Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

przez media 13 paź 2012, 18:03
wojtekzlodzi napisał(a):Witajcie... Jakis rok czasu temu odstawilem leki z grupy SSRI mianowicie asertin i anafranil.. Moje obsesje nieco ustały a po za tym zaczalem martwic sie o moja seksualnosc.. Brak spontanicznej erekcji,baaaardzo niskie libido,stosunek seksualny wprost niemozliwy niezaleznie ile czasu bym miał od niego abstynencje. Mam 20 lat. Skutki uboczne nie ustają!!! A przeciez nie bede sie w tym wieku viagra faszerowal!!! Ktos musi za to beknąć!!!! Czy ma ktoś podobny problem do mnie??? Zasypmy NFZ skargami na ten koncern i zrownajmy go z ziemią!!! co wy na to??

-- 13 paź 2012, 01:09 --

A tak na marginesie.. To powiedzcie mi jak tutaj wyzdrowiec?? Kiedy zamiast leku na nerwice natrectw dostajesz prochy którymi powinno sie kastrowac pedofili ? CI WSZYSCY BIEGLI PSYCHIATRZY PREDZEJ NAS WSZYSCY WYKONCZA NIZ WYLECZA!!! MUSZE ZNALEZC OSOBE ODPOWIADAJACA ZA PRODUKCJE TYCH LEKOW!


Kolego z koncernami nie wygrasz.
Koniecznie zgłoś skutki uboczne leku, do Urzędu Rejestracji. Tutaj jest formularz: http://www.urpl.gov.pl/pl-formularze-zgloszenia-dzialania-niepozadanego, niestety Twój lekarz musi to wysłać do nich.
i do FDA https://www.accessdata.fda.gov/scripts/medwatch/medwatch-online.htm

Na pocieszenie powiem, że podobne skutki uboczne powoduje finasteryd (nazwa handlowa: Propecia). Już są prowadzone badania naukowe nad przyczynami tych zaburzeń, sponsorowane przez samych pokrzywdzonych i środków które udało im się pozyskać. Jeżeli uda się znaleźć przyczynę, to i może w naszym przypadku terapia pomoże.

Sa terapie/leki które moga pomóc. Ale to długi proces.

-- 13 paź 2012, 18:08 --

Fakt SSRI/SNRI pięknie kastrują :( Dlaczego nie wpiszą tego jako OFF-Label.
Offline
Posty
59
Dołączył(a)
03 kwi 2012, 20:28

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

przez QueenForever 13 paź 2012, 19:33
Dark Knight jeśli zależy Ci na leku który nie zaburza libido i działa przeciwlękowo i przeciwdepresyjnie to tianeptyna może się okazać dobrym wyborem.
QueenForever
Offline

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

przez ladywind 13 paź 2012, 21:00
Nawet nie straszcie mnie, bo też mam niskie libido, wręcz zerowe, a długo przyjmowałam i nadal przyjmuje leki z grupy SSRI. Jeszcze jak to jest nieodwracalne to ja dziekuje :(
skąd wiadomo, że zachodzą nieodwracalne zmiany w mózgu poprzez przyjmowanie tych leków? sa na to jakies dowody naukowe? :bezradny:
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

Avatar użytkownika
przez dogomaniaczka 13 paź 2012, 21:02
to może jednak nie jestem aseksualna a przyjmowanie leków przez parę lat zrobiło swoje? :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6074
Dołączył(a)
21 maja 2011, 13:42

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

przez ladywind 13 paź 2012, 21:09
no własnie, ja tez dotąd myslałam, że jestem jakas aseksulana:/ a tu przyczyna moze tkwic w lekach.
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 13 paź 2012, 21:16
ja też przyjmując leki SSRI, SNRI ciągłe obawiałem się o swoją seksualność, impotencje, libido itd. Miałem okazję na seks na początku tego roku jak przyjmowałem te leki co u mnie się właściwie b rzadko zdarza ale nawet nie byłem w stanie bo tak byłem oziębły seksualnie chyba przez leki choć nie wiem na 100%. W sumie oprócz tego że za bardzo na mnie nie działały to był główny powód że zrezygnowałem z farmacji. Po lekach może staje się śmielszy do kobiet ale co z tego jak mi libido, seksualność siada to jakieś błędne koło.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17064
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

Avatar użytkownika
przez dogomaniaczka 13 paź 2012, 21:19
tyle że ja już leków nie biorę długi czas a to nadal się utrzymuje..:/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6074
Dołączył(a)
21 maja 2011, 13:42

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 13 paź 2012, 21:25
ja brałem 8 miesięcy i przestraszyłem się że trwale mnie wykastrują, co gorsza miałem silne lęki hipochondryczne związane właśnie z seksualnością ale jak je brałem miałem okazje do seksu a jak nie biorę to jakoś nie mam takowych. Czytałem że antydepresanty potrafią nawet kilka lat po zakończeniu farmakoterapii zaburzać funkcjonowanie seksualne.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17064
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

przez ladywind 13 paź 2012, 21:31
To by sie u mnie zgadzało, bo mam uczucie jakbym faktycznie była jakaś aseksulana, nie odczuwam potrzeby uprawiania seksu, nie ciągnie mnie do tych spraw.
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

przez QueenForever 13 paź 2012, 21:32
Po przeczytaniu wielu artykułów o tianeptynie można pokusić się o stwierdzenie że tianeptyna ma najmniej negatywny wpływ na libido ze wszystkich leków psychotropowych,są publikacje z których wynika że tianeptyna zwiększa libido.
QueenForever
Offline

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 13 paź 2012, 21:37
ladywind napisał(a):To by sie u mnie zgadzało, bo mam uczucie jakbym faktycznie była jakaś aseksulana, nie odczuwam potrzeby uprawiania seksu, nie ciągnie mnie do tych spraw.

Tylko to może by też spowodowane zaburzeniami depresyjnymi, lękowymi nie koniecznie od leków a tak to myślę że to zarówno lekami jak i naszymi zaburzeniami ta aseksualność, problemy seks.. są spowodowane.

-- 13 paź 2012, 21:40 --

QueenForever napisał(a):Po przeczytaniu wielu artykułów o tianeptynie można pokusić się o stwierdzenie że tianeptyna ma najmniej negatywny wpływ na libido ze wszystkich leków psychotropowych,są publikacje z których wynika że tianeptyna zwiększa libido.

być może np paroksetyna czy inne SRRI są zalecane przy przedwczesnym wytrysku, tylko że po przyjmowaniu tych leków może w ogóle nie stanąć i tyle z tego może być.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17064
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

przez Ariel28 13 paź 2012, 21:45
Mam podobnie, zero ochoty na seks od jakis dwoch miesięcy przez te prochy: biore Sertagen, Sulipyryd, Afobam i Hydroksyzyne, chyba jak sie wylecze to wroci wszystko do normy? /cenzura/ zalamie sie
Offline
Posty
109
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 15:08

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

przez QueenForever 13 paź 2012, 21:51
Czytałem gdzies ze przewlekłe stosowanie SSRI ingeruje w ekspresje genów co moze miec długofalowe skutki w zaburzeniach libido.
QueenForever
Offline

Zespół PSSD - grożne skutki przyjmowania leków psychotropowy

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 13 paź 2012, 21:53
QueenForever napisał(a):Czytałem gdzies ze przewlekłe stosowanie SSRI ingeruje w ekspresje genów co moze miec długofalowe skutki w zaburzeniach libido.

przewlekle to znaczy jak długo.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17064
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Przeskocz do