Zatykanie się nosa od leków.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Zatykanie się nosa od leków.

przez what_a_feeling 06 cze 2012, 18:34
Niektóre leki po 30 minutach od zażycia, powodują zatkanie nosa np. kwetiapina czy mianseryna. Czy jest jakiś sposób, aby nos się na zatykał?
F20.0
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
28 maja 2012, 07:50
Lokalizacja
Wrocław

Zatykanie się nosa od leków.

przez uzytkownik 06 cze 2012, 18:36
Ten problem miałem na Trittico. Aby przespać noc musiałem walić wiele miesięcy ksylometazolinę (czysta kosztuje 4 zł za opakowanie, więc szkoda kasy na Xylospray itp. za 15-20 zł), aż ogólny mi zrobił wywiad i zapisał Buderhin (steryd do długotrwałego stosowania) i problem się rozwiązał.
uzytkownik
Offline

Zatykanie się nosa od leków.

Avatar użytkownika
przez Michuj 06 cze 2012, 18:38
mi się zatykał po metylofenidacie branym do nosowo.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zatykanie się nosa od leków.

przez QueenForever 06 cze 2012, 18:55
To zupełnie normalne ze po mianserynie/kwetiapinie mozna miec uczucie zatkanego nosa ,wynika to z tego ze owe leki oddziałują na receptor histaminowy blokując go tak samo jak leki przeciwalergiczne,blokada tego receptora powoduje tez sennosc.
QueenForever
Offline

Zatykanie się nosa od leków.

przez what_a_feeling 06 cze 2012, 18:59
I nic się nie da z tym zrobić? Próbowałem kropli z wody morskiej i nic nie pomagały. Chciałbym z powrotem wrócić do kwetiapiny...
F20.0
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
28 maja 2012, 07:50
Lokalizacja
Wrocław

Zatykanie się nosa od leków.

przez QueenForever 06 cze 2012, 19:01
Puki bierzesz te leki bedziesz miała w/w objawy,wynika to poprostu z ich specyfiki działania.
QueenForever
Offline

Zatykanie się nosa od leków.

przez what_a_feeling 06 cze 2012, 19:07
Czyli nie wracam do kwetiapiny, a był to świetny stabilizator i antydepresant...

PS. ALe bywało tak, że czasem się nos nie zatykał, ciekawe czemu.
F20.0
Offline
Posty
143
Dołączył(a)
28 maja 2012, 07:50
Lokalizacja
Wrocław

Zatykanie się nosa od leków.

przez QueenForever 06 cze 2012, 19:12
Kwetiapina duzo słabiej oddziałuje na histamine niz mianseryna ,moze dlatego.
QueenForever
Offline

Zatykanie się nosa od leków.

przez uzytkownik 06 cze 2012, 19:26
Przeczytaj to co wyżej napisałem. Można całorocznie stosować Buderhin. Skutecznie działa. Strzelasz 2 razy na dobę i jest czysto. Tyle, że jest na receptę, więc wyjście na chwilę obecną to zakup najtańszej ksylometazoliny do czasu recki na Buderhin.
uzytkownik
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do