Benzodiazepiny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez Dust 21 sty 2008, 23:49
clon25 napisał(a):Dust napisał:
Dzięki lekom powróciłem do stanu "obojętności" ale jak narazie nie wróciłem do aktywnego trybu życia


Rozumiem ze poprzednie stany byly duzo gorsze ,teraz masz tylko obojetnosc.....tak lecza beznodiazepiny
NIestety te leki uzalezniaja i nie daja juz takich efektow przy tej samej dawce .



Do stanu "obojętności" wróciłem dzięki bezpiecznym lekom z grup SSRI a potem TLPD oraz neuroleptykom.Problem tkwi w tym,że ta obojętność też jest bardzo uciążliwa a szczególnie silna derealizacja.
W moim przypadku leki z grupy benzo likwidują po części objawy dr/dp.
Staram się nie nadużywać benzo i zażywam tylko wtedy,gdy czuję się naprawde źle.
A co do fizycznych objawów odstawiennych to na razie ich nie doświadczyłem.
Może dlatego że nigdy nie zażywałem benzo częściej niż 2-3 razy w tyg w małych dawkach i stąd brak objawów uzależnienia.
Dust
Offline

przez clon25 22 sty 2008, 19:32
To spróbuj odstawic benzo na dłużej.............nie na 2 - 3 dni . U mnie najgorsze objawy były po 3 tygodniach po calkowitym odstawieniu.
Moje odstawienie nie wiazalo sie z zadnymi lekami, nie wspomagalem sie nimi.....poza przeciwbolowymi w najgorszych sytlacjach i sokiem noni.Dla mnie bylo to najlepsze wyjscie bo benzo bylo pewnym substytutem bezpieczenstwa...taka osoba która zawsze mialem przy sobie.
Offline
Posty
69
Dołączył(a)
23 kwi 2007, 20:58

Avatar użytkownika
przez rolingstone 23 sty 2008, 10:35
clon25 napisał(a):Moim mottem jest :rob wszystko niewazne jak sie czujesz!!
Wiem ze to nie jest latwe i przyjemne ,ale daje sile w gorszych momentach.


clon25 świetne podejście. To motto powinno być wypisane na każdym sztandarze nerwicowców i osób borykających się z problemem "benzo".
Nerwicę można pokonać :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
304
Dołączył(a)
04 kwi 2006, 12:52
Lokalizacja
Wawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

,srodki uspakajajace

przez Wera 23 sty 2008, 11:32
jak długo zazywacie środki uspakajajace chidzi mi o benzo, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez bleck 31 sty 2008, 20:09
witam...
Ja odstawiłam afobam w pazdzierniku a byly to male dawki ale długo.....wie przyznam ze jest gorzej niewychodze z domu, leki,szum w uszach, doprowadza mnie do szał i zastanwiam si czy nie zaczac brac tego znow....
...łza zdobiąca me żrenice...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
31 sty 2008, 18:15

Avatar użytkownika
przez kamyk78 03 lut 2008, 14:26
Po przeczytaniu Waszego zdania na temat benzodiazepin niezle się wystraszyłam.Od jakiś 3 miesięcy biorę 1mg Xanaxu SR i 1mg Clonazepamu.Dzis postanowiłam zacząć odstawiać Clona i wzięłam 0,75mg.Zobaczę co mi na ten temat powie mój psychiatra(mam wizytę we wtorek).Mam nadzieję,że nie będzie ciężko jak niektórzy to opisują bo biorę te leki stosunkowo niedługo ale jestem nastawiona na wszystkie możliwości.Jednego jestem pewna-nie chcę się faszerować tym shitem :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
13 sty 2008, 20:06
Lokalizacja
kujawsko-pomorskie

przez .Tomek 03 lut 2008, 18:29
kamyk78 napisał(a):Jednego jestem pewna-nie chcę się faszerować tym shitem Rolling Eyes

I słusznie, benzo potrafi dać w kość jak się uzależni. W ogóle się dziwie, że jeszcze to przepisują. Powinni jakieś zamienniki znaleźć.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

przez Dust 03 lut 2008, 21:15
Rafik napisał(a):Najlepszy jest Xanax, wszyscy to przepisują


Rozwaliło mnie to zdanie szczerze mówiąc.
Nie wiem co powiedzieć :?
Dust
Offline

Avatar użytkownika
przez kamyk78 03 lut 2008, 21:54
Najlepszy chyba do tego aby sie uzaleznić,heh
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
13 sty 2008, 20:06
Lokalizacja
kujawsko-pomorskie

przez .Tomek 03 lut 2008, 22:20
Rafik napisał(a):-Xanax! Najlepszy jest Xanax, wszyscy to przepisują- z entuzjazmem mówiła.

Zmieniaj psychiatrę. Serio mówię, Twój konował to jaki..aś głupia, niedouczona indywidua.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez kamyk78 08 lut 2008, 18:43
Od 5 dni jestem na zmniejszonej dawce Clona-0,75mg.Juz po trzech dniach wróciły do mnie ataki paniki a to jak teraz się czuję nie da się chyba opisać słowami.Po prostu koszmar :cry: Czy to możliwe żebym aż w tak silny sposób przechodziła odstawianie chociaż dodatkowo jestem na 1mg Xanaxu SR? Przecież Clona brałam niecałe 3 miesiące i to w niedużej dawce 1mg.Ataki paniki sa tak silne,że chodze po ścianach,robi mi się słabo,nie mam apetytu,ciągle mi zimno,dostałam rozwolnienia :oops: ,zaburzenia serca są potworne(to wzmaga strach bo choruję na serce) no i to ciągłe uporczywe myślenie o śmierci,o tym że już mnie dopada,że zaraz przestane istniec.To koszmar.Jestem po prostu przerażona :cry: Dzis przespałam cały dzień,żeby o tym nie myślec ale juz boję sie nocy :( Jak myslicie czy to przez odstawienie Clona tak się ze mną dzieje czy z innego powodu??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
13 sty 2008, 20:06
Lokalizacja
kujawsko-pomorskie

przez clon25 08 lut 2008, 19:14
kamyk78 napisał(a):Czy to możliwe żebym aż w tak silny sposób przechodziła odstawianie chociaż dodatkowo jestem na 1mg Xanaxu SR?

Trochę dziwne,ja przy początkowym zmniejszaniu dawek czułem się przez 3-7 dni gorzej ale to sie normowało po 7 dniu. Trzy miesiące to wystarczający okres żeby się uzależnic ,zwłaszcza od kloników-jest to jedna z najmocniejszych benzo obok lorafenu. Z mojej strony mogę Ci polecic sok noni,zmniejszył on u mnie objawy odstawienne i dodał energi.
Życzę powodzenia i trzymam kciuki.
Offline
Posty
69
Dołączył(a)
23 kwi 2007, 20:58

przez .Tomek 08 lut 2008, 19:17
kamyk78 może za dużo spędzasz czasu na myśleniu o tym. Taki efekt placebo. Wg. mnie to chyba się wkręcasz za bardzo.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez kamyk78 08 lut 2008, 19:24
.Tomek napisał(a):Wg. mnie to chyba się wkręcasz za bardzo.


To to ja niestety wiem,ale nie moge nic poradzić na to co dzieje sie w mojej głowie. Ja chyba naprawdę jakas psychiczna jestem :cry:

clon25 dziękuję za te kciuki.Mam nadzieję,że to dobrze się dla mnie skończy.Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
13 sty 2008, 20:06
Lokalizacja
kujawsko-pomorskie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do