Benzodiazepiny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Avatar użytkownika
przez problemik 18 paź 2006, 18:08
Ben napisał(a):
problemik napisał(a):Neurolog tydzien temu przepisal mi Neurol łącznie juz zjadłem 7 tabletek 0,25mg dobrze ze trafiłem na to forum i przeczytałem duzo rzeczy o benzo wiec mam nadzieje ze nałóg mi nie grozi :smile:


Jak nie musisz zazywac to daj se spokoj, szybko zmien lekarza. Po takiej dawce nie masz sie czego obawiac.

K*****a nastepny przyklad bezmyslnosci, niewiedzy i olewatorstwa :(
Aktualnie nie zazywam juz benzo od 2 dni i nerwica spowrotem mnie męczy :x mam teraz tabletki ziołowe "Trend Relax" 60zł za 90 tabletek i prawie zadnego efektu :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
24 lip 2006, 22:28

przez giovanna 19 paź 2006, 12:02
Idź do psychiatry nie do neurologa,neurolog nie jest od leczenia nerwic,od tego jest psychiatra-leki i psycholog terapia.
Są teraz inne leki nowej generacji,które nie uzależniają tak jak benzo,jeżeli nie dajesz rady bez leków to tylko to pozostało
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
20 cze 2006, 16:54

przez blugirl 19 paź 2006, 16:13
Ben,
dziekuje za wsparcie,bardzo dziekuje:) narazie mam znowu falę ktora nawrocila.no trudno no. bedziemy w kontakcie. byc moze wymienmy sie mailami,bo chyba przestanę tu zaglądac,gdyz ktos mi cos wmawia i nie podoba mi sie juz tu.podaj prosze namiary.moj to: blurock@interia.pl. jesli tylko zechcesz napisac do mnie,to nie bede tu juz zagladac,mozemy pisywac mailowo. ok? pozdrówka.

Giovanna,
to niezle dlugo to bralas wszystko. Ale musisz wiedziec, ze kazdy inaczej reaguje.pozatym, wiem ile bralam tego leku.nie byly to zbyt duze daweki,ale zrozum ze lek ten jest dosc mocno uzalezniajacy,co z tego ze nie az tak mocny. prosze nie wmawiaj mi,ze bralam konskie daweki,bo wiem ile bralam tego.pozatym pisalam ci,ze odstawilam lek dosc szybko,zatem poprostu mam wieksze objawy odstawienne.sama piszesz ze przelezalas 2 miesiace.dziwne,ze nagle jak reka odjal minelo ci wszysstko tak oo,skoro wszyscy tu pisza ze to jest wszystko falujące. jestes wyjątkiem chyba. a na objawy odstawienne,owszem, moze pomysle cos zeby zlagodzic lekami.,moze pojde do lekarza,ale sama dobrze wiesz,ze leki tego typu uzalezniają. kazdy.podziwiam cie ze bralas tak wielkie dawki,o xanax slyszalam,tez bardzo uzaleznia,i przede wszystkim 3x1 to dosc duzo. widocznie powolniej odstawialas i mniej bolalo. ale podziwiam ze 3x1 bralas i tak dlugo.
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
19 lip 2006, 16:45

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez giovanna 19 paź 2006, 17:17
brałam leki,bo musiałam jakoś funkcjonować (chodzić do pracy),piszesz,że mi objawy przeszły jak ręką odjął,nieprawda do dziś się jeszcze czasem źle czuję,ale w porównaniu do tych pierwszych dwóch miesięcy to jest super i tyle,staram się o tym nie myśleć.Chcesz to wymieniaj sobie tutaj poglądy z innymi użytkownikami,ja już ten temat zakończyłam,nie będę nic Ci więcej wmawiać,pozdrawiam
Joanna
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
20 cze 2006, 16:54

Avatar użytkownika
przez problemik 19 paź 2006, 19:34
A co to za leki nowej generacji nie uzalezniajace tak jak benzo :?:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
24 lip 2006, 22:28

przez giovanna 19 paź 2006, 20:18
typowe na nerwcę lękową to seroxat,fevarin jak z depresją to np.efectin,dużo jest tych leków,nie uzależniają tak jak benzo i jest jeszcze jeden minus musisz czekać 10-14 dni zanim zaczną działać i sporo z nich ma na początku troszkę nieprzyjemnych działań ubocznych.No i chyba cena też za fevarin 100 pudełko 30 tabletek ze znizką ponad 50 złotych,ale mam porównanie i wg mnie warto
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
20 cze 2006, 16:54

