Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Parogen vs Seroxat - tycie ankieta

Avatar użytkownika
przez tahela 26 lis 2011, 11:12
Mad_Scientist,
Najgorzej to dział siedzący tryb zycia , nie ma co ukrywac jak sie biega ,załtwia rózne sprawy i czasem uprawia sport to sie nie tyje i mozna wszystko jesc a jak cżłowiek usiadzie a nie zmieni nawykó zywieniowych to przytyje nei ma siły, dlatego najlepszy jest basen wszystkie miesnie pracuja podczas pływania, rece , nogi, mieśnie brzucha i woda wyciąga siły jak to sie moi, nie ma tajmnicy jak ktos chciałby byc chudy i jesc rzzeczywysokokaloryczne i tylko siedziec przed kompem to przytyje a ze choroby tego tyypu sprzyjają siedzeniu to sie przybiera na wadze, takze po prostu trzeba sobie zdawac sprawe z całości sytuacji.
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10995
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Parogen vs Seroxat - tycie ankieta

przez betty_boo 26 lis 2011, 17:03
ja nie tyłam na seroxacie
Offline
Posty
1232
Dołączył(a)
11 maja 2008, 08:58

Parogen vs Seroxat - tycie ankieta

przez clone 26 lis 2011, 17:20
Bo trzeba mieć do tego specjalne predyspozycje.
Offline
Posty
256
Dołączył(a)
06 kwi 2011, 08:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Parogen vs Seroxat - tycie ankieta

przez neuro_tykus 27 lis 2011, 22:30
Tycie czasami występuje nawet po lekach z grupy SSRI chociąz niby są anorektyczne.
Natomiast jest ono mniejsze niż po TLPD. Obecnie od dwóch tygodni biorę doxepinę i zauważam jak zwiększa łaknienie. Póki co nie tyję ale nie wiadomo co będzie dalej. Więc coś z tym tyciem jest na rzeczy po antydepresantach. Generalnie to te które " kręcą" sie wokół serotoniny to powodują tycie poprzez stymulwanie łaknienia, a sorry gadki że się nie przytyje bo się będzie mniej jadło należy odstawić do lamusa, bo przeciez się je więcej po lekach i trudno nad tym zapanować. Cwiczenia i owszem tylko prawda jest taka,że jak ma się świadomość możliwości przytycia to już się nie chce ćwiczyć.

-- 27 lis 2011, 22:33 --

Aha zapomniałem napisać, najwięcej przytyłem kiedyś po mianserynie, jak dla mnie lek "tucznik" dla anorektyków. Number one tycia z antydepresyjnych.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
24 wrz 2010, 15:28

Parogen vs Seroxat - tycie ankieta

przez Wenuss 02 gru 2011, 20:35
ja tez tyje po paroksetynie. dlatego wolalabym zmienic ten lek na inny. i tak mam naturalne sklonnosci do tycia, a ten lek to jeszcze zwieksza
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
01 gru 2011, 22:17

Parogen vs Seroxat - tycie ankieta

przez molesta222 09 sty 2012, 14:07
biore lek parogen od pol roku.przytylam.na poczatku myslalam ze to po zmianie tabletek antykoncepcyjnych ale niestety to po tym wlasnie leku.prowadze aktywny tryb zycia nie przesadzam tez z jedzeniem.nigdy nie mialam problemow z tyciem przy moim wzroscie 176cm waga 75 kg to nie duzo. urodzilam dziecko i caly czas trzymalam sie tej wagi wlasnie po leku parogen przytylam 30 kg.wc tejj chwili wpadlam w gorsza depresje niz mialam.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
09 sty 2012, 13:55

tycie po lekach

przez PanDe 10 sty 2012, 17:48
hej ja własnie dostalem anafranil 10mg mam brac rano polowke i wieczorem polowke, jakby nie pomagalo to po calej. Dopiero co schudlem, mam 170cm wzrostu wazylem 107kg teraz waze 91kg i ciagle chudne, a teraz strasznie boje sie ze przytyje po tym anafranilu. jak tego uniknac pomozcie:(
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
10 sty 2012, 17:34

tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez rekm316 10 sty 2012, 22:39
jak zaczalem tyc kupilem olimp l'karnityne sapewne zmiany
zmniiejszenie tkanki tluszczowej, mniejszy apetyt ale zdania sa podzielone.
ja jestem zadowolony
GG - 40375006
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
05 sty 2012, 08:36
Lokalizacja
Obecnie polska

tycie po lekach

przez agnes92 11 sty 2012, 22:33
Witam. Wiecie coś może na temat wzrostu wagi/apetytu w związku z Olanzapiną? Biorę ten lek od niedawna, wcześniej się naczytałam, że powoduje wzrost wagi/łaknienia, co już powoli odczuwam, i boję się, co będzie dalej, nie chcę się roztyć...!
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
11 sty 2012, 22:24
Lokalizacja
Szczecin

tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 11 sty 2012, 22:34
Nie chcę Cię straszyć, ale po olanzapinie się tyje jak diabli. Głównie przez zwiększone łaknienie.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

tycie po lekach

przez agnes92 12 sty 2012, 21:43
czuję zwiększone łaknienie, niestety. tylko że cierpię na anoreksję... lekarka mi tłumaczyła że olanzapina zwiększa łaknienie w takim samym stopniu jak lerivon - choć po nim w ogóle tego nie czułam, a teraz non stop mam na coś ochotę. zastanawiałam się czy nie odstawić tego leku na własną rękę. tylko że wtedy pojawiła by się bezsennośc...
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
11 sty 2012, 22:24
Lokalizacja
Szczecin

tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez Spooky 12 sty 2012, 21:45
Wszystkie leki co mulą, powodują wzrost apetytu.
To chyba nie jest tajemnicą? :?:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
686
Dołączył(a)
10 sty 2012, 23:43

tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 12 sty 2012, 21:48
Zbytnie uogólnienie. Fluoksetyna w teorii "muli", a uchodzi za lek anoreksygenny, zmniejszający łaknienie stosowany w bulimii.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

tycie po lekach

przez uzytkownik 12 sty 2012, 21:50
Ja walczę z mianseryną - dotarłem do granic swojej oczekiwanej wagi i zapycham się pustymi (staram się :yeah: ) kaloriami.
Przytyłem ponad 20 kg dzięki niej.
Ostatnio edytowano 12 sty 2012, 21:52 przez uzytkownik, łącznie edytowano 2 razy
uzytkownik
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 17 gości

Przeskocz do