forum o nerwicy natręctw: doświadczenia, historie, pytania.

NN to jest tragedia

przez Mafju88 22 gru 2007, 12:18
puscily mi nerwy ktoregos dnia i juz sie tym nie martwie ale nie mam wogole humoru. Nie potrafie sie skupic i jestem glupi.... boje sie co moglo sie stac? czy ja juz zglupialem?:(
Offline
Posty
647
Dołączył(a)
20 gru 2007, 11:51

Avatar użytkownika
przez jaaa 22 gru 2007, 12:44
poprostu twoja psdychika juz skapitulowala przez mysli ,teraz bedzie twoj mozg zapewne regenerowal sie pare dni w kiepskim nastroju az mysli znow zaczna sie pojawiac

leki bierzesz ile dni juz? ja tez mialam taki blogi spokoj z myslami kiedy powiedzialam stop i wtedy to byla depresja nerwicowa ,leli ,leki ,leki ;) dobre ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez Mafju88 22 gru 2007, 15:57
fajnie by bylo jakby troche wiecej osob napisalo cos w tym temacie ;)
I'll be where the eagles flying higher and higher
Offline
Posty
647
Dołączył(a)
20 gru 2007, 11:51

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez linka 22 gru 2007, 16:06
Ciężko coś wywnioskować z atk krótkiego postu.........byłeś u psychologa/psychiatry?
Bierzesz leki?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

przez Mafju88 22 gru 2007, 16:23
tak chodze do psyhologa i psychiatry leki biore od 2 dni a od jakis 4 mam uczucie otepienia :/ psycholog to szkoda gadac... kiepski... stalo sie tak po tym kiedy juz mialem dosc klopotow i poprostu przestalem sie tym wszystkim przejmowac i taka pustka mi zostala nie wiem naprawde co robic gdyby nie to uczuie pustki i otepienia pewnie stwierdzilbym ze wygrywam z choroba
I'll be where the eagles flying higher and higher
Offline
Posty
647
Dołączył(a)
20 gru 2007, 11:51

Avatar użytkownika
przez linka 22 gru 2007, 16:30
Musisz uzbroić się w cierpliwość - nie wiem jakie leki bierzesz, ale zwykle żeby antydepresanty zaczęły działać trzeba czasu - minimum 3-4 tygodni, taka pustka jest typowa dla depresji.......z czasem nabierzesz ochoty do robienia czegokolwiek, leki zaczną działać i znajdziesz siły, żeby dogadać się z psychologiem, to dpoiero kilka dni spokojnie, pamiętaj, żeby w miarę sił dbac o siebie, zajmij się czymś co cię odpręża, wychodź na spacery, nie siedź bezczynnie bo to tylko pogorsza sytuację.
Wiem, że w takim stanie ciężko się zmobilizować - ale postaraj się choć troszeczkę.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

przez Mafju88 22 gru 2007, 16:37
nerwice mam juz od pol roku i bez lekow sobie radzilem ale teraz juz nie moge musze cos wziasc... biore paxtin i mam nadzieje ze pomorze i mam nadzieje ze to otepienie przejdzie bo przeciez mysle logicznie tylko ciezko mi myslec troszke... i nie mam ochoty na nic... jeju niech to sie skonczy juz
I'll be where the eagles flying higher and higher
Offline
Posty
647
Dołączył(a)
20 gru 2007, 11:51

przez apsik84 23 gru 2007, 19:37
nie przejmuj się, twoje objawy powinny ustąpić po ok 2 tyg od rozpoczęcia brania leków. Niestety tak już z nimi jest, ze na początku jest okropnie! Czasem gorzej niż w czasie ich niebrania. Do tego mogą się pojawić dolegliwości somatyczne (ja np wymiotowałam, kręciło mi się w głowie itd), ale po ok. 2 tyg leki zaczynają działać, pojawia się dobry nastrój i wszystko zaczyna się układać... :)


Wesołych Świąt i poprawy nastroju!
pozdrawiam
Offline
Posty
148
Dołączył(a)
26 sty 2007, 01:29

Avatar użytkownika
przez jaaa 23 gru 2007, 20:23
apsik a leki dalej czy juz je odstawlias?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez dina 23 gru 2007, 23:50
z tego co pamiętam z poprzednich wypowiedzi to apsik84:
a)albo już odstawiła
b)albo właśnie odstawia ;)
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
20 wrz 2007, 18:03

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do