Avatar użytkownika
przez problemik 19 paź 2006, 20:27
A czy wykazuja dzialanie przeciwdrgawkowe tj. benzodiazepiny :?:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
24 lip 2006, 22:28

przez giovanna 19 paź 2006, 20:53
tego to już niestety nie wiem,fevarin chyba nie ma,bo mam dni kiedy się cała trzęsę i mam takie właśnie drgawki ręki lub palców,ale to normalny objaw po odstawieniu benzo,najlepiej zapytaj lekarza,albo w aptece,może trafisz na jakąś fajna osobę :smile:
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
20 cze 2006, 16:54

Avatar użytkownika
przez problemik 20 paź 2006, 19:55
Z drganiem rąk to ja mam cały czas problem niezależnie czy biore benzo czy nie :( chociaz po benzo jest lepiej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
24 lip 2006, 22:28

przez giovanna 20 paź 2006, 20:00
no ja też :( ,ale myślę,że to przejdzie kiedyś :D Idź do psychiatry porozmawiaj i niech dobierze Ci odpowiednie leki,mnie neurolog wsadził w xanax i tak ciągnęło sie to wszystko 3 lata
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
20 cze 2006, 16:54

Avatar użytkownika
przez bedlambloke 20 paź 2006, 20:20
Post mi sie podoba w calosci.
Konkret.
Inne na temat SSRI prosze?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
102
Dołączył(a)
15 paź 2006, 00:39
Lokalizacja
eva

przez yrek 22 paź 2006, 19:37
gratuluje pani internistce stwierdzenie stau przedzawałowego ;) [i napewno jeszcze nie zrobiła EKG tylko tak na oko ] ale już sie z tym spotkałem ze niektórzy lekarze mylą nerwice z chorobami układu krążenia. a co do Xanaxów to rzczywiscie niektorzy lekarze przepisują je jak cukierki nie licząc sie ze szkodą jaką mogą tym postępowaniem wyrządzić pacjentowi. pozdrawiam :)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
15 wrz 2006, 13:22

Avatar użytkownika
przez problemik 23 paź 2006, 07:27
bedlambloke napisał(a):Post mi sie podoba w calosci.
Konkret.
Inne na temat SSRI prosze?


http://en.wikipedia.org/wiki/Selective_ ... _inhibitor

http://pl.wikipedia.org/wiki/SSRI
Avatar użytkownika
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
24 lip 2006, 22:28

przez blugirl 23 paź 2006, 15:03
lepiej przecierpiec na odwyku,niz sie od nowa czyms pchac.moim zdaniem,i nie tylko,ale i opinie naukowcow i niektorych mądrych lekarzy,to niestety kazdy lek uzaleznia.
to jest tylko bujda ze sa jakies leki nowej generacji.xanax mial byc takim,i co sie okazaalo? bardzo szybko uzaleznia. po co przy odwyku pchac sie z jednego bagda w drugie? potem od nowa następny problem.

giowanna, sok z noni(ale musisz wiedziec gdzie kupic nie fałszywy) naprawde POMAGA.nie wiem jak to jest,ale naprawde pomagal mi.wroce do niego.mam tez pozytywne opinie ludzi ktorzy to pili.tylko nie jakas podroba w aklepie,tylko porzadny sprowadzany z dobrego zrodla. jest wspanialy na sen i uspokojenie. musze przyznac,ze dobrze,ze zaprzestalas mnie nękac,dziekuję. zrozum,ja mialamn inny lek a ty inny.ponadto mozesz sie czuc lepiej,bo bierzesz jakies inne leki.ale tak rzucajac okiem,widze nazwe seroxat.to podobno lek nowej generacji.ale przeczytalam opinie ludzi co go brali i sa przerazeni.nie polecam zadnych lekow antydepresyjnych. giowanna,sprobuj walczyc sama z slabosciami.musisz. to, co ci teraz pozostalo,te objawy to zwykla nerwica,bo leki poruszaly nerwy.trzeba medytowac,wyciszac sie i pzrebolec okres odwyku. nie mozna wogole na odwyku sie faszrrowac zamiennikiem,bo wpadaszw następne gowno.znowu bedziesz musiec odstawiac nowy lek. ludzie strasznie narzekali np na ten seroxat.trzeba sie przelamac,i na wlasnych silach funkcjonowac.bo tak to jak se sama nie pomozesz to klapa.leki tylko na chwile cie oglupią i co dalej ?pozdrawiam.

[ Dodano: Pon Paź 23, 2006 3:06 pm ]
Ben, odezwij się na blurock@interia.pl.
czekam na maila.pisz prosze :)))
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
19 lip 2006, 16:45

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do