Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 21 lip 2015, 23:35
Citronil -nie tyję .Na początku schudłam 3 kg ,potem powrót do normalnej wagi.
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Online
Posty
382
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez von 27 lip 2015, 00:15
Olanzepina i mirzatem to instant tycie. W niecałe pół roku 8 kilo.
25
von
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
26 lip 2015, 20:36
Lokalizacja
Poznań

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Siarlek 23 sie 2015, 02:46
Parogen 92 kg
....
...
98 kg
Parogen + Mirtazepnia
100
104
108
112
WTF?!
114
116
118
121
dziękuje do widzenia
Miesiąc bez + Brintellix 114kg
Teraz: Ketilept 25 mg
Kiedyś: brałem je wszystkie https://www.youtube.com/watch?v=lqnB_L3YHvE
Avatar użytkownika
Offline
Posty
398
Dołączył(a)
28 maja 2015, 18:26
Lokalizacja
Obóz na bagnach

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez Myszol 23 sie 2015, 17:43
Wenlafaksyna (ponad miesiąc)+mirtazapina(aktualnie 2 podejście -tydzień, wcześniej miesiąc) -na razie waga spada, ale kontroluję się pod względem ilości żarcia i trochę ćwiczę, więc póki co chudnę. Od początku wakacji spadło 5 kg. Nie ma wzmożonego łaknienia (jeszcze....).
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
06 lip 2015, 18:21

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez padaka 23 sie 2015, 17:59
Mnie ciekawi, dlaczego psychiatrzy przepisują leki po których się tyje, osobom, które mają nadwagę. Mój pierwszy psychiatra, przepisał mi na depresję miansę, bo miałem osłabiony apetyt. No czy to jest argument, żeby dawać takiego tucznika? Po tym leku jeszcze bardziej się spasłem.

Mój nowy psychiatra mówi, że nie tyje się od leków, a od większego apetytu. Oh really? A nie przedewszystkim przez zwolniony metabolizm?
F21 F42 G48
Paroksetyna 20mg
Olanzapina 10mg
Lewetiracetam 2000mg
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
31 gru 2014, 12:28

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez Myszol 23 sie 2015, 18:05
padaka napisał(a):Mnie ciekawi, dlaczego psychiatrzy przepisują leki po których się tyje, osobom, które mają nadwagę. Mój pierwszy psychiatra, przepisał mi na depresję miansę, bo miałem osłabiony apetyt. No czy to jest argument, żeby dawać takiego tucznika? Po tym leku jeszcze bardziej się spasłem.

Mój nowy psychiatra mówi, że nie tyje się od leków, a od większego apetytu. Oh really? A nie przedewszystkim przez zwolniony metabolizm?



Właśnie najbardziej się boję spowolnionego metabolizmu, nie napadów obżarstwa, bo to już - mam wrażenie - potrafię kontrolować jako tako. A mój lekarz, gdy u niego ostatnio byłam i prosiłam o zmianę leku (mirtazapiny) na inny z powodu nadwagi, stwierdził, że mogę przytyć po paroksetynie jak już i walnął mi wenlę zamiast paro. Mirta została. No zobaczymy jak to będzie. Jeśli zacznę tyć lub mimo starań, nie będę mogła schudnąć, odstawiam mirtę, choć tak cudownie usypia...
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
06 lip 2015, 18:21

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez padaka 23 sie 2015, 18:24
Ja brałem paroksetynę i sulpiryd przez kilka miesięcy, parę kilo przytyłem i w ogóle nie mogłem schudnąć i co najgorsze nawt przez kilka miesięcy, po odstawieniu leków. Dopiero od lipca chudnę.

Dlatego już nie dam sobie wcisnąć, żadnych leków, które powodują tycie, a szczególnie mirty, miansy i oli.
F21 F42 G48
Paroksetyna 20mg
Olanzapina 10mg
Lewetiracetam 2000mg
Offline
Posty
271
Dołączył(a)
31 gru 2014, 12:28

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Siarlek 28 sie 2015, 01:33
Nie no generalnie nie jest źle ale mirta i oli to jest jakaś tragedia.
Teraz: Ketilept 25 mg
Kiedyś: brałem je wszystkie https://www.youtube.com/watch?v=lqnB_L3YHvE
Avatar użytkownika
Offline
Posty
398
Dołączył(a)
28 maja 2015, 18:26
Lokalizacja
Obóz na bagnach

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez sailorka 28 sie 2015, 08:46
Biorę Zolafren od 2 miesięcy i przybyło mi 3 kg. Codziennie biegam 6 km w upał w ciepłej bluzie z kapturem, żeby wypocić. Za każdym razem chudnę 1 kg, ale potem coś tam jem i znów mi przybywa. Opróćz Zolafrenu biorę jeszcze Abilify.
Cześć, jestem czubkiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10540
Dołączył(a)
27 sty 2014, 00:41

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez Myszol 01 wrz 2015, 17:02
Ło matko, 6 km :shock: . Po kilku tygodniach brania mirty chyba zaczynam odczuwać ten słynny wilczy apetyt. A jeszcze niedawno nie miałam z tym żadnych problemów! 2 miesiące temu zmieniłam sposób odżywiania, trochę schudłam i zupełnie mnie nie ciągnęło do dawnego stylu i rodzaju jedzenia. Nie do końca wierzyłam, że tycie to wina leków, uważałam, że to po prostu kwestia woli i świadomego wyboru... A od kilku dni mam takie napady głodu, że nie potrafię nad sobą zapanować. Nie jest to tak jak kiedyś po prostu zażeranie problemów, ale uczucie ciągłego ssania w żołądku. Mogłabym stale wpieprzać cokolwiek. Masakra, sięgam po jedzenie automatycznie, żeby zabić ten ciągły głód. I jem więcej, a mimo to zaraz mi się znowu chce :why: . Dzisiaj już zeżarłam swój przydział, nawet z nawiązką. Ale spoko, mój lekarz twierdzi, że żaden jego pacjent nie przytył po mircie :mrgreen: :evil:
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
06 lip 2015, 18:21

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez woowoo 02 wrz 2015, 16:02
Ci lekarze to banda ściemniaczów. Ja 3 lata paro i 9 kg do przodu. Najgorsze, że za nic nie mogę schudnąć, a bez leków jak chciałam to chudłam niemal od razu zmieniając dietę, a teraz NIC, ZIRO.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
27 maja 2013, 11:54

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez Moska90 17 wrz 2015, 08:48
Mi pomogła naturalna Piperyna. 8kg w dół w 3 miesiące.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
17 wrz 2015, 08:47

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez woowoo 18 wrz 2015, 15:22
Dobra rozpoczynam dietę na paroksetynie. We will see. Start 163- waga 65 kg. Bleee
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
27 maja 2013, 11:54

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez woowoo 23 wrz 2015, 14:23
23.09.2015 waga 64,2 kg, mała reakcja w stosunku do rygoru diety. Dodatkowo włączyłam do diety chrom organiczny (na napady głodu).
Zobaczymy jak będzie dalej. Jak ktoś ma doświadczenia w diecie na paroksetynie proszę o wpisy,
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
27 maja 2013, 11:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Przeskocz do