skutki uboczne - MLEKOTOK

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez rafka 04 lip 2012, 21:10
Posta kieruje raczej do kobiet. A dokładnie mi chodzi o skutek uboczny czyli - mlekotok.
Czy u którejś z was wystąpił melotok i po jakim leku.
U mnie był to: Sulpiryd, Rispolept.
Jeśli zacznę brać to chcę zobaczyć na jakie leki tez uważać.
Ostatnio edytowano 30 lip 2012, 18:24 przez *Monika*, łącznie edytowano 2 razy
Powód: poprawiono literówkę w tytule wątku
rafka
Offline

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez Anna Maria 04 lip 2012, 22:14
Ja na Solianie miałam mlekotok
Anna Maria
Offline

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez gdzie idziesz? 04 lip 2012, 22:27
Lekarz Twój Ci powie. Tu nikt nie powie, a jak nawet powie, to nie wie co mówi, bo każdy jest inny. Słuchaj się lekarza.
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
18 cze 2012, 02:22

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

skutki uboczne - MLEKOTOK

Avatar użytkownika
przez jaskolka83 05 lip 2012, 07:18
trza ulotki czytać
Avatar użytkownika
Offline
Posty
320
Dołączył(a)
30 sie 2011, 18:28
Lokalizacja
war maz

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez rafka 05 lip 2012, 13:13
Jeśli człowiek by ulotki czytał to żadnego leku by nie brał bo zawsze są jakieś przeciwwskazania.
Nic na to nie poradzę że mój organizm tak działa. Może broni się przed tymi lekami.
Wczoraj byłam u lekarza i przepisała mi Sertalinę(Zotral). Mówiłam jej że miałam w po tamtych lekach ''mlekotok''.
Za lek dałam niewiele ponad 10 zł bo poprosiłam o zamiennik.
Czuję taką kwasotę i chyba mam mlekotok bo jakoś dziwnie się czuję . Jak będę następnym razem to oddam lekarce to da jakiejś babci.
Normalnie mogłabym obce dzieci karmić, ale by się potruły.
rafka
Offline

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez Saanna 05 lip 2012, 13:16
rany, dziewczyny to jest przerazajace, to co piszecie , mlekotok po lekach
Offline
Posty
916
Dołączył(a)
20 mar 2012, 14:54

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez rafka 05 lip 2012, 13:26
Saanna napisał(a):rany, dziewczyny to jest przerazajace, to co piszecie , mlekotok po lekach

gdybym tego nie miała to by dla mnie to było conajmniej ''dziwne''.
Np. po Sulpirydzie dopiero wtedy zauważyłam jak na piżamie miałam plamy.
Podwyższają ''prolaktynę'' i dlatego.
Po odstawieniu leku ''mlekotok'' przechodzi.
rafka
Offline

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez clone 05 lip 2012, 13:53
Leki, które bierzecie podwyższają prolaktynę. Mlekotok to niestety nie jeden objaw jaki może wystąpić.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

skutki uboczne - MLEKOTOK

Avatar użytkownika
przez norma_baker 06 lip 2012, 22:47
risperidon, sulpiryd, amisulpryd
ChAD + EPI

arypiprazol30, piracetam1200, lewetiracetam2000, etosuksymid1500, kwetiapina200
Avatar użytkownika
Offline
Posty
748
Dołączył(a)
13 paź 2011, 17:14
Lokalizacja
szczecin

skutki uboczne - MLEKOTOK

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 07 lip 2012, 01:00
Czuję taką kwasotę i chyba mam mlekotok bo jakoś dziwnie się czuję .

Rafka ,chyba ,czy na pewno? Bo jeśli już, to zapewne nie po sertalinie.To jedyny z SSRI ,który nie podwyższa poziomu prolaktyny,której nadmiar może powodować mlekotok. Znam osobę ( kobieta) ,której sulpiryd bardzo pomaga ,dodaje energii i rannego kopa. Mlekotoku jeszcze nie doświadczyła ,ale jak doświadczy ( ewentualnie ) wtedy będzie brała bromergon i też( nawet przy sulpirydzie ) mlekotok przejdzie . Na wszystko są patenty, trzeba tylko szukać.
Pozdrawiam.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez rafka 12 lip 2012, 12:29
Kalebx3, przecież ty c... nie masz :shock:

Jest napisane na temat mlekotoku w ulotce. Jestem na dawce 50 mg. Coś tam się pojawiło, ale nieznacznie.
To na razie 1 tydzień. Na początku chciało mi się wymiotować, mam powiększone źrenice, nawet trochę schudłam, teraz jest o.k.
Jak ma się ''mlekotok'' to nie ma się okresu. Więc jeszcze poczekam.
rafka
Offline

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez ona* 14 lip 2012, 21:43
W leczeniu depresji kobitki maja przechlapane, jak nie mlekotok to jakies plamienia - ja biore Mirtor, ktory mial nie powodowac zadnych zaburzen miesiączkowania a tu lipa. Wlasnie rozwazam leczenie hormonalne ... - zajefajnie :cry:
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 mar 2012, 13:46

skutki uboczne - MLEKOTOK

Avatar użytkownika
przez Guzik 17 lip 2012, 08:57
Miałam mlekotok po sulpirydzie i rispolepcie. Coś okropnego. Jedząc ketrel i fluanxol mlekotoku nie miałam!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1643
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 16:56
Lokalizacja
Trójmiasto

skutki uboczne - MLEKOTOK

przez rafka 27 lip 2012, 19:03
To ważne jest dla mnie po jakich lekach u was występował. Lekarz reakcji nie przewidzi bo nie każda kobieta po tych lekach musi mieć mlekotok.
rafka
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do