Do osób, które znają się na receptorach..

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Do osób, które znają się na receptorach..

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 27 paź 2013, 09:12
Ja kiedyś jak osioł z uporem maniaka twierdziłem, że mam deficyt dopaminy. Teraz bardziej się przy moim OCD skłaniam w tę drugą stronę, że deficyt 5-HT i nadmiar dopaminy. Np. przy silnym serotoninowcu+antagonista dopaminy zacząłem czuć, że żyję(wyjątkiem jest tylko moklo, no ale on akurat tak zwiększa dopaminę jak kot napłakał). Połączenie z fluo+kwetia, albo moklo+kwetia było zdecydowanie czymś dobrym.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Do osób, które znają się na receptorach..

przez miko84 27 paź 2013, 09:13
Kwetiapina jest bardzo złożonym lekiem, antagonizuje sporo receptorów serotoniny i samo to w połączeniu z SSRI może dawać pozytywne działanie (jak często stosowane SSRI+miansa).
miko84
Offline

Do osób, które znają się na receptorach..

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 27 paź 2013, 09:14
Wiem, dlatego do kwetiapiny mam spory sentyment, mimo że już nie biorę.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Do osób, które znają się na receptorach..

przez miko84 27 paź 2013, 09:16
Podobne działanie powinna mieć olanzapina i risperidon.

Apropo SSRI to jest jeden udokumentowany przypadek wywołania przez lek z tej grupy objawów parkinsonizmu.
Ostatnio edytowano 27 paź 2013, 09:16 przez miko84, łącznie edytowano 1 raz
miko84
Offline

Do osób, które znają się na receptorach..

Avatar użytkownika
przez hania33 27 paź 2013, 09:16
Dziwne sa te nasze organizmy , na każdego lek działa inaczej , mi sie po Mircie dobrze spalo , lecz te jazdy w dzien to koszmar , bym sie udusila takie lęki mialam , nic nie jadlam i cala sie trzeslam...oj zle bylo .A na inne osoby dziala dobrze..

-- 27 paź 2013, 09:17 --

Gdy u mnie paro nie zadziala na 100 procent , biore 3 miesiace , to czego moge spróbować na te moje lęki?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Do osób, które znają się na receptorach..

przez miko84 27 paź 2013, 09:18
hania33 Twoja reakcja była bardzo osobliwa i sądzę, że duży wpływ miało to, że mirta namieszała Ci w obrazie krwi i to pewnie dało takie objawy.
miko84
Offline

Do osób, które znają się na receptorach..

Avatar użytkownika
przez hania33 27 paź 2013, 09:21
miko84, Z tym masz racje , sporo mi namieszała , tylko dlaczego?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Do osób, które znają się na receptorach..

przez miko84 27 paź 2013, 09:21
Bo u niektórych ma taki wpływ, ale to się bardzo rzadko zdarza.
miko84
Offline

Do osób, które znają się na receptorach..

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 27 paź 2013, 09:22
Mirta/miansa mogą powodwac zaburzenia składu krwi, ale wg. badań takie hity jak agranulocytoza, niedokrwistość aplastyczna, eozynofilia, granulocytopenia, neutropenia, pancytopenia, trombocytopenia- pojawiają się w mniej niż 0,1% osób zażywających ww.

Więc opcje są dwie
-albo mirta jest niewinna i jakiś inny czynnik wpłynął na zaburzenia krwi;
-albo hania33 masz wybitnego pecha.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Do osób, które znają się na receptorach..

Avatar użytkownika
przez hania33 27 paź 2013, 09:24
Wiec miałam po prostu pecha..inaczej tego nie da się opisać..

-- 27 paź 2013, 09:34 --

miko84, Bys mogl poczytac pozniej watek paro? Ty sie znasz a chlopak ma problem...
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Do osób, które znają się na receptorach..

Avatar użytkownika
przez White Rabbit 28 paź 2013, 19:40
Potem, jak znajdę chwile, coś skrobnę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
524
Dołączył(a)
31 lip 2013, 20:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do