Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Dominik_wot 24 lip 2015, 13:25
:shock: :? to ja już nie wiem kto jest największy kastratem...
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez Kontrast 24 lip 2015, 16:31
Tak jest niestety. Gdy zaczyna się brać jakiś lek, są uboki i tak dalej, na niektórych lekach wzmaga się chuć. Po okresie dwóch miesięcy na wszystkich jest mniej więcej to samo. To wycina/zagłusza emocje te ekstremalnie niskie i ekstremalnie wysokie, koncepcyjne myślenie zdolność cieszenia się z detalu to wszystko pada. Jeśli jest się na małej dawce np 10 esci to jest szansa uratowania trochę sprawy. Na 200 seratraliny to można coś odczuwać w okresie adaptacji leku, do 2 miechów(tak było u mnie) Potem to już wyplewienie konkretnie i nie dziwota bo to duża dawka i tak ma działać. Dlatego to trzeba wszystko z głową, jak czujesz że cię lek steruje, napędza to się powinno troche zmniejszyć, jak chcesz pokicać, bo w takim stopniu jak cię stymuluje, w takim też wypala cały twój życiowy filing i zamienia cię w robota. Nie którzy mają ostre libido i na nich dawki większe mniej wpływają, ale to jak ktoś ma nerwice, to może jeszcze po dymać. Jak ktoś jest w depresji to musi jak najszybciej wyleczyć, zmienić tryb życia, odstawiać lub na minimalnej dawce lecieć, wtedy coś po dyma.
Nie znam roli którą gram. Wiem tylko, że jest moja, niewymienna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3551
Dołączył(a)
13 cze 2014, 22:18
Lokalizacja
TKI

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez monapayne 24 lip 2015, 17:22
Jest tak jak pisze Kontrast.
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Dominik_wot 24 lip 2015, 18:30
mi chodziło bardziej o to co jest najmniej inwazyjnym środkiem ssri ?
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Dominik_wot 24 lip 2015, 18:31
i czy te efekty uboczne libido są trwałe i czy występują u wszystkich...
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Dominik_wot 24 lip 2015, 18:39
bo jak brakłem steraline to miałem podbite libido ale to było na zasadzie pobudzenia agresywnego bez uspokojenia
a na Escitalopram nie mam lęków jest poprawa samopoczucia humoru ale libido jakieś obojętne

mam się nie martwić... bo na pewno przesadzam ?
i sam to sobie wkreciłem...

czy po prostu brać steraline z jakimś uspokajajacym i to pobudzenie minie...

czy brać Escitalopram działający uspokajajaco i przeciwlękowo i się nie martwić?
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez Ricah 24 lip 2015, 18:57
Dominik_wot, moglbys sprobowac lekow, ktore maja dzialanie przeciwlękowe, ale w kwestii libido sa neutralne, np. tianeptyna czy mirtazapina, buspiron moze miec pozytywne dzialanie w tej kwestii.
Agomelatyna 25mg
some shit
Avatar użytkownika
Offline
Posty
981
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Dominik_wot 24 lip 2015, 19:33
Ricah napisał(a):Dominik_wot, moglbys sprobowac lekow, ktore maja dzialanie przeciwlękowe, ale w kwestii libido sa neutralne, np. tianeptyna czy mirtazapina, buspiron moze miec pozytywne dzialanie w tej kwestii.

tak mógłbym :) tylko że kto mi to wypisze ? mój dinozaur? napewno nie bo nie pójdę do niego i nie pewiem :
"Dzień dobry a wie Pan co dzisiaj sobie wkreciłem że wezmę to i to ... poproszę o receptę ;)"
tylko tak się zastanawiam czy ta potęcja to jest u wszystkich osłabiona 1 na 100 ma zaburzenia trwałe ?
czy to raczej mija i jest ok?
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez Ricah 24 lip 2015, 20:08
Dominik_wot, mozesz powiedziec lekarzowi, ze jestes mlody i zalezy Ci na libido, ze masz dziewczyne (nawet jezeli nie), ze przeczytales o leku X, ktory podobno jest neutralny w tej kwestii, co pan mysli panie doktorze?

Co do drugiego pytania Ci nie odpowiem. Mi trwaja juz ponad rok, chociaz ja akurat mialem objawy pokrywajace sie z tym, co zepsula u mnie fluoksetyna. Poczytaj ten temat, moze znajdziesz odpowiedz.
Agomelatyna 25mg
some shit
Avatar użytkownika
Offline
Posty
981
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Dominik_wot 24 lip 2015, 20:24
trwające rok po odstąpienia od leczenia fluoksentyną czy rok podczas trwającej terapii leczenia ¿

ale teraz masz Tianeptyna i co działa?

ja nie chcę kombinować narazie może zostanę przy tym co jest
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez Ricah 24 lip 2015, 20:34
Dominik_wot, pol roku leczylem sie fluoksetyna (zaczalem w grudniu 2013, koniec kuracji to jakos maj), zaczal dzialac po 3ch miesiacach i trwaja az do teraz, tylko jak mowilem - moje objawy pokrywaja sie z PSSD, zatem nie jestem najlepszym wyznacznikiem w tej kwestii. Biore dopiero 2gi dzien tianeptyne, takze jeszcze za wczesnie, aby cokolwiek stwierdzic.
Agomelatyna 25mg
some shit
Avatar użytkownika
Offline
Posty
981
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Dominik_wot 24 lip 2015, 21:47
eh to ja już nic nie wiem :(
ja kiedyś brałem fluksentyne przez 1 miesiąc 2x ale mi nic nie było :D na szczęście
a teraz po steralinie miałem chcice że hej :evil: 8)
i się czułem zajebiscie aż za bardzo dlatego wziąłem esci żeby zmniejszyć pobudzenie a zwiększyć rozluźnienie -

i tak się stało ale też chcica przeszła od takie spokojne rozluźnienie z poprawą humoru ale po steraline miałem taką pewność siebie wręcz arogancję dlatego zmieniłem lek

tylko tak się teraz zastanawiam czy ja sobie to wkrecilem że będę miał PSSD czy może rzeczywiście coś jest na rzeczy?
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Dominik_wot 24 lip 2015, 22:10
są jakieś obszerniejsze badania albo dane na ten temat?
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Dominik_wot 24 lip 2015, 22:43
bo teraz to ja się dopiero co wkreciłem ...
od kilku lat wreszcie czuję się dobrze/lepiej ale naczytałem się o tym PSSD i /cenzura/ go wi...
Offline
Posty
673
Dołączył(a)
20 lip 2015, 09:13

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do