Psychotropy niszczą- zdjęcie

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Petek 14 kwi 2015, 23:05
oskaka napisał(a):Idź do dermatologa jak bardzo Ciebie to nie pokoi. Jeżeli nie stwierdzi żadnej choroby to na wizytę u lekarza medycyny estetycznej się umów (ewentualnie kosmetologa...).


Byłem i czseka mnie pewnie Karboksyterapia i to efekt jest tylko na pol roku chyba ze się odblokuje wszystko. Najgorsze jest to oko prawe nie dość ze powieka dolna to jeszcze gorna jest taka .
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez kotek em 14 kwi 2015, 23:11
Petek, ale w ciągu życia skóra się zmienia. Nie będziesz dzisiaj miał skóry w takim stanie, jak 9 lat temu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4142
Dołączył(a)
28 wrz 2014, 01:29

Psychotropy niszczą- zdjęcie

przez Sylwinek 14 kwi 2015, 23:12
Bardziej niż worami martwił bym się ta owalną twarzą i dziwnymi oczami wyglądasz jakbyś walił chloprotriksen i pernazynę przez naście lat tak samo wyglądały osoby ze mną w psychiatryku też takie oczy i wieczne wory pod oczami mimo iż się śpi normalnie i wychodzi na słońce.Dzięki stary że to pokazałeś przestrzegłeś mnie przez braniem prochów mimo iż mam CHAD ale nie wpakuję się w to.Fakt nie ciekawie wyglądasz choć jestem facetem i nie mam w zwyczaju oceniać wyglądu innego faceta ale niechciałbym wyglądać jak ty. Do rozwiania wątpliwości co do owalnej twarzy i oczu wrzuć zdjęcie z przed brania leków sprzed 9 lat.Nie zdziwię się że masz jeszcze gino dziewczyny na ciebie nie lecą i masz mało siły w mięśniach.
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
14 kwi 2015, 23:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Psychotropy niszczą- zdjęcie

przez oskaka 14 kwi 2015, 23:21
Więc lekarz stwierdził, że jest to przez leki przeciwdepresyjne? Jak skomentował twoje oczy? Za pół roku będziesz cieszył się nowymi oczami :) Ewentualnie spóbowałbym jeszcze zapytać się farmaceuty czy czegoś aptecznego nie mają.
Sami tworzymy własne demony.

F41.2, DDA
Citalopram 20 mg
Offline
Posty
377
Dołączył(a)
20 mar 2015, 20:50

Psychotropy niszczą- zdjęcie

przez Sylwinek 14 kwi 2015, 23:23
Wątpie że to przez antydepresanty mi to wygląda na branie neuroleptyków 8)
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
14 kwi 2015, 23:09

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez zima 14 kwi 2015, 23:24
podkrazone oczy, metny wzrok i brak erekcji.
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Psychotropy niszczą- zdjęcie

przez Sylwinek 14 kwi 2015, 23:25
zima napisał(a):podkrazone oczy, metny wzrok i brak erekcji.


Wszystko w temacie :D To dlatego /cenzura/ i odstawiłem leki na chad po depakinie i olanzapinie zaczynałem wyglądać podobnie na szczęście się opamiętałem i wyjebałem te gówna.
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
14 kwi 2015, 23:09

Psychotropy niszczą- zdjęcie

przez oskaka 14 kwi 2015, 23:27
Sylwinek napisał(a):Wątpie że to przez antydepresanty mi to wygląda na branie neuroleptyków 8)


No tak. Pomyłka.
Sami tworzymy własne demony.

F41.2, DDA
Citalopram 20 mg
Offline
Posty
377
Dołączył(a)
20 mar 2015, 20:50

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Petek 14 kwi 2015, 23:30
Sylwinek napisał(a):Bardziej niż worami martwił bym się ta owalną twarzą i dziwnymi oczami wyglądasz jakbyś walił chloprotriksen i pernazynę przez naście lat tak samo wyglądały osoby ze mną w psychiatryku też takie oczy i wieczne wory pod oczami mimo iż się śpi normalnie i wychodzi na słońce.Dzięki stary że to pokazałeś przestrzegłeś mnie przez braniem prochów mimo iż mam CHAD ale nie wpakuję się w to.Fakt nie ciekawie wyglądasz choć jestem facetem i nie mam w zwyczaju oceniać wyglądu innego faceta ale niechciałbym wyglądać jak ty. Do rozwiania wątpliwości co do owalnej twarzy i oczu wrzuć zdjęcie z przed brania leków sprzed 9 lat.Nie zdziwię się że masz jeszcze gino dziewczyny na ciebie nie lecą i masz mało siły w mięśniach.


Bo tak jest 5 lata bralem pernazyne w małych dawkach 50 mg tylko na sen ale po latach wszystko wyszlo .

2012 http://zapisz.net/images/233_561110_350 ... 753835.jpg

Niemam zadnego zdjęcia przed 9 latami bo niemiałem aparatu
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez hobbyturysta 14 kwi 2015, 23:31
zima, po wzroku potrafisz ocenic brak erekcji ? no kurna co wy tu wypisujecie za bezecenstwa
The truth is... everyone is going to hurt you. You just have to decide... who is worth the pain.

http://www.youtube.com/watch?v=EK_Fe4wL-t4
http://www.youtube.com/watch?v=3A5uf8FE ... plpp_video
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5668
Dołączył(a)
18 lut 2014, 23:55
Lokalizacja
Bukareszt

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Petek 14 kwi 2015, 23:33
zima napisał(a):podkrazone oczy, metny wzrok i brak erekcji.



Erekcje mam gorzej z libidem.


Pogorszylo mi się od 2 lat i to już konkretnie . Co ja mam teraz zrobić?
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

Psychotropy niszczą- zdjęcie

przez Sylwinek 14 kwi 2015, 23:35
W 3 lata mocno się zmieniłeś na twarzy to widać gołym okiem.Przez ostatnie 3 lata też brałeś neuroleptyki?
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
14 kwi 2015, 23:09

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez Petek 14 kwi 2015, 23:37
Sylwinek napisał(a):W 3 lata mocno się zmieniłeś na twarzy to widać gołym okiem.Przez ostatnie 3 lata też brałeś neuroleptyki?



Tak brałem wtedy tez schudłem ok 12 kg przez natręctwa a później co raz gorzej i waga 120 kg.
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

Psychotropy niszczą- zdjęcie

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 14 kwi 2015, 23:40
Petek, a czy oprócz psychotropów bierzesz jakieś inne leki?
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do