Benzodiazepiny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: Benzodiazepiny

Avatar użytkownika
przez bezsilna82 13 sty 2010, 09:07
a jest moze jakis sposob na zlagodzenie objawow po odstawieniu lekow, oczywiscie bez koniecznosci wracania do nich???
Życie to męka. Najlepiej się wcale nie urodzić. Ale to szczęście ma jeden na tysiąc...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
10 sty 2010, 23:10

Re: Benzodiazepiny

Avatar użytkownika
przez linka 13 sty 2010, 11:00
bezsilna82, albo powolne z nich schodzenie albo dobranie jakichś innych leków łagodzących te objawy.....może jakieś leki ziołowe ?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Benzodiazepiny

Avatar użytkownika
przez bezsilna82 14 sty 2010, 14:11
bylam dzisiaj u GP (tzn u lekarza) i dostalam MIRTAZAPINE,pierwszy tydz mam brac 15mg pozniej 30mg.Zobaczymy czy to cos da,niestety jestem przerazona po przeczytaniu wypowiedzi roznych ludzi na temat tego leku, tzn w zwiazku z tym iz ten lek dziala nasennie boje sie go brac gdyz ja i tak duzo spie,druga sprawa to to ze ponoc po nim ma sie straszne laknienie i mozna przytyc, a ja tego nie chce bo i tak mam lekka nadwage.
No ale z drugiej strony ten lek ponoc niezle wplywa na samopoczucie,zobaczymy.
A moze ktos z Was mial stycznosc z tym lekiem,w Polsce on wystepuje chyba pod inna nazwa ale nie jestem pewna pod jaka.
Życie to męka. Najlepiej się wcale nie urodzić. Ale to szczęście ma jeden na tysiąc...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
10 sty 2010, 23:10

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Benzodiazepiny

Avatar użytkownika
przez bezsilna82 14 sty 2010, 14:37
dzieki,poprostu nie zauwazylam :)
Życie to męka. Najlepiej się wcale nie urodzić. Ale to szczęście ma jeden na tysiąc...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
10 sty 2010, 23:10

Re: Benzodiazepiny

przez marti marti 28 sty 2010, 15:12
jak wyglada odwyk od benzo w szpitalu? trafil ktos?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
26 sty 2010, 20:28
Lokalizacja
Białystok

Re: Benzodiazepiny

przez Relanka 28 sty 2010, 15:52
Do BENA
Jeśli jeszcze czasem tu zaglądasz bardzo proszę o informację jak radziłeś sobie z wyskokami ciśnienia? Jakie leki brałeś, kiedy i czy udało ci się przewidzieć atak?
Pozdrawiam
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
28 sty 2010, 15:42

Benzo- proszę o radę

przez Siamese 01 lut 2010, 13:43
Siema.
Do modów- Wiem, że jestem wyrzucona z tego forum, ale pojawił sie u mnie problem i w związku z nim muszę się poradzić osób które jedzą benzo a nie mam za bardzo do takowych numerów gg itd. Musiałam założyć nowe konto bo wszystkie mi poblokowaliście i te też możecie jak tylko uzyskam odpowiedz. To nie jest trollowanie -potrzebuję po prostu pomocy. Magda

Pytanie:
Od trzech dni jadłam codziennie Zomiren 0,5mg SR raz dziennie, ze względu na egzaminy (biorę benzo tylko dorażnie, nie biorę teraz innych leków).
Wczoraj wziełam benzo ok 9 rano. O 19 wypiłam dwa mocne drinki. Już wiele razy zdarzało mi sie pić na benzo i nic sie nie działo, wręcz przeciwnie nigdy kaca nie miałam itd Wczoraj też czułam sie super.
Ale dziś czuję sie żle -delikatnie ujmując. Czuję stan 'podlękowy', jest tak 'dziwni', głowa boli okropnie, zmęczenie.. Czuję się jak bym wczoraj wypiła pół litra czystej :evil:

I teraz pytanie konkretne:
-czy to możliwe że biorąc trzy dni pod rząd 0,5 mg benzo mój organizm dzisiaj odczuwa skutki odstawienne??
Kiedyś jadłam 2mg benzo dziennie przez pare miesięcy i odstawiłam z dnia na dzień i było spoko.
Czy to możliwe że jednak alkohol mimo tego że nigdy wczesniej tak sie nie czułam po mieszaniu benzo z alkoholem?
No i benzo brałam o 9 a piłam te drinki dwa o 19. Czy to możliwe?

Czy mam brać dzisiaj 0,25mg a jutro nic, czy wytrzymać na czysto i nic nie brać?

Pozdrawiam, Magda
Ostatnio edytowano 01 lut 2010, 14:44 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: mozesz odp. poczytac jako gosc, tymczasem zasady to zasady, wiec konto zostaje zbanowane.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
01 lut 2010, 13:34

Re: Benzo- proszę o radę

przez BladeM 01 lut 2010, 15:23
Mialam co prawda (tak se postanowilam) omijac twoje posty, ale jestem tylko czlowiekiem wiec pisze tu.

