skutki uboczne - MLEKOTOK

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

skutki uboczne - MLEKOTOK

Avatar użytkownika
przez Guzik 27 sie 2012, 21:03
Czy jest tutaj ktoś kto po sulpirydzie miał mlekotok a po amisulpirydzie nie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez Rafka 08 wrz 2012, 12:14
z tego co czytam to jeszcze 3 osoby miały po Solianie mlekotok.
Teraz zawsze pytam się lekarza o to. Dlatego wolę uważać na te leki które wywołują mlekotok.

-- 25 mar 2013, 12:36 --

do rispoleptu, sulpirydzie dokładam olanzapinę
Rafka
Offline

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez jumbetka 17 maja 2015, 23:52
hej dziewczyny,

jak już się dostanie tego mlekotoku to co robic ?? Koniecznie trzeba lek odstawic ? Boje sie bo to jedyny lek, jaki do tej pory postawil mnie na nogi jesli chodzi i bole zoladka psychosomatyzacyjne i leki. Dzis zauwazylam. Co z tym robic - zostawic ? wyciskac ? odciagac ? (***ku**a co ja pisze***)

Przerazilam sie i nie wiem co z tym dalej robic. Pomozcie !

J.
*justyna*
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
08 lis 2009, 00:33

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

skutki uboczne - MLEKOTOK

Avatar użytkownika
przez Arasha 18 maja 2015, 00:32
jumbetka, endokrynolog przeważnie każe odstawić. Oznacz sobie prolaktynę, ale podejrzewam, że będziesz miała znacznie podwyższoną :?

Pytanie, czy są jakieś leki na obniżenie prolaktyny, ale to też trochę bez sensu, brać jedno, żeby likwidować skutki drugiego :bezradny:

Być może, jak nie masz żadnych problemów hormonalnych, to mogłabyś przez jakiś czas pobrać, ale mimo wszystko lepiej to skonsultować!
Długo już bierzesz ten ( podejrzewam ) Sulpiryd?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

skutki uboczne - MLEKOTOK

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 18 maja 2015, 01:02
jumbetka, na pewno nie odciągać ;) to pobudza produkcję, skonsultj z lekarzem.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

skutki uboczne - MLEKOTOK

Avatar użytkownika
przez buka 18 maja 2015, 01:38
ja jak szamałem sulpiryd to nie musiałem kupować mleka do kawy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5131
Dołączył(a)
21 gru 2010, 22:23
Lokalizacja
wawa

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez jumbetka 18 maja 2015, 05:58
Arasha napisał(a):jumbetka,
Długo już bierzesz ten ( podejrzewam ) Sulpiryd?


hej,

jakis miesiac, 150 mg.. i ciezko bedzie zmienic lek bo probowalam wszystkich SSRI i zaden nie dal skutkow takich jak sulpiryd.. :(
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
08 lis 2009, 00:33

skutki uboczne - MLEKOTOK

Avatar użytkownika
przez Arasha 18 maja 2015, 12:10
jumbetka, to lipa :? ( bo te SSRI jak działają, to już dużo ludzi się przekonało ). I widzę, że masz jeszcze problemy ze snem, o czym może świadczyć godz. wysłania tego posta. A wchodziłaś na tę dawkę stopniowo? Po jakim czasie zauważyłaś ten objaw? Nie masz wyjścia, jak to skonsultować z lekarzem ( dobrze by było i z psychiatrą i z endokrynologiem ), może da się coś zaradzić, żebyś całkiem nie musiała rezygnować z tego leku :?

buka, bardzo śmieszne :lol: A to w ogóle dotyczy facetów :? ?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez jumbetka 18 maja 2015, 13:12
a to jakiś błąd.. o tej godzinie spałam :)

Sułpiryd zaczęłam brać 4 tygodnie temu stopniowo zwiększając dawkę. Objaw zauważyłam wczoraj późnym wieczorem i bardzo się wystraszyłam. Próbowałam już tyle SSRI, w różnych kombinacjach, że szkoda mi odstawiać sulpirydu. Dziś albo jutro porozmawiam z lekarzem..
*justyna*
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
08 lis 2009, 00:33

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do