Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Zbychu 1977 09 lis 2014, 16:14
O sorry
Zbychu 1977
Offline

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez suwak 09 lis 2014, 21:09
wisnia80 napisał(a):
suwak napisał(a):1,5 miesiąca od odstawienia escitalopramu. W czasie brania byłem zupełnie aseksualny, teraz jest lepiej, nawet dużo lepiej, ale nadal odczuwam pewne dysfunkcje, np. okolice intymne są dużo mniej czułe, mniej też jest ejakulatu. Mam nadzieję, że z czasem wróci to do normy.



aseksualny ale jak?

nie chciało ci się? czy chciało ale sprzęt nie mógł.

niech ktoś mówi co chce ale sex, jest motorem wielu, często podświadomych działań człowieka. Pozbycie się popędu sexualnego stanowiłoby milowy krok na drodze do wolności :)

hmm może zwiększyć dawkę leku jak tu ktoś pisał.

No nie chciało mi się, w ogóle mi się nie chciało. Kobiety, które kiedyś mnie podniecały, na lekach nie robiły na mnie żadnego wrażenia. Ale jakoś wcale nie czułem się bardziej wolny, może dlatego, że wraz z brakiem popędu wyblakły też inne emocje (pozytywne i negatywne), człowiek chodzi trochę jak maszyna, bez pasji, bez polotu. Choć nie powiem, czułem się bardziej swobodny w sytuacjach stresogennych (brałem to na fobię społeczną), ale to jednak nie wszystko...
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
24 sty 2014, 02:40

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez wisnia80 09 lis 2014, 23:42
suwak napisał(a):
wisnia80 napisał(a):
suwak napisał(a):1,5 miesiąca od odstawienia escitalopramu. W czasie brania byłem zupełnie aseksualny, teraz jest lepiej, nawet dużo lepiej, ale nadal odczuwam pewne dysfunkcje, np. okolice intymne są dużo mniej czułe, mniej też jest ejakulatu. Mam nadzieję, że z czasem wróci to do normy.



aseksualny ale jak?

nie chciało ci się? czy chciało ale sprzęt nie mógł.

niech ktoś mówi co chce ale sex, jest motorem wielu, często podświadomych działań człowieka. Pozbycie się popędu sexualnego stanowiłoby milowy krok na drodze do wolności :)

hmm może zwiększyć dawkę leku jak tu ktoś pisał.

No nie chciało mi się, w ogóle mi się nie chciało. Kobiety, które kiedyś mnie podniecały, na lekach nie robiły na mnie żadnego wrażenia. Ale jakoś wcale nie czułem się bardziej wolny, może dlatego, że wraz z brakiem popędu wyblakły też inne emocje (pozytywne i negatywne), człowiek chodzi trochę jak maszyna, bez pasji, bez polotu. Choć nie powiem, czułem się bardziej swobodny w sytuacjach stresogennych (brałem to na fobię społeczną), ale to jednak nie wszystko...



suwak na esci? Brałem to, lipa.

Ale chyba rzeczywiscie trzeba będzie na dziwki uderzyć. Tylko to że to skórka za wyprawkę.Poskaczesz przez godzinę z krzyża spuścić fajnie. Tylko że to może nowe proby wygnerować.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 10 lis 2014, 00:20
Jak się założy gumę u pani z agencji to można jechać z tydzień bo i tak nic nie czuć szkoda tylko pieniędzy wiem bo byłem na próbę, kiedyś by wystarczyło parę ruchów i by był finał a teraz szkoda gadać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Popiol 10 lis 2014, 01:58
Po SSRI więcej przyjemności sprawia mi oglądanie "anny marii sędzi wesołowskiej" (czy jak jej tam) niż uprawianie seksu.
Popiol
Offline

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez mio85 10 lis 2014, 12:07
Hej Popiol, brales Selegiline prawda? Powiedz czy ona miala jakies wlasciwosci, ktore poztywnie wplywaly na sfere seksualna, czy byla neutralna?
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
28 gru 2010, 21:08

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Popiol 10 lis 2014, 16:40
mio85, Hej, niestety nie mogę obiektywnie Ci odpowiedzieć na to pytanie, brałem ten lek dawno (nawet nie pamiętam dawek) i byłem wówczas świeżo po odstawieniu paroksetyny, więc libido już z tego powodu szło w górę.
Nie wiem, była raczej neutralna, ale nie brał bym tej odpowiedzi raczej pod uwagę.
Popiol
Offline

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez mio85 10 lis 2014, 17:01
A lamotrygina bruzdzi w sferze seksu?
Offline
Posty
338
Dołączył(a)
28 gru 2010, 21:08

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 10 lis 2014, 19:23
A lamotrygina bruzdzi w sferze seksu?


w dawkach koło 50-75 mg nie zauważyłem by bruzdziła w tej sferze .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez wisnia80 10 lis 2014, 22:28
Ja nic nie zauważyłem. Mógłbym powiedzieć nawet że wzrost pobudzenia sexualnego + ruchać można jak gwiazdy porno bez spustu :mrgreen:

Gdzieś wyczytałem że ludzie biorą SSRI jak mają przedwczesny wytrysk :-)
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Popiol 10 lis 2014, 22:59
wisnia80, no powszechna metoda w leczeniu przedwczesnego wytrysku, choć moim zdaniem niezbyt bezpieczna.

-- 10 lis 2014, 23:02 --

SSRI są teraz przepisywane jak rutinoscorbin. Kretyni.
Popiol
Offline

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez wisnia80 11 lis 2014, 07:48
No nie chciałbym wszystkiego sprowadzać do sexu. Ale jego brak wprowadza lekką nerwowość + poczucie wartości leci. A jak se człowiek puknie to od razu lżej.

No a jak se puknąć nie można. To może by się dało zrobić tak żeby ten popęd zagłuszyć. Nie wiem może na 100 mg trzeba by wskoczyć.

Nie chce z wacka zrobić gumy jeno ino żeby mi dupy myślenia nie zawracały.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez Popiol 11 lis 2014, 14:42
Ło "fajne" masz problemy chciał bym takie, mi tam dupy koło dupy latają, zerowe zainteresowanie seksem.
Popiol
Offline

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez fisherman 11 lis 2014, 15:01
Dokładnie. Ludzie to jednak potrafią szukać dziury w całym. Jedz, jedz SSRI, a jeszcze zatęsknisz za tą diabelską chucią :D
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
25 paź 2014, 17:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do