Czy leki przeciw depresyjne mogą spowodować pomieszanie myśl

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Czy leki przeciw depresyjne mogą spowodować pomieszanie myśl

przez zaczarowana 14 sty 2014, 14:23
Czy długotrwałe stosowanie leków przeciwdepresyjnych (około roku) może spowodować objawy nazwijmy to psychotyczne tj bardzo realne wyobrażenia, natłok myśli, wrażenie, że ktoś namawia do samobójstwa, momentami pustkę w głowie, uczucie jakby się było gdzie indziej, odlatywanie myślami z jednoczesnym nieodbieraniem informacji z zewnątrz coś jakby ściana, wiem, że coś się dzieje ale nie dociera to do mnie - generalnie objawy trudne do opisania słowami, które wiem, że są nierealne ale wydają się jednocześnie realne itp?
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

Odp: Czy leki przeciw depresyjne mogą spowodować pomieszanie

przez gregorius82 16 sty 2014, 12:55
U mnie nic takiego sie nie dzieje na twoim miejscu o wszystkim jak najszybciej powiedzialbym lekarzowi
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
16 sty 2014, 11:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Hanashiro i 14 gości

Przeskocz do