Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 09 wrz 2016, 10:35
Ja przed braniem SSRI miałem silną sytuację stresową tak jak Ty i po jakimś czasie napady paniki ale libido cały czas miałem w normie erekcja wytrysk wszystko ok dopiero po lekach się popsuło, ale jest coraz lepiej u mnie po długich eksperymentach w końcu mam coś co pomaga zarówno na libido jak i ilość nasienia - cdp cholina jest dla mnie idealna, mam większą ochotę po niej i lepsze wytryski już nie takie wodniste a bardziej gęste, naprawdę rewelka.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 10 wrz 2016, 11:25
Miałbym prośbę do czytających to forum o przetłumaczenie filmiku https://www.youtube.com/watch?v=oB4nqgrV6uM na temat zależności cholina a sperma może coś nowego ciekawego się dowiemy z tego materiału wideo. Z góry dzięki za pomoc.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 10 wrz 2016, 11:31
chojrak30 napisał(a):Miałbym prośbę do czytających to forum o przetłumaczenie filmiku https://www.youtube.com/watch?v=oB4nqgrV6uM na temat zależności cholina a sperma może coś nowego ciekawego się dowiemy z tego materiału wideo. Z góry dzięki za pomoc.

Sugerując się komentarzem do tego filmiku wynika że cholina pomaga w powstawaniu ATP czyli https://pl.wikipedia.org/wiki/Adenozyno ... rifosforan
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez lopez69 10 wrz 2016, 21:56
jadłem cholinę jako dwuwinian choliny i nie zauważyłem nic co do jakości spermy, jak chcesz mieć więcej to bierz: clomid lub/i inozytol. Po tym drugim rzeczywiście jest więcej soku, a pierwszy rekomendują inni.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
50
Dołączył(a)
07 wrz 2007, 12:36

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez oko.grzegorz 11 wrz 2016, 14:39
clomid bralem- nie zauwazylem zeby bylo wiecej. Moim zdaniem trzeba wyleczyc depresje to i dupczyc sie bedzie chcialo i sperma bedzie jak trzeba. Ale to wcale nie jest takie proste...
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
03 sty 2016, 20:21

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez oko.grzegorz 13 wrz 2016, 09:13
Wellbutrin 35 dzien brania. Odstawiam. Lek nie dla mnie. Zle sie po nim czuje . Co do libido chce sie czesciej ale przyjemnosci jak nie bylo tak nienma.
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
03 sty 2016, 20:21

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez oko.grzegorz 14 wrz 2016, 10:45
I w sumie troche zdziwiony jestem.
Valdoxan - podobne działanie na noradrenaline i na dopaminę i działał antydepresyjnie, a na wellbutrinie sam noradrenalinowy wnerw...
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
03 sty 2016, 20:21

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 15 wrz 2016, 10:27
Szkoda że Ci nie przypasował ten welbutrin, ja miałem po nim tylko tak jakby większą wrażliwość na emocje bardziej wszystko przeżywałem dochodziło do tego pocenie się drżenie rąk ale libido zdecydowanie lepsze, widocznie na każdego inaczej to działa, brałem po 300mg. Może spróbuj cdp cholinę ja póki co jestem zadowolony chociaż czuć tolerkę na ten specyfik ale jest o niebo lepiej niż kiedyś.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez oko.grzegorz 15 wrz 2016, 13:16
Zależy co masz na mysli pisząc libido , jesli na chcice i czestosc seksu badz masturbacji to moze okazac sie pomocny. Poniewaz odczuwam jakbym mial 2 albo 3 razy wiecej testosteronu po nim. Niestety ma to wieksze wady niz zalety bo bardzo łatwo o wszęcie mordobicia po tym leku. Tymbardziej gdy jesteś w depresji. Najchetniej byś komuś roztrzaskał czaszke. Hmm Serio. Inne wady: potliwosc, wieksze zmeczenie, niepokoj. Nie rozumiem ludzi ktorzy chwala ten lek.... Moze jak ktos ma za malo noradrenaliny to moze okazac sie pomocny. Wracam do fluoksetyny- mam nadzieje ze to jest moj lek ktory mnie wyprowadzi z deprechy.
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
03 sty 2016, 20:21

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez lopez69 15 wrz 2016, 20:10
a ktoś tu pisał żeby brać przez 3 miechy ze się rozkręci ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
50
Dołączył(a)
07 wrz 2007, 12:36

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez oko.grzegorz 16 wrz 2016, 10:46
do 3 miesiecy chyba bym zwariował. Chociaż nie ukrywam że miałem w założeniu brać jakieś minimum 3 miechy. Ale cóż zmienie znowu na fluoksetyne ktore najbardziej mi odpowiada. Moze ten lek da sie pobrac dluzej niz miesiac...
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
03 sty 2016, 20:21

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

przez oko.grzegorz 16 wrz 2016, 12:30
A cop do choliny która opisujecie, moze warto pomyslec nad mianseryną ktora wg wikipedii podwyzsza wydzielanie acetylocholiny.?
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
03 sty 2016, 20:21

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez chojrak30 20 wrz 2016, 07:52
Dzięki za info z tą mianseryną muszę to sprawdzić.
Chciałbym przekazać ważną sprawę cholinę i jej pochodne trzeba brać z inozytolem sama bez niego może powodować nawet nasilenie depresji, brałem cdp cholinę bez dodatków i po dłuższym czasie czułem obniżenie nastroju czyli coś jest na rzeczy.
Cytat z forum "Osłonowo do dwuwinianu choliny można brać inozytol (cholina w takich dawkach bez inozytolu może wywołać bóle głowy a nawet nasilić depresję)."
http://zdrowiej.vegie.pl/printview.php?t=4702&start=0

Mimo tych przejściowych komplikacji i tak uważam że cholina jest jest super na PSSD dodatkowo inozytol działa pozytywnie na jakość nasienia jest jego składnikiem 100 g spermy zawiera 53 mg inozytolu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
127
Dołączył(a)
21 lis 2010, 19:39

Zespół PSSD-dysfunkcje seksualne spowodowane zażywaniem SSRI

Avatar użytkownika
przez lopez69 21 wrz 2016, 20:56
biorę CDP choline od tygodnia i co stwierdzam to ze niexle pobudza ale na PSSD słabiutko działa biorę 250 mg ale można i brać 2000 mg wiec kto wie może to kwestia dawki, a co do samej choliny to zjadłem tego całkiem sporo i nic nie zauważyłem, przypominam o agmatynie, adrafinil oraz "Phenotropil considerably increased the density of dopamine D2 and D3 receptors by 29% and 62%" u szczurów co prawda. Zastanawia mnie jeszcze vinpocetyna i sarkozyna.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
50
Dołączył(a)
07 wrz 2007, 12:36

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do