objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez serek87 20 cze 2013, 08:53
ja nie odstawiam sama tylko w porozumieniu z lekarzem-niestety nie mam do niego komórki a teraz jest na urlopie.dzwonilam wczoraj po porade na oddzial psychiatryczny-lezalam tam w zeszlym roku i pracuje tam moj lekarz.wzielam wczoraj 0,75 afobamu.objawy ustapily ale bylam moooocnooo nacpana...dzwonilam juz do ginekologa-kazala wobec tej sytuaji brac 3-4 tabletki kwasu foliowego dziennie zeby chronic rozwoj zarodka jesli dojdzie do zaplodnienia :zonk: :bezradny: nike da sie inaczej tego zrobic..poltora roku temu odstawilam na jakis czas velaxin-zespol odstawienny trwal ok tygodnia...ciekawe czy tym razem tez tak bedzie :bezradny: :bezradny: :?: :?: :?:

-- 24 cze 2013, 20:26 --

minelo 2 tygodnie od kiedy odstawilam paroksetyne :yeah: -a tydzien od momentu kiedy pojawil sie zespol odstawienny.codziennie jest mi slabo ostatnio,miewam nudnosci,no i to kopanie prądem :hide: :hide: :hide: ...ale jest juz nieco lagodniejsze,mija po drzemce na jakis czas tak wiec sen pomaga,ciekawe kiedy te kopnięcia pradem znikną na amen... :bezradny: :bezradny: :bezradny:
"Wiem,że nigdy nie będę szczesliwa-mogę być jednak wesoła"-Marilyn Monroe przy okazji swoich 35 urodzin...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
28 gru 2009, 01:12
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do