Wasze emocje po SSRI

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Wasze emocje po SSRI

przez wpzz 28 maja 2013, 11:30
Witam jak wyglądają wasze emocje po zażywaniu leków z grupy SSRI typu paroksetyna

Ja mam totalnie wygaszone emocje do śmiechu,miłości, radości wszystko robię sztucznie

Nie mam satysfakcji z zabawy z dziećmi, z dobrego kawału, po prostu jestem obojętny sztuczny nie czuję miłości i mam brak libido.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
28 maja 2013, 11:04
Lokalizacja
Poznań

Wasze emocje po SSRI

przez CórkaNocy 28 maja 2013, 11:46
wpzz, też tak miałam po ssri i snri
taka pustka emocjonalna,puste życie bez emocji. I ten stam utrzymywał się cały czas do momentu dołożenia czegoś na dopamine.
CórkaNocy
Offline

Wasze emocje po SSRI

przez wpzz 28 maja 2013, 12:01
A cały czas bierzesz ? bo ja chciałbym odstawić i wtedy podejrzewam emocje wrócą ale seroxat odstawić to już gruba bajka :D poza tym mam podwyższone próby wątrobowe
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
28 maja 2013, 11:04
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 28 maja 2013, 12:42
Ja po latach mialem uszkodzenia watroby wywolane braniem paro. Ale po kilku miechach od odlozenia proby watrobowe wrocily do normy.

Co do emocjii po paro to ja bym powiedzial ze raczej ich nie ma. Jedyne co dominowalo to pobudzenie,sztuczna euforia, nerwowosc i mechaniczne wykonywanie obowiaziakow. Dobre scierwo ten lek pomimo ze lęk tlumil do minimum (czytaj tlumil go do minimum wtedy kiedy juz wiekszosc emocjii zostala przytlumiona). Jak ktos jest sam to jeszcze pol biedy ale jak ktos ma rodzine,dziewczyne to niewyobrazzam sobie brania tego leku. chociaz sa i osoby ktorym to nie przeszkadza albo o dziwot nie odczuwaja takiego splycenia emocjonalnego. Zawsze sa wyjatki:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Wasze emocje po SSRI

przez CórkaNocy 28 maja 2013, 13:20
wpzz, biorę nadal wenlę czyli snri razem z tymi lekami co mam w podpisie. Po odstawianiu czy zmniejszeniu dawek emocje wracały. Wenlę biore już pół roku i raczej odstawiam ją po mału bo co to za życie było.
CórkaNocy
Offline

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez ( Dean )^2 13 cze 2013, 12:44
Wątpie żeby leki aż tak zubażały wasze życie emocjonalne szczególnie welafaksyna.Myśle że po prostu nie wyleczyły waszej depresji,może troszeczkę stłumiły ale za małą dawkę bierzecie żeby was wyleczyć albo za krótko albo nie to co trzeba.

Ja nie mam takiego spłycenia na razie a już pare pudełek paro żeżarłem,kiedyś wenlafaksyny brałem też sporo bo 150 mg i tez nic takiego tyle że ona mi za bardzo nie pomagała.
Zdaje mi się że to spłycenie emocji to jednak w dużej mierze placebo,ktoś rzucił taki greps a depresyjni chętnie podchwytują takie rzeczy.
Najgorszy jest wiatr.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1515
Dołączył(a)
03 kwi 2011, 20:06

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 13 cze 2013, 13:10
Za krotko bierzesz. Poczekaj jeszcze troche to zobaczymy na ile powazny bedzie ten greps.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez tahela 13 cze 2013, 21:14
na setralinie mysle ,ze jest ok ,
ale na paro było kiepsko sztucznie i podwójnie emocjonalnie, nie tak jak powinno
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10990
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Wasze emocje po SSRI

przez miko84 15 cze 2013, 15:03
U mnie podobnie, paro silnie tłumiła emocje, także te pozytywne. Sertra działa inacej, niektóre wręcz nasila (np. poczucie humoru i śmiech).
miko84
Offline

Wasze emocje po SSRI

przez niecierpliwy 15 cze 2013, 15:09
paro biore od pol roku i umnie sytuacja wyglada tak ze paro o dziwo nasila emocje a biore 30 mg. Nie czuje zadnego splycenia a raczej odwrotnie. Depresja mi odchodzi ale nie stany lekowe. Troche czuje tak jakbym mial manie
Offline
Posty
616
Dołączył(a)
01 sty 2013, 22:27

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez Marek1977 15 cze 2013, 17:37
Paroksetyna blokuje syntezę tlenku azotu co może powodować zaburzenia pamięci oraz libido.
Conscientia est, necesse est
Avatar użytkownika
Offline
Posty
654
Dołączył(a)
04 sty 2013, 11:42

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez penny66 01 lip 2013, 22:56
Witam. Jestem tu nowa i proszę o pomoc. Cierpię na zaburzenia depresyjno-lękowe. Dostałam miansec na noc 20mg na noc, później dodano mi asertin 50mg na dzień, niestety skutki uboczne narastały z dnia na dzień, czułam się fatalnie, myślałam, że zwariuję, lęki się nasiliły, w nocy nie mogłam spać, okropne zawroty głowy, a na końcu już nie miałam siły, wszystko z rąk mi leciało, klatkę piersiową mi rozwalało, tak się męczyłam ponad 2 tygodnie i asertin odstawiłam. Zaczęłam się okropnie bać leków. Po jakimś czasie dostałam lek spamilan, niestety głowe mi rozwalało po tym leku i odstawiłam po 10 dniach. Potem dostałam lek setaloft, ale wyczytałam , że tak jak asertin zawiera sertralinę więc pomyślałam,że mogę mieć takie same jazdy jak po asertinie więc leku nie zażyłam. Mam stany depresyjne, uczucie niepokoju i napady lęku. Proszę doradźcie jaki lek może pomóc? Choruję na nadczynność tarczycy i biorę leki(beto 50zk)na serce.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
01 lip 2013, 22:09

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez Alive5 01 lip 2013, 23:31
Escitalopram brany przez rok... Fakt faktem, zobojętnił mnie na trudne sytuacje, przykre przeżycia. Ale miało to również swoje złe strony. Tak jak byłam obojętna na wszystko co złe, byłam również obojętna na to co dobre. Szczery śmiech? Nie istniało u mnie coś takiego przez cały okres brania. Wydaje mi się że ani przez chwilę podczas tego roku nie poczułam PRAWDZIWEJ, autentycznej radości. Emocjonalne zombie. Libido na poziomie minus tysiąc. Odstawiłam w końcu sama, bo nie czułam się sobą, tak jakby cała moja osobowość zginęła razem z chemią... Teraz nie biorę, w momentach kryzysowych ratuję się Pramolanem - fantastyczny lek.
Nie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
30 cze 2013, 22:19

Wasze emocje po SSRI

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 02 lip 2013, 09:37
Naprawde doluje mnie jak czytam tak poste. 21 wiek a nie moga wynalesc czegos co by naprawde podnosilo nastroj przy tym dodajac zdrowej energii , motywacjii i wzbogacalo strefe uczuciowo. Co z tego jak nie ma sie lękow na ssri/mozna robic rzeczy ktorych nie robilo sie wczesniej jak ku** nic nie cieszy, zadnej pasjii , nic. Doslownie zombifikacja w najgorszym wydaniu a inteligencja emocjonalna spada do poziomu ameby.


Mialem cos jeszcze napisac ale szkoda nerwow na to wszystko.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do