Parogen pomocy!!!!

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Parogen pomocy!!!!

przez agunka29 09 wrz 2016, 09:03
Witam powiedzicie mi bo zwarjuje od 3 dni biore parogen narazie przez tydzien pol tabletki a pozniej cala plus do tego rudotel tez pol tabletki poniewaz z niego powoli schodzs. Okropnie siw czuje mam znowu leki takie jak mialalam przed leczeniem rudotelem poce sie uczucie jak bym byla na kacu. Czy to moze byc wina Parogenu???? Boje sie go brac a to dopiero 3 dzien
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 sie 2016, 14:50

Parogen pomocy!!!!

przez agunka29 09 wrz 2016, 09:05
Dzisiaj nad ranem obudzilam sie z lekiem do tego mialam mdlosci. Juz nie wiem co robic
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 sie 2016, 14:50

Parogen pomocy!!!!

Avatar użytkownika
przez ska1977 09 wrz 2016, 10:13
Może naczytałaś się ulotki za bardzo, wkręciłaś sobie, że te objawy muszą wystąpić? Inna sprawa, że trzeba się namęczyć, żeby parogen zadziałała, ja już go biorę drugi rok w rożnych dawkach, a początki były ciężkie...
Parogen 20mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
208
Dołączył(a)
09 paź 2014, 16:03
Lokalizacja
Odrzywoły

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Parogen pomocy!!!!

przez agunka29 09 wrz 2016, 10:40
Ciezkie? Wystepowaly tez leki i drzenia. Tak jak pisalam uczucie jak bym bylw na kacu. Ile czasu moga trwac takie objawy?
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 sie 2016, 14:50

Parogen pomocy!!!!

przez agunka29 09 wrz 2016, 10:46
Lekarz mnie ostrzegal ze moga wystepowac leki i brak apetytu ale nie sadzilam ze znow przez to bede wpadala w psnike. Po jakim czasie ten lek zaczyna dzialac?
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 sie 2016, 14:50

Parogen pomocy!!!!

Avatar użytkownika
przez ska1977 09 wrz 2016, 10:51
Ze 3 tygodnie trzeba mu dać...
Parogen 20mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
208
Dołączył(a)
09 paź 2014, 16:03
Lokalizacja
Odrzywoły

Parogen pomocy!!!!

przez agunka29 11 wrz 2016, 13:13
Witam niestety po 3 dniach brania pol tabletki parogenu odstawilam go. Okropnie sie czulam bylam bardzo pobudzona nie moglam usiedziec na miejscu nerwowa mdlosci przez 2 dninic nie jadlam okropne poty niepokoj leki. Tragedia nie bylam wstanie dalej go przyjmowac. Moze za silny lek dla mnie
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 sie 2016, 14:50

Parogen pomocy!!!!

Avatar użytkownika
przez kofel 11 wrz 2016, 13:48
Dlaczego nie używałaś benzo? Przecież to samobójstwo włazić na ssraje bez nich.
Pogłaszcz to podam Ci łapę. ;)

Lakozamid - 2x200mg
Lamotrygina - 2x200mg
Propranolol - doraźnie
Klorazepat, diazepam, klonazepam, oksazepam - doraźnie

'Know your body, know your mind, know your substance.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
514
Dołączył(a)
28 lis 2015, 21:08

Parogen pomocy!!!!

przez agunka29 11 wrz 2016, 14:10
Od dwoch miesiecy przyjmujr Rudotel a do tego mialam jeszcze przymowac ten parogen. Pol tabletki rudotelu i pol tsbletki parogenu
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 sie 2016, 14:50

Parogen pomocy!!!!

przez agunka29 11 wrz 2016, 14:14
Ide we wtorek do lekarza. Jak mi znowu przepisze jakis inny lek z tej grupy to sie zalamie. Sa jakies lagodniejsze leki na niepokoj o leki
Offline
Posty
96
Dołączył(a)
26 sie 2016, 14:50

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do