Wpływ antybiotyków na depresję

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Wpływ antybiotyków na depresję

przez mifune85 01 lip 2013, 21:46
Witam

Ok.2 tygodnie temu zachorowałem na grzybicę brody. Przez tydzień brałem różne leki i maści przepisane przez dermatologa i chociaż czułem sie nienajlepiej to psychicznie w miarę dobrze. Później przepisała mi antybiotyk, który biorę od Piątku. Od tego czasu czuje się jakbym miał nawrót depresji. Jestem wyczerpany, nic mnie nie cieszy i jestem tak słaby że mam bez przerwy ochotę spać:/Dodam tylko że przed rozpoczeciem kuracji antybiotykami czułem się dobrze i nagle taki spadek w dół. Czy to możliwe że antybiotyk tak źle wpłynął na moją psychikę i czy ktoś z was ma podobne doświadczenia?Nie wiem czy powinienem poczekać aż to może przejdzie bo nie chce zmieniać leków antydep. ani dawek, które tak dobrze na mnie podziałały. Pomóżcie...

-- 03 lip 2013, 00:14 --

Naprawde nikt się z czymś takim nie spotkał:/Założyłem już chyba piąty temat na tym forum i nie dostałem jeszcze żadnej odpowiedzi a o trollowanie raczej nie można mnie oskarżyć...
Offline
Posty
137
Dołączył(a)
11 lip 2012, 11:02

Wpływ antybiotyków na depresję

przez Monar 03 lip 2013, 00:21
Czy to możliwe że antybiotyk tak źle wpłynął na moją psychikę

Oczywiście, że tak. Zawsze czytaj dołączoną do antybiotyku ulotkę, czytaj możliwe działania niepożądane i gdy któreś z nich wystąpi - zwróć się pilnie do lekarza, a antybiotyk natychmiastowo odstaw!
Offline
Posty
2201
Dołączył(a)
03 kwi 2013, 00:43

Wpływ antybiotyków na depresję

przez mifune85 03 lip 2013, 00:28
Monar napisał(a):
Czy to możliwe że antybiotyk tak źle wpłynął na moją psychikę

Oczywiście, że tak. Zawsze czytaj dołączoną do antybiotyku ulotkę, czytaj możliwe działania niepożądane i gdy któreś z nich wystąpi - zwróć się pilnie do lekarza, a antybiotyk natychmiastowo odstaw!


Dziękuje za odpowiedź. Antybiotyk odstawiłem i jutro ide do lekarza, konkretnie dermatologa. Tylko zastanawiam sie czy jest mozliwe żebym wpadł w depresje tylko z powodu samego antybiotyku plus choroby(grzybicy). Dawno przestałem wierzyć w takie cuda że depresje może spowodować u mnie jakiś czynnik pozapsychiczny. Cały czas jestem na lekach i wyglądało na to że dawka jest już ustalona a tu taka niemiła niespodzianka:/
Offline
Posty
137
Dołączył(a)
11 lip 2012, 11:02

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wpływ antybiotyków na depresję

przez Monar 03 lip 2013, 00:33
mifune85, a w życiu pojawiły się jakieś zmiany, jakiś dodatkowy stres?
Offline
Posty
2201
Dołączył(a)
03 kwi 2013, 00:43

Wpływ antybiotyków na depresję

przez mifune85 03 lip 2013, 00:39
Monar napisał(a):mifune85, a w życiu pojawiły się jakieś zmiany, jakiś dodatkowy stres?



Wszystko układało się bardzo dobrze wręcz idealnie. Stresu nie było prawie wcale. Moje zaburzenia psychiczne zupełnie nie układają się w logiczną całość i związek przyczynowo-skutkowy. W zeszłym roku cierpiałem na nadmierną senność i kłopoty ze snem, które zmieniały się w dośc dobre samopoczucie co kilka dni. Nie była to jednak mania ani nawet hipomania. Kiedy poprawiło mi się na okres miesiąca to wpadłem w depresje i bezsenność. W tym roku zmieniono mi troche leczenie co dało skutki bo sen się wyrównał i wahania nastroju zelżały. Gorzej znowu zacząłem się czuć jak dotknęła mnie grzybica skóry gładkiej ale na początku to było głównie męczące fizycznie(ból, swędzenie i gorączka). Dopiero jak zacząłęm brać antybiotyk to poczułem się bardzo źle psychicznie jak przy depresji. Nie ogarniam już tego zupełnie...
Offline
Posty
137
Dołączył(a)
11 lip 2012, 11:02

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do