Zaparcia po lekach

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Zaparcia po lekach

przez Arsharter 23 lut 2013, 11:41
Hej, mam dosyć wstydliwy problem. Cierpię na nerwicę natrectw. Prze 1,5 roku brałam sertraline teraz od 3 tyg biorę paxtin (paroxetyna). Problem w tym, że leki te powoduja u mnie zaprcia. Wspomagam się błonnikiem. Mam dobra dietę a zaparcia jak są tak są. Lekarz powiedział, że jak raz przy leku wystąiły zaparcia to będą się pojawiać przy każdym innym leku. Nie wiem co robić. mam dosyc silne zaburzenia i nie chce rezygnować z leku bo wiem, że mi pomagają. Jak sobie poradzić z problemem? Czy ktoś z was miał/ ma podobny problem?
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
23 lut 2013, 11:31

Zaparcia po lekach

przez cytrynka84 25 lut 2013, 21:21
Colon C jest naprawdę skuteczny,może nie tani,ale naprawdę pomaga.Mialam ten sam problem i właśnie Colon mi pomogl.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Zaparcia po lekach

przez uzytkownik 25 lut 2013, 21:44
uzytkownik
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do