Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 29 mar 2015, 20:19
cytrynka84, Po miansie i mircie tyje się w zasadzie, pi razy oko, w równym stopniu.

Tutaj jak wypada mirtazapina na tle innych lpd jeżeli chodzi o tycie-
http://www.consultant360.com/sites/defa ... 0%20PM.png
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez cytrynka84 29 mar 2015, 22:00
Dark Passenger, dzieki.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez swistak2112 01 kwi 2015, 15:05
Witam,
Wieczorem bardzo mnie ssie po kwetiapinie i mianserynie. Gdzieś w godzinę po zażyciu.
Gdy spanie nie przychodzi to nie mogę odpędzić się od jedzenia. Zwłaszcza ulubionych cukierków miętowych.
Jak jestem śpiący- idę spać, problemu nie ma.
Jednego razu zrobiłem sobie na kolację jajecznicy na tłustym boczku - po tym jeść mi się nie chciało. Ale codzień jeść to samo??
Brać leki na pusty żołądek, aby szybciej działały? Brać małe dawki leków nasennych??
Świstak
F33
Sertralina 75-100, Mianseryna 60-90
Clonazepam 1x0,5 , Gabapentin 2x800
Chlorprothixen 50-100, Ketilept 100
Eestazolam, Zolpidem- doraźnie
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
10 lis 2013, 11:59

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Arasha 02 kwi 2015, 13:34
swistak2112, mnie się wydaje, że bardziej ciągnie Cię na jedzenie po mianserynie.
Rozumiem, że bierzesz oba te leki naraz ? Ja biorę mirtazapinę, a jak mi nie pomoże zasnąć, to dopiero wtedy kwetiapinę i stąd wiem, że bardziej chce mi się jeść po mircie niż po kwecie.

Na co masz w ogóle zapisaną kwetiapinę ? Wyłącznie nasennie, czy jeszcze z jakiegoś powodu ? Pytam dlatego, bo kiedyś też brałam setkę, ale to była zdecydowanie za duża dawka dla mnie ( jako dodatek do mirty, bo na samej kwetiapinie nie zasnę ).

Pytasz, czy brać na pusty żołądek ... tak zupełnie pusty to nie będzie, bo to w końcu nie rano. Możesz spróbować, a jakbyś się nie najlepiej czuł ( jakaś zgaga, czy inne dolegliwości ), to najwyżej wrócisz to tego co obecnie. Nieraz warto coś pokombinować, żeby przekonać się, jaki system brania leków jest dla nas najlepszy ( podobnie jak z dawkami, co dla jednego będzie super, dla drugiego - już niekoniecznie ).

Btw Cukierki miętowe to jeszcze nie jest tak źle ... jakbyś pół torta wszamał, to byłby większy problem ;)
A jajecznicy na kolację nie polecam ( zbyt ciężkostrawna zwł. na boczku ) ... zależy jeszcze, o której tę kolację jesz :?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez swistak2112 02 kwi 2015, 14:45
Arasha napisał(a):swistak2112, mnie się wydaje, że bardziej ciągnie Cię na jedzenie po mianserynie.
Rozumiem, że bierzesz oba te leki naraz ? Ja biorę mirtazapinę, a jak mi nie pomoże zasnąć, to dopiero wtedy kwetiapinę i stąd wiem, że bardziej chce mi się jeść po mircie niż po kwecie.
Na co masz w ogóle zapisaną kwetiapinę ? Wyłącznie nasennie, czy jeszcze z jakiegoś powodu ? Pytam dlatego, bo kiedyś też brałam setkę, ale to była zdecydowanie za duża dawka dla mnie ( jako dodatek do mirty, bo na samej kwetiapinie nie zasnę )

Kwetiapinę mam tak jak chlorprothixen- w celach nasennych- po samej mianserynie nie zasnę. A większe dawki chlorprothixenu mocno mnie wysuszają. Spróbuję zmniejszyć mianseynę a zwiększyć kwetiapinę. Jak chce mi się spać- to idę i nie ma podjadania. Jak sen nie przychjodzi- to szaleństwo z tymi miętuskami... :why:
Świstak
F33
Sertralina 75-100, Mianseryna 60-90
Clonazepam 1x0,5 , Gabapentin 2x800
Chlorprothixen 50-100, Ketilept 100
Eestazolam, Zolpidem- doraźnie
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
10 lis 2013, 11:59

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Arasha 02 kwi 2015, 16:45
swistak2112 napisał(a):A większe dawki chlorprothixenu mocno mnie wysuszają

Co masz na myśli ? Że odczuwasz suchość w ustach ?

swistak2112 napisał(a):to szaleństwo z tymi miętuskami... :why:

