Wasze emocje po SSRI

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez deader 02 lip 2013, 10:13
lubudubu napisał(a):Naprawde doluje mnie jak czytam tak poste. 21 wiek a nie moga wynalesc czegos co by naprawde podnosilo nastroj przy tym dodajac zdrowej energii , motywacjii i wzbogacalo strefe uczuciowo.

Jak to nie ma? MDMA :D
When I die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4882
Dołączył(a)
14 lut 2013, 10:41

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 02 lip 2013, 10:19
Nie o takie dzialanie chodzi:). Chodzi o te zeby to bylo stabilne dzialanie a nie , ze wezmie sie tabsa a potem kilka dni umiera;P. Powinno wiec powstawac lekow o dzialaniu metylofenidatu/bupropionu. Czy tez tez polaczenie dzialania tych lekow z-glutaminianem. Innymi slowy cos co rzeczywiscie nie splaszczy jeszcze barrdziej afektu a podziala na objawy negatywne .


ja dzisiaj sprobowalem metylofenidatu..zdam relacje jak bede mial czas ale efekty interesujace.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Wasze emocje po SSRI

przez mika211 02 lip 2013, 20:20
Ja brałam ok 3 miesiące ssri- asentrę i może wydawać Wam się to dziwne, ale nie czułam prawie żadnej różnicy. Jedyne co odczuwałam, to chyba silne skutki uboczne np chyba prawie przez miesiąc silne zawroty głowy, które jak szłam, to spychały mnie na jedną stronę, mocne bóle głowy, uczucie wyładowań w mózgu, drżenia, pocenie się, uczucie omdlenia i odpływania prawie non stop. Potem jak już było to lżejsze, to i tak nie zauważyłam poprawy nastroju, wręcz przeciwnie, i tak często byłam zdołówana, zła i nadal nerwowa. Teraz biorę venlectine, ale dopiero tydzień, więc ciężko coś powiedzieć.
Choć, przyznam takie objawy jak były na asentrze, to ja mam prawie non stop :( dlatego jeszcze chcę dla pewności zrobić holtera, bo teraz często mam też zły rytm serca, często przeskakuje itp :(
no ale wtedy chyba przez ten miesiąc to była masakra i były bardzo nasilone.
Brałam najwięcej 50mg Asentry, bo jak zaczęłam 100 to tak po 2-3 dniach zrezygnowałam, okropne jazdy były i nie byłam w stanie funkcjonować.
Offline
Posty
168
Dołączył(a)
05 cze 2013, 23:01

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do