Nadmierna potliwość i uderzenia gorąca a leki psychotropowe

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Nadmierna potliwość i uderzenia gorąca a leki psychotropowe

przez radek111 23 lip 2015, 19:48
Od 5 lat leczę się psychiatrycznie.Brałem leki ssri i neuroleptyki
Czy mieliście podczas terapii lekami uderzenia gorąca i potliwość nieadekwatną do wysiłku???
Czy lekarz pierwszego kontaktu może pomóc w tej sytuacji???
Dodam ze robiłem nadania ogólne i 3 badania tarczycy wszytko jest w normie.
Jak radzicie sobie z tymi objawami???
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
29 maja 2013, 20:44

Nadmierna potliwość i uderzenia gorąca a leki psychotropowe

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 26 lip 2015, 16:25
Czy mieliście podczas terapii lekami uderzenia gorąca i potliwość nieadekwatną do wysiłku???


radek111, a jakie leki konkretnie zażywasz? Możliwe, ze uderzenia gorąca i potliwość to skutki uboczne farmakoterapii. Rozmawiałeś na ten temat ze swoim lekarzem psychiatrą?
Psycholog
Posty
7564
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

Nadmierna potliwość i uderzenia gorąca a leki psychotropowe

przez radek111 26 lip 2015, 21:20
Od stycznia brałem escilatopram 5mg ale został on odstawiony.
Obecnie przyjmuje 5mg olanzapiny na noc biorę ją od 2 tygodni około na objawy negatywne.
Lekarz troche zbagatelizował ostanio były upały wiec pewnie dlatego tyle ze w chłodne dni sytuacja z uderzeniami gorąca i poceniem też występuje.
Offline
Posty
192
Dołączył(a)
29 maja 2013, 20:44

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nadmierna potliwość i uderzenia gorąca a leki psychotropowe

przez emilk 26 lip 2015, 21:26
radek111 napisał(a):Od stycznia brałem escilatopram 5mg ale został on odstawiony.
Obecnie przyjmuje 5mg olanzapiny na noc biorę ją od 2 tygodni około na objawy negatywne.
Lekarz troche zbagatelizował ostanio były upały wiec pewnie dlatego tyle ze w chłodne dni sytuacja z uderzeniami gorąca i poceniem też występuje.


To jest normalne radek,ja biore Wenlafaksyne to leci ze mnie jak z kranu mimo ze np siedze,jest to dokuczliwe ale trzeba jakos z tym zyc;)
emilk
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do