Bez przesady, cukierki nie są jakoś mega kaloryczne. Ile ich zjadasz jednorazowo ? 2 paczki, czy jak ? A może olejek miętowy w jakiś sposób Cię uspokaja, dlatego tak chętnie sięgasz akurat po cukierki miętowe ;) Może jedynie nie gryź ich za bardzo, bo możesz sobie uszkodzić szkliwo zębów ( nie wiem, czy je gryziesz, czy czekasz aż się same rozpuszczą, różne ludzie mają przyzwyczajenia, zwł. nerwusi )
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez lasvegasparano 02 kwi 2015, 18:06
Czy po tych lekach co mam w opisie uda mi się przytyć choć 5-10kg? Mam niedowagę... Leki mam brać przez 3 miesiące do wizyty kontrolnej. Ostatnio byłem na sulpirydzie i nic nie tyłem, a teraz może coś ruszy hehe
Sulpiryd 50 mg 2-1-0
Ranofren 5 mg 0-0-1
Asertin 50 mg 1-0-0
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
12 mar 2015, 13:37

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez swistak2112 02 kwi 2015, 20:18
Po sulpirydzie się nie tyje.
Tyje się po lekach tzw. II generacji (olanzapina, kwetiapina)
Świstak
F33
Sertralina 75-100, Mianseryna 60-90
Clonazepam 1x0,5 , Gabapentin 2x800
Chlorprothixen 50-100, Ketilept 100
Eestazolam, Zolpidem- doraźnie
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
10 lis 2013, 11:59

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez cytrynka84 02 kwi 2015, 22:00
lasvegasparano, Przytyjesz po Ronafrenie(Olanzapina).Tak, jak napisał Świstak.

-- 02 kwi 2015, 21:04 --

swistak2112, Po Sulpirydzie dużo ludzi tyje.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez swistak2112 03 kwi 2015, 09:35
Arasha napisał(a): mnie się wydaje, że bardziej ciągnie Cię na jedzenie po mianserynie.

Wczoraj nie brałem mianseryny, a zwiększyłem Ketilept do 200 mg, łącznie z Chlorprothixenem i Gabapentyną. Melduję, że ssało mnie mniej i było to do opanowania. Natomiast do 1 w nocy oczy szeroko otwarte, spać się nie chciało. Jednak usnąłem w końcu bez Estazolamu.
Świstak
F33
Sertralina 75-100, Mianseryna 60-90
Clonazepam 1x0,5 , Gabapentin 2x800
Chlorprothixen 50-100, Ketilept 100
Eestazolam, Zolpidem- doraźnie
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
10 lis 2013, 11:59

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Metaxa 06 kwi 2015, 14:26
a jest lek po którym się nie tyje i nie wypadają włosy?
w moim przypadku:
asertin-tycie
anafranil -tycie
fluo-włosy wychodziły okropnie
depakine-tycie
ketrel-tycie
egolanza-tycie
teraz nic nie biorę bo albo tyje albo lecą mi włosy.
będę u lekarza nie długo,może zasugerować mu inny lek tylko jaki?
on twierdzi że żaden z nich nie powoduje wzrostu wagi pomimo że na ulotce stoi jak wół!

mam stwierdzony chad i fobie społeczną.
Nawet gdy zostaniesz sam, niech Cię nie przeraża nic,
po przekroczeniu życia bram z bliskimi łączy nić,
nawet gdy zostaniesz sam do końca swoich dni,
pamiętaj,o tym ze masz mnie, tego nie zmieni nikt.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
179
Dołączył(a)
26 mar 2015, 20:30
Lokalizacja
Warszawa

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez bonsai 06 kwi 2015, 14:31
Metaxa, a badałaś sobie hormony tarczycy i nadnerczy?
bonsai
Offline

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez Trybson 06 kwi 2015, 14:33
Olanzapina,Kwas walproinowy- więcej chyba nie trzeba dodawać :mrgreen:


P.S 30kg +
Bipolar II disorder
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
06 kwi 2015, 12:40

Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

przez swistak2112 06 kwi 2015, 14:38
Po Asertinie to się nie tyje. Brałem do 150 mg, nic, żadnego ssania w żołądku. Po fluoxetynie to chudłem. Włosy mi nie wychodziły. Dziwne leki masz do ChAD (chodzi o tójpierścieniowe i SSRI), albo błędne rozpoznanie, albo błędne leczenie - możliwość zmiany fazy. Zmierz sobie poziom prolaktyny, może masz zaburzenia z hiperprolaktynemią.
Świstak
F33
Sertralina 75-100, Mianseryna 60-90
Clonazepam 1x0,5 , Gabapentin 2x800
Chlorprothixen 50-100, Ketilept 100
Eestazolam, Zolpidem- doraźnie
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
10 lis 2013, 11:59

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do