Co do tego co opisujesz ...musze odpowiedziec, ze owszem pisalas wczesniej tez ze bierzesz doraznie benzo...ale w wielu postach, dzien po dniu zawsze byla "doraznosc". Chce tym powiedziec abys poczytala wlasne posty wstecz, a sama sobie uswiadomisz ze nie tak zadko baralas jak piszesz.

A poniewaz tak czesto chwytalas doraznie za benzo nie dziwi mnie reakcja w polaczeniu z alkoholem.

Proponuje otwarta rozmowe z lekarzem.

To wszystko co mam do napisania.
Za bledy przepraszam z gory, bo pisze po polsku po bardzo dlugiej przerwie. Po 22 latach. Staram sie robic jak najmniej bledow, ale jesli jednak jakies sie pojawia, z gory przepraszam.
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
17 sty 2010, 20:30

Re: Benzo- proszę o radę

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 01 lut 2010, 15:46
też mam wrażenie że ta doraźność w wykonaniu Magdy jest raczej częsta - zatem mogą to być skutki odstawienia benzo, radziłabym stopniowe redukowanie dawki . Ponadto reakcje leków z alkoholem są nieprzewidywalne - raz nic Ci nie będzie, a za drugim razem może się taka mieszanka źle skończyć - w ulotkach jest wyraźnie napisane, że w trakcie leczenia tym lekiem nie należy spożywać alkoholu!
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Benzo- proszę o radę

przez fobia 01 lut 2010, 16:06
normalny zomiren wydala się z organizmu po 5 godzinach nie wiem jak to jest z SR , ale na pewno znacznie dłużej. Więc to prawdopodobnie skutki picia na benzo.
3 dni to troche mało aby organizm odczuł odstawienie, ale też mam wrażenie ,że to "doraźnie" bywało często.

Ja też biorę doraźnie - czyli powiedzmy raz na kilka tygodni- zomiren 0,25 tylko w zeszłym tygodniu miałam atak i przy tym kilka gorszych dni wiec brałam 0,25 przez 4 dni
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Benzo- proszę o radę

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 01 lut 2010, 16:30
Z tego co wiem(tak mi powiedział mój psych.) SR uwalniają się przez całą dobę. Więc piłaś na benzo. Ja bym się dzisiaj przemęczyła o ile da się wytrzymać.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Benzo- proszę o radę

Avatar użytkownika
przez Korba 01 lut 2010, 16:55
Jeśli ktoś ma gg do Magdy, to proszę o podanie mi na pw - oczywiście za jej zgodą :smile:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Benzo- proszę o radę

przez TeKontoTezZbanuj 01 lut 2010, 17:21
Gg wysłane. Nie wiem co dla kogo znaczy dorażnie. Benzo nie jadłam przez półtora roku. Dopiero teraz jadłam na Boże Narodzenie przez kilka dni i teraz mam sesję na studiach więc jem raz w tygodniu przez styczeń, czasem dwa razy w tygodniu po 0,25-1mg. Wg mnie to jest doraznie.
I to nie jest benzo kupione na necie które jem jak chcę. To jest benzo wypisane przez lekarza, jestem pod opieką rodzinnego i w piątek idę do mojego psychiatry więc bez ciśnień ludzie. Akurat o to sie nie martwcie... To nie jest skutek odstawienny. Jadłam tylko 3dni po 0,5mg a kiedyś jadłam 2mg SR przez kilka miesięcy i z dnia na dzień zeszłam i było dobrze.
Zdarzało mi się już wypić drinka na benzo i było spoko.
SR utrzymuje sie w organizmie około 8h. Ja wypiłam dwa drinki na 10 (!) h po przyjęciu 0,5 mg.
Pierwszy raz takie coś mi sie przytrafiło dlatego jestem zdziwiona i pytam.

Magda

[Dodane po edycji:]

p.s. Nie czuję się tragicznie, ale nie za dobrze po prostu. Mam szybką akcję serca, takie dziwne uczucie jak by leciutkiej derealizacji, ale lekkiej tak jak po ataku czasem bywa, mega zmęczenia, okropny ból głowy, lekki stan lękowy. Ale już mi lepiej niż rano, może benzo wzmożyło mi kaca pierwszy raz w życiu (no i kac po dwóch drinkach?!)...
Posty
1
Dołączył(a)
01 lut 2010, 17:14

Re: Benzo- proszę o radę

przez marti marti 01 lut 2010, 19:33
wiesz ja mysle ze Cie po prostu nerwica po alko dopadla do jutra przejdzie kilka razy tak mialam tylko wiele gorsze jazdy a ze to od tego ze to skutek benzo + alkohol to niemozliwe
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
26 sty 2010, 20:28
Lokalizacja
Białystok

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do