Skutki uboczne..

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Skutki uboczne..

przez megwal8 12 kwi 2013, 18:13
Witam serdecznie. Mam problemy w rodzinie, ciągle sie o wszystko martwie, szybko wpadam w szał i dokuczaja mi natręctwa, stany lękowe... no i oczywiście depresja. W dodatku teraz mam maturę i nie mogę się uczyć bo jestem non stop zmęczona. Wczesniej brałam 50 mg z rana asertin i z rana 0,25 mg zomirem i na wieczor aserin 50 mg, zomirem 0,25 oraz pernazinum 0,25 . Od dziś mam brać Zalastę 1/2 10mg na noc, fluoxetin polpharma 20 mg rano, nootropil 1200 rano i w obiad, i zomirem 0,25 dwie tabletki jak wpadne w szał czy będę miala ciezki dzien... . Czy możliwe ze bardzo przytyje po tych wszystkich tabletkach lub czy będę miała problemy z okresem ?

-- 12 kwi 2013, 17:28 --

Zapomniałam dodać.. przeczytałam w internecie że lek nalezy trzymać na języku póki się nie rozpuści, ale moja Pani psychiatra nic o tym nie wspomniała, więc co mam robić ? Jak zażywać ?
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
15 mar 2013, 17:33

Skutki uboczne..

przez Rafka 12 kwi 2013, 18:29
po zalaście czyli olanzapienie możesz mieć mlekotok i nie mieć okresu. A i jeszcze po tym leku można utyć. Nie u każdego występuję, ale u mnie tak było.
Rafka
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do