HYDROKORTYZON (Oxycort) - maść

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

HYDROKORTYZON (Oxycort) - maść

Avatar użytkownika
przez Michuj 23 mar 2012, 18:29
Wiem, że to nie to forum, ale ktoś stosował oxycort na trądzik? Nie mogę się tego paskudztwa pozbyć z czoła, a wyszperałem tą maść w domowej apteczce i zastanawiam się czy nie użyć?
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

HYDROKORTYZON (Oxycort) - maść

przez Sabaidee 23 mar 2012, 18:33
Używałem kiedyś "oxycort A" na zapalenie brzegów powiek.
Sabaidee
Offline

HYDROKORTYZON (Oxycort) - maść

Avatar użytkownika
przez Michuj 23 mar 2012, 18:40
No ale na trądzik czy to nie za ostre?
Nie pisałem tego w dziale leki, ponieważ jej wpływ na nastrój jest raczej znikomy ;P
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

HYDROKORTYZON (Oxycort) - maść

przez paradoksy 23 mar 2012, 19:22
kup sobie tormentiol na syfy
paradoksy
Offline

HYDROKORTYZON (Oxycort) - maść

przez clone 23 mar 2012, 20:40
Najwyższą skuteczność wykazują preparaty w tabletkach lub kapsułkach. Przede wszystkim Izotek albo Tetralysal. Maście mogą dać pewien efekt, ale krótkotrwały i niepełny. Wszystko zależy od stopnia zaawansowania. Czasami stosując takie leki nie trzeba się nawet smarować maściami.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

HYDROKORTYZON (Oxycort) - maść

Avatar użytkownika
przez Michuj 23 mar 2012, 22:15
Stopień zaawansowania bardzo subtelny ;)
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

HYDROKORTYZON (Oxycort) - maść

przez PanMedialny 24 mar 2012, 15:54
E, ale hydrokotyzon to steroidowa maść przeciwzapalna.. i nie powinno się jej stosować na skórę twarzy. Stosując ją wystąpi szybka poprawa,ale długotrwałe stosowanie może spowodować trądzik własnie po sterydowy, który to dopiero jest paskudny. A no i oczywiście odstawienie powoduje prawie natychmiastowy nawrót objawów. Maść nie leczy tylko łagodzi objawy.

Idź do dermatologa, albo do rodzinnego poproś np o Zineryt - przez wiele lat go stosowałem i był ok. Bez wizyty u lekarza możesz spróbować maścią z apteki o nazwie tribiotic. W każdym bądź razie ja osobiście bym sterydów nie stosował bez u wizyty u lekarza bo to niczego nie leczy (chyba że masz na tle alergicznym), a może zaszkodzić.
Offline
Posty
80
Dołączył(a)
14 sie 2011, 23:27

HYDROKORTYZON (Oxycort) - maść

Avatar użytkownika
przez Michuj 24 mar 2012, 18:12
chyba będę musiał z tym iść do doktorka. dzięki za info.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do