Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez Goplaneczka 06 lis 2007, 09:25
effectin i fevarin. Ogólnie ssri
Goplaneczka
Offline

odstawienie lekow- spadek wagi?

przez madzia.7 09 sty 2008, 09:21
Witam wszystkich!

Pol roku temu odstawilam rispolept. Na poczatku bralam zyprexe potem zalaste i w koncu bylam na dawce podtrzymujacej 1 mg riospoleptu. W sumie zazywalam prochy przez prawie dwa lata.
Na lekach przytylam z 17 kg. Lekarze mowili ze to w poloczeniu z weglowodanami te leki powoduja tycie wiec mowili zeby unikac weglowodanow. Ale bylo roznie z tym wiec przytylam.
Po odstawieniu waga spadla, ale szczerze powiedziawszy nieznacznie, moze z jakies 5 kg. a co z reszta? cale 12 kg do zrzucenia przede mna.
Wszyscy na okolo mowili wlacznie z lekarzami ze po odstawieniu waga wroci do normy. A to juz pol roku jak nie biore i nadal mam nadwage.
Jak sobie z tym poradziliscie?
Powiem wam szczerze ze przed choroba jadlam wiecej i bylam duzo szczuplejsza, teraz jem mniej, a waga stoi w miejscu. Mam wrazenie ze gospodarka hormonalna organizumu bardzo mi sie zmienila, co chyba nawet jest logiczne..
Jednak chcialabym byc znowu szczupla.
chcialabym posluchac waszych doswiadczen z tym zwiazanych
pozdrawiam

P.S. dziekuje za wszelkie wypowiedzi.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
09 sty 2008, 08:21

przez vice versa 09 sty 2008, 19:39
madzia.7 mam podobny problem. Od września biorę Zoloft i niestety zauważyłam wzrost wagi. Ogólnie wczesniej byłam szczupła, brzuch miałam płaściutki, żadnych fałdek czy boczków. Teraz hmm..., nie jestem gruba, ale widze, ze uda mam "zdrowe" w pasie jakoś więcej no i o zgrozo, fałdek przybywa :(. Jem naprawde niewiele.
Tłumacze to sobie tym, że wczesniej wiecznie się czegoś bałam, więc i w toalecie bywałam po kilka razy dziennie. A teraz? stresu mniej i wizyta na tronie ogranicza sie do jednej dziennie.
Mam nadzieje, ze wrócę do swojego wyglądu po odstawieniu leków, choc sie zastanawiam, co lepsze- życ normalnie a byc ciut grubszą czy życ w strachu i być fajnie szczupłym?
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
23 wrz 2006, 17:56

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez madzia.7 10 sty 2008, 08:31
czytam i szukam informacji na ten temat
i co udalo mi sie wyczyutac, to na pewno przez te leki spada szybkosc przemiany materi dlatego wazne jest zeby uwazac co sie je.
ale jest jeszcze inna sprawa a mianowicie zatrzymywanie wody w organizmie i w duzej mierze tak naparwde to woda a nie tluszczyk. Przyjzyj sie dokladnie ze bardziej to wyglada na puchniecie.. ja jak zaczelam brac te leki to mialam wrazenie ze puchne z dnia na dzien.

Poszukam sobie jakis substancji moczopednych, podobniez to pomaga..
No i warto zwrocic uwage na to ze moja przemiana materi juz nie wrocic do czasow z przed choroby, jestem prawie 30 letnia kobieta , juz nie nastka, a to sie zmienia z biegiem lat. Wiec trzeba bardziej uwazac na to co sie je. Dotego wiecej sie ruszac, jak sie bylo mlodym to sie duzo czlowiek ruszal i przemieszczal a teraz ile to sie czasu spedza przed kompem..
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
09 sty 2008, 08:21

przez mala_ta 28 sty 2008, 16:53
witajcie!

Biorę od 5 tyg. Petylyl i już przytyłam 2 kg :(( Jutro mam wizytę u psychiatry więc poproszę o zmianę leku bo i tak ten nie działa na mnie.
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
05 sie 2007, 15:48

przez vice versa 30 sty 2008, 15:54
Zmieniono mi zoloft na laxapro, podobno po nim nie bede nabierac masy. Oby! W sumie martwi mnie to troszkę. Zoloft zosiłam doskonale, tylko ten kilkukilogramowy przyrost masy ciała zadziałał na mnie przygnębiajaco. Obawiam sie, że lexapro nie bedzie równie skuteczne w leczeniu nerwicy i stanów depresyjnych.
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
23 wrz 2006, 17:56

Avatar użytkownika
przez bleck 31 sty 2008, 20:28
Czy przy lekach antydepresyjnych wzrasta proloaktyna(za duza powoduje bezpłodnosc) i sie ma zaburzenia hormonalne?
...łza zdobiąca me żrenice...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
31 sty 2008, 18:15

przez cinnamon_inspiration 01 lut 2008, 06:27
Ja po Luxecie chudłam. W ogole nic nie jadłam, potrafiłam jedna kanapke na dzień jeść - i nawet głodna nie byłam.
Posty
273
Dołączył(a)
06 lut 2007, 18:18

przez vice versa 01 lut 2008, 11:06
Lexapro dzień drugi. Niestety zero mdłości, doskonałe wchłanianie pokarmów i głód :(. Miałam nadzieję, ze po nim schudnę te pare kg, które dostałam podczas zażywania zoloftu.
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
23 wrz 2006, 17:56

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 01 lut 2008, 13:37
... albo zaakceptować siebie takim jakim się jest :)
krągłe brzuszki mają coś w sobie. też chciałabym taki mieć, ale niestety jak na razie po lekach straaaasznie schudłam.
mówi się trudno, zobaczymy co będzie jak odstawie ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

Avatar użytkownika
przez xCarmen 01 lut 2008, 13:48
a ja niestety przytylam... po seronilu schudlm ale jak odstawilam i wzielam inne przytylam chyba z 5 kg... ( za to mam wiekszy biust :D God's Top10 sie ucieszy xD) ciezko teraz zrzucic bo jak sie siedzi caly dzien przed komputerem albo lezy w lozku ;/ no to wiadomo...
Zbudź się, motylu -
Późno, całe mile
Są przed nami.

Basho Matsuo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
487
Dołączył(a)
10 sty 2008, 00:20

przez vice versa 01 lut 2008, 15:11
Mi właśnie przybyło 5 kg. Uwazam, ze to o 5 za dużo. Zawsze byłam szczupła i wysportowana, na brzuchu miałam wymarzony przez facetów kaloryfer, a teraz mam obrzydliwą fałdkę (na szczeście niezbyt dużą). Masz szczęście xCarmen, że te kilogramy poszły Ci w biust. Moje niestety znalazły się na udach biodrach i brzuchu.

BadGirl, po jakich lekach schudłaś??? Może i na mnie zadziałają w ten sposób?
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
23 wrz 2006, 17:56

Avatar użytkownika
przez xCarmen 01 lut 2008, 15:15
vice versa napisał(a):Masz szczęście xCarmen, że te kilogramy poszły Ci w biust. Moje niestety znalazły się na udach biodrach i brzuchu.



w biust nieznacznie ale jedak jakas niewielka zmiana jest ( gdyby mi wszystko szlo w biust bo bym tylko jadla :lol: ), oczywiscie ze nie wszystkie 5 poszlo w biust .. mam sympatyczna oponke Michelline do ktorej sie juz zdazylam przyzwyczaic ;)
Zbudź się, motylu -
Późno, całe mile
Są przed nami.

Basho Matsuo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
487
Dołączył(a)
10 sty 2008, 00:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do