Odstawić na własną rękę.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odstawić na własną rękę.

przez Lisa_ 07 cze 2014, 12:51
Od marca leczę się na nerwicę lękową. Biorę Escitalopram 10 mg. Byłam w maju na wizycie, lekarka zostawiła ten sam lek, następna wizyta w sierpniu... A mi po głowie chodzi odstawienie leku już, na własną rękę, choćby na próbę... Objawy znikają, staram się próbować walczyć z sobą innymi sposobami niż tylko leki... Zastanawiam się tylko, czy to nie za wcześnie na odstawienie, może mi to wyjść na złe? Waham się, choć coś mi mówi 'spróbuj i skończ się truć, sama mozesz wiecej niż ci się wydaje..."
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

Odstawić na własną rękę.

przez Saraid 07 cze 2014, 20:02
Lisa_, Niczego nie odstawiaj na własną rękę ,lepiej porozmawiaj o tym z lekarką na następnej wizycie.
Saraid
Offline

Odstawić na własną rękę.

Avatar użytkownika
przez Absinthe 07 cze 2014, 20:30
Lisa_, nie wolno odstawiać leków na własną rękę,możesz dostać nie przyjemnych skutków ubocznych.
You have to die a few times
before you can really
live.
Von all den Dingen, die ich verloren habe, vermisse ich meinen Verstand am meisten
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1839
Dołączył(a)
09 mar 2012, 21:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odstawić na własną rękę.

przez Lisa_ 07 cze 2014, 23:00
Tylko gdzie tam koniec sierpnia... A ja bym chciała już ich nie brać.

-- 07 cze 2014, 22:00 --

Może przynajmniej sobie dawkę zmniejszyć...
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

Odstawić na własną rękę.

Avatar użytkownika
przez Absinthe 08 cze 2014, 11:07
Lisa_, mówię ci nie świruj,bo jak się zaczniesz potem źle czuć to co zrobisz?
nawet zmniejszenie dawki nie polega na tym że od razu przeskakujesz np.z 20 mg na 10,tylko jest to w czasie rozłożone.
Przynajmniej zadzwoń do lekarza a jak nie masz numeru to spróbuj popytać u lekarza pierwszego kontaktu,nawet jak nie wie to ma środki żeby sprawdzić i zawsze to bezpieczniejsze niż na własną rękę.
You have to die a few times
before you can really
live.
Von all den Dingen, die ich verloren habe, vermisse ich meinen Verstand am meisten
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1839
Dołączył(a)
09 mar 2012, 21:53

Odstawić na własną rękę.

Avatar użytkownika
przez zima 08 cze 2014, 11:48
Lisa_, jakie truć?!!! jakie truć??!!! to nie trucizna. rany, z choinki sie urwałaś????!!!
bierzesz leki od marca i chcesz juz odstawiać?po cholere w ogole zaczynalas?!!
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Odstawić na własną rękę.

przez Lisa_ 08 cze 2014, 19:12
zima, żeby przeszły zawroty głowy i koniec... Nie chcę brać ich latami. Przytyłam już 7 kg, wyglądam jak wieloryb, dieta nawet nie pomaga ani ćwiczenia... Wszystko stoi we mnie jak głupie... Źle się czuję ze sobą... Wiem, że może głupio gadam... Ale chcę, żeby to leczenie trwało jak najkrócej... Uspokoić to i zostawić.
F41.0
Od 17.11.2014 bez leków.
27.03.2014 - 17.11.2014 - escitalopram 10 mg
Offline
Posty
322
Dołączył(a)
11 mar 2014, 14:37

Odstawić na własną rękę.

przez Saraid 08 cze 2014, 19:33
Lisa_ napisał(a):zima, żeby przeszły zawroty głowy i koniec... Nie chcę brać ich latami. Przytyłam już 7 kg, wyglądam jak wieloryb, dieta nawet nie pomaga ani ćwiczenia... Wszystko stoi we mnie jak głupie... Źle się czuję ze sobą... Wiem, że może głupio gadam... Ale chcę, żeby to leczenie trwało jak najkrócej... Uspokoić to i zostawić.

To akurat można zrozumieć ale wiesz nic na własną rękę dieta +ćwiczenia i już coś osiągniesz może póki co skup się na tym?Lekarzowi powiedz na wizycie i daj sobie czas.
Saraid
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do