niskie libido po Setalofcie

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

niskie libido po Setalofcie

przez natuf 12 sty 2015, 02:27
Hej, biorę od ponad pol roku setaloft 75mg, i mam bardzo rzadko ochotę na seks. Czy to możliwe czy bardziej sama to sobie wmawiam? Mój chłopak na tym cierpi. Przeczytałam o tym PSSD czy jakoś tak i się przeraziłam, jednak ja jeśli mam ochotę to dochodzę
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

niskie libido po Setalofcie

przez miko84 12 sty 2015, 11:58
To jest niestety norma przy tych lekach.
miko84
Offline

niskie libido po Setalofcie

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 12 sty 2015, 14:16
Jak kolega wyżej-potwierdzam. To są po prostu skutki uboczne.

PSSD jak sama nazwa wskazuje(Post-SSRI Sexual Dysfunction) może(ale wcale nie musi) pojawić się dopiero po odstawieniu SSRI.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

niskie libido po Setalofcie

przez natuf 12 sty 2015, 14:21
Czyli można wnioskować, że po odstawieniu to minie? Zostały mi jeszcze 3 miesiące
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

niskie libido po Setalofcie

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 12 sty 2015, 14:23
Raczej tak.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

niskie libido po Setalofcie

przez natuf 12 sty 2015, 14:41
Dziękuję za odpowiedzi, trochę się przestraszyłam bo mam dopiero 19 lat, a chciałabym się pieprzyć codziennie z moim chłopakiem tak jak rok temu :)

-- 12 sty 2015, 14:42 --

A,.i jeszcze jedno pytanie. Ile utrzymuje się w organizmie Sertralina po odstawieniu?
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

niskie libido po Setalofcie

przez miko84 12 sty 2015, 15:13
Ja nie mogę, więcej kultury, ech panicku co to dziś z tą młodzieżą się dzieje, gdzie ten świat zmierza.
miko84
Offline

niskie libido po Setalofcie

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 12 sty 2015, 15:14
Half-life- http://pl.wikipedia.org/wiki/Biologiczn ... %82trwania dla sertraliny wynosi 23-26 godzin i 66h dla jej metabolitu(norsertraliny).
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

niskie libido po Setalofcie

przez suwak 13 sty 2015, 13:39
Tyle że po odstawieniu niektóre receptory zostają zdownregulowane przez długi czas. Ja jeszcze 2 miesiące po odstawieniu SSRI czułem negatywny wpływ na libido.
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
24 sty 2014, 02:40

niskie libido po Setalofcie

przez natuf 21 sty 2015, 00:33
Czyli jak nie będę brać leków przez 2 dni to mogą pojawić się skutki odstawienne?
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

niskie libido po Setalofcie

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 21 sty 2015, 14:41
Mogą, ale nie muszą. Zależy jak długo bierzesz i jaka dawka.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

niskie libido po Setalofcie

przez natuf 21 sty 2015, 19:30
Ostatnio brałam leki w kratkę, to znaczy jednego dnia tak, dwa nie itp. od wczoraj odczuwam silne bóle głowy, nudności i gorąc. Mam też kołowrotek przed oczami. Biorę leki ponad pół roku, 75 mg,setaloft. Czy to skutki odstawienne i muszę czekać miesiąc, aby ustąpiło?
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do