Benzodiazepiny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Jaki to może być lek?

przez Vidyna 26 cze 2011, 19:07
Proszę o pomoc, jaka benzodiazepina występuje w tabletkach barwy pomarańczowej?
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
21 maja 2011, 23:16

Jaki to może być lek?

przez adam_2323 26 cze 2011, 21:59
na pewno clonazepamum 0,5mg z przedzialka na 4, ksztalt owalny, ale czy to jedyna taka benzo to nie wiem
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
07 cze 2011, 17:37

Jaki to może być lek?

przez Angst 26 cze 2011, 23:23
Xanax 0,5 mg ovalna Tabletka pomaranczowo-rozowa z jedna podzialka. Ale na odwrotnej stronie jest napisane Xanax.... wiec raczej nie ta.
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
18 cze 2011, 15:43

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jaki to może być lek?

przez Vidyna 26 cze 2011, 23:27
To ma być czysty kolor pomarańczowy.
Bardzo mi pomagacie ;) dziękuję ;)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
21 maja 2011, 23:16

Benzodiazepiny

przez kasja 09 sie 2011, 07:45
Mam pytanie,,jak bierzecie benzo ,,,co wg Was znaczy dorażnie,,?Ja biorę od 7 lat afobam ok.0.25mg na tydzień na silny niepokój,,i oczywiście antydepresanty,,od 16 lat
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Benzodiazepiny

Avatar użytkownika
przez *Monika* 09 sie 2011, 09:22
kasja, Doraźnie, to znaczy w przypadku ataków lęków, silnego niepokoju wywołanego nieświadomymi przyczynami. Doraźnie to nie to samo co profilaktycznie i regularnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Benzodiazepiny

przez shinobi 09 sie 2011, 09:53
kasja, 0,25 mg alprazolamu na tydzień to dawka mikroskopijna. To chyba bardziej psychiczny nawyk, niż rzeczywista potrzeba. Myślę, że dałabyś radę zrezygnować z tego od ręki.
Offline
Posty
2481
Dołączył(a)
31 lip 2011, 22:09

Benzodiazepiny

przez kasja 16 sie 2011, 19:16
przyszła remisja nerwicy,lekarz zamiast afobamu zapisał mi clonazepam o,5 dziennie.jak wypada porównanie clona do afobamu ,chodzi mi o siłę działania jaka dawka afobamu odpowiada 0.5mg clona?
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Benzodiazepiny

przez Kleopati 25 sie 2011, 11:10
kasja napisał(a):Mam pytanie,,jak bierzecie benzo ,,,co wg Was znaczy dorażnie,,?Ja biorę od 7 lat afobam ok.0.25mg na tydzień na silny niepokój,,i oczywiście antydepresanty,,od 16 lat

Ja mam podobnie jak Ty. Tez tak biore ze wychodzi mi dawka 0,25 mg na tydzien czasami nawet dawka 0,125 mg. Ale doraznie zawsze biore tylko polowke o,25 mg bo cala tabletka mnie strasznie otepia. ale tak mam od 2 miesiecy. Czasami zdarza sie tydzien zupelnie Afobamu. Ogolnie Afobam biore od listopada zeszlego roku. Z poczatku 2X0,25 mg ale psycholog przepisal mi coaxil i powolii zaczelam odstawiac afobamik. Potem mialam duzo przerwe ze nie bralam, ostatnio moja nerwica znow wrocila caly czas jestem na coaxilu i jak juz wspomnialam afobam tylko doraznie w tych malych dawkach. Ale staram sie sama radzic z atakami, bo jak wezme ta polowke to moze lepiej sie czuje ale z drugiej strony mam poczucie winny ze to cholerstwo wzielam. Mnie nawet dawka 0,125 mg przymula moze jeszcze mniej brac cwiartke. Sama juz nie wiem.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
14 lip 2011, 13:16

Benzodiazepiny

przez Zenonek 25 sie 2011, 11:12
Jakie dawki 0,25 , 0,125 ;) .

Ja ten lek bralem moze kilka razy w ciagu roku, ale w dawce dopiero gdzies 1,5 mg odczuwam lekki luz i przymulenie :lol: .
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Benzodiazepiny

przez Kleopati 25 sie 2011, 13:01
Jak brales tylko kilka razy w roku to dlatego ze nie pomagal czy ataki byly rzadkie a bierzesz jakies inne leki??
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
14 lip 2011, 13:16

Benzodiazepiny

Avatar użytkownika
przez NOfear 25 sie 2011, 23:31
kasja napisał(a):przyszła remisja nerwicy,lekarz zamiast afobamu zapisał mi clonazepam o,5 dziennie.jak wypada porównanie clona do afobamu ,chodzi mi o siłę działania jaka dawka afobamu odpowiada 0.5mg clona?


jak długo kazał Ci to brać?
clony to szmata w tabletce.
Życie bez lęków byłoby piękne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
09 lis 2010, 01:13
Lokalizacja
małopolska

Benzodiazepiny

przez Michuj 25 sie 2011, 23:33
0,25 afobamu powinno odpowiadać 0,5 clona
Michuj
Offline

Benzodiazepiny

przez kasja 26 sie 2011, 06:16
mam brać przez 28 dni narazie, a co póżniej to nie wiem,,jak się dobrze czuję to z drugiej dawki biorę połowę
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
18 sty 2009, 11:17

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Przeskocz do