Leki a Antykoncepcja

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: Leki a Antykoncepcja

Avatar użytkownika
przez namiestnik 10 lis 2008, 21:42
Wiesz nie wiem - ale ja bym przez ten czas nie wierzył w skuteczność zabezpieczeń - bierzesz antybiotyk no i pewno jesteś też chora skoro go bierzesz. A te z reguły źle wpływają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Leki a Antykoncepcja

Avatar użytkownika
przez sloncedlaciebie 11 lis 2008, 16:15
patka26 napisał(a): jeszcze antybiotyku

antybiotyki obnizaja skutecznosc antykoncepcji. Musisz stosowac dodatkowe zabezpieczenia podczas brania antybiotyku i jeszcze 7 dni po ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
15 lis 2007, 09:53

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez suzak29 12 lis 2008, 20:37
Witaj Tekla :D
A jak było na poczatku ok???
pozdrawiam
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez CzarnaZebra 13 lis 2008, 15:53
brałam efectin i cilest
teraz jestem na połowie dawki (efectin 75), ale jak brałam 150 to mogłam nie wychodzić z łóżka.
Teraz czuję się lepiej - nie jestem taka "nakręcona", czuję się normalnie.
To nawet trochę zabawne było :mrgreen:
"Gdy gubię sny, jakby nigdy nie były, wysycha źródło mojej wielkiej siły"
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
21 lut 2008, 02:15
Lokalizacja
Warszawa

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez suzak29 13 lis 2008, 19:30
Witaj CzarnaZebro;)
nom to fajnie było :D
Myśle,że zaczne brać swoje pigułki i wtedy sie przekonam,jak bedzie zle to zrezygnuje;)
pozdrawiam
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez Magdalenka81 13 lis 2008, 22:04
To ja chyba musze zaczac brac to co wy bo u mnie strasznie :( Ja biore fluoksetyne 20mg plus antykoncepcje,efekt jest taki ze zapomnialam co to jest sex :oops:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
09 kwi 2008, 15:40
Lokalizacja
Colchester

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez suzak29 14 lis 2008, 19:20
Witaj Magdalenka nom to masakra nie za ciekawie:(((
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez linka 14 lis 2008, 20:05
Magdalenka81, Biorę dokładnie taki sam zestaw jak Ty od miesiąca i moje libido kipi :mrgreen:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez Magdalenka81 14 lis 2008, 20:39
no to chyba ze mna jest cos nie tak :roll: U mnie od momentu jak zaczelam brac fluo to moje libido zaniklo :shock:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
09 kwi 2008, 15:40
Lokalizacja
Colchester

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez suzak29 14 lis 2008, 20:50
Widać,że na kazdego leki działaja inaczej:)
Magdalenka musisz zmienić leki,albo sie meczyc;)
pozdrawiam

---- EDIT ----

Dziewczyny
powinnam dzis łyknąć pigułke,ale tak siedze i się patrze mam schize hehe boje sie pigułke zarzyć.....
Nigdy nie brałam :roll:
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez muriel 18 lis 2008, 13:27
ja biorę antydepresanty (aktualnie wenlafaksyna, była też fluoksetyna i sertralinum), jednocześnie środki antykoncepcyjne (niestety muszę, mam problemy hormonalne). nie zauważyłam, żebym wychodziła z depresji i tyle, czasem jest lepiej, czasem gorzej, ale nie mam pojęcia czy to wpływ antykoncepcji. Faktycznie na ulotce wyraźnie piszą, że antykoncepcja (konkretnie Jasmin) może powodować depresję. Ale chyba jakiś drastycznych zmian nie ma.
Libido mi chyba nie spadło (chociaż z powodu aktualnego braku faceta, nawet nie miałabym nic przeciwko :mrgreen: )
„Całe nasze życie to nie te długie lata, a tych kilka krótkich dni i tych parę chwil, z których.... niby nie wynika nic”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
12 lis 2008, 12:56
Lokalizacja
Warszawa

Re: Depresja a tabletki antykoncepcyjne?

Avatar użytkownika
przez suzak29 18 lis 2008, 17:13
Hej :D
Nom zaczełam brac przełamałam sie powiem tyle ze dzis 3 dzien ,i nic jakoś ok
Troszke spac mi sie chce,ale ogólnie oki
dzieki za posty :mrgreen:
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Leki a Antykoncepcja

przez krówka 28 lis 2008, 18:18
Czy któraś z was bierze plasterki evra?
Ja choruje na nerwicę depresyjno-lękową .Zaczęlam stosować plastry evra,w ulotce jest napisane że plastry powdują lub zaostrzają obajwy depresji?
Czy to prawda?
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
28 lis 2008, 17:21

Re: Leki a Antykoncepcja

przez max619 14 kwi 2009, 00:14
:( Jestem z dziewczyną którą kocham juz 7 miesiecy, od 3 miesiecy uprawiamy stosunek, zanim zaczęlismy poszliśmy do ginekologa by dowiedziec sie o środki antykoncepcyjne i zapisała mojej dziewczynie jakieś tabletki co sie nazywają jakoś jasmile czy coś, po pierwszym opakowaniu nic nie zaobserwowałem, cieszyłem się, że wszystko jest ok ale przy 2 zaczęła się mnie czepiać o jakieś błachostki, że pisze wono smsy, że się pociąg spóźnia i takiego typu rzeczy zaczynaly male kłótnie bylo to dość dziwne dla mnie bo nigdy taka nie byla do mnie ale nie łączyłem tego z tabletkami, gdy zaczęła zażywac 3 bylo gorzej, zaczęła dostawać depresji oskarżać mnie, że podrywam inne dziewczyny choć jestem jej wierny i powód do kłótni miala zawsze, wyzywala mnie np. że jest brzydka pogoda:( i jeszcze dostała gdzie niegdzie szorstką skórę:((.
Pomóżcie ja już nie mogę ja ją kocham ale ja wysiadam psychicznie kłócimy sie prawie codziennie, codziennie ma powód ja staram sie jakos jej przytakiewać że ma rację ale już nie mogę, coraz częściej wyprowadza mnie z równowagi, wiecej wybucham i krzyczę nie potrafię wytrzymać z osobą ktorą kocham a ona mnie :(
Ostatnio edytowano 04 sie 2013, 14:40 przez abcZdrowie, łącznie edytowano 10 razy
Powód: ORTOGRAFIA I INTERPUNKCJA!!!! To ciężko przeczytać, polecam zainstalowanie sobie takiej przeglądarki internetowej z ognistym liskiem - tam jest autokorekta tekstu.....
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 00:03

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Przeskocz do