Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 04 cze 2011, 12:09
Mariusz a jak było z odstawieniem tego...?...i czy odczułeś może jakieś zmiany na lepsze po odstawieniu tego leku?...
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

przez mariusz19 04 cze 2011, 13:00
Ritka7x,nie nie miałem kłopotów z odstawieniem.Po odstawieniu zawsze przechodzę na inny lek/na zakładkę/.Mam zbyt duży poziom lęku aby być "na sucho".Już naprawdę nie pamiętam...Niestety częsta zmiana leków jest wpisana w leczenie zaburzeń lękowych.Wiem to bo leczę się dosyć długo.
Niestety,musisz porozmawiać o tym z psychiatrą.

Pozdrawiam.
mariusz19
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez linka 04 cze 2011, 13:04
mariusz19, z czystej ciekawości - z jednych leków na drugie....a gdzie terapia?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 04 cze 2011, 13:26
Mariusz powiem Ci,że mam identyczne zaburzenie do Twojego...wiem jakie to jest trudne....ja to wytrzymywałam już 6 lat bez żadnych leków i terapii i powiem ,że wiele objawów mi samoistnie przeszło...,ale jeszcze nie jestem zdrowa,nadal czuję napięcie,ale nie tak ogromne jak kiedyś...i od brania leków powstrzymywało mnie to,że z dnia na dzień czułam jakieś zmiany na lepsze,może bardzo wolno,ale były i to mi dało nadzieję,że może mi to samo przejdzie,że te stłumione przez ze mnie emocje w końcu same ze mnie wyjdą i tak się właśnie dzieje,tylko,że to się odbywa bardzoo wolno i jest bolesne...No ale dzięki temu,żyję bez leków i wytrzymałam bardzo trudne chwile...teraz nie jest tak źle jak kiedyś,jest o wiele wiele lepiej,no ale jednak i tak napięcie jeszcze jest i mam dylemat czy znów przeczekać aż to samo wyjdzie ze mnie, czy zażyć to trittico...będę musiała pomyśleć.
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez linka 04 cze 2011, 13:29
Ritka7x, miałaś iść na terapię, plany się zmieniły?
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 04 cze 2011, 13:31
ojj tak linka zmieniły się....jednak nie idę do tej Warszawy...tylko postanowiłam,że lepiej wpłynie na mnie pobyt w pięknym miejscu z z jakimś konkretnym zajęciem....czyli szukam pracy nad morzem i chcę tam pojechać z moją koleżanką...
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez linka 04 cze 2011, 13:34
:roll: no to faktycznie ..... zapewne zapierdziel nad morzem po 16 godzin na dobę ( wiem jak to jest - inaczej się nie da) + leki , zamiast konkretnej terapii ....... życzę ci, żeby ci to pomogło, ale jeszcze chyba nikt po takim wyjeździe nie wyzdrowiał..... :-|
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 04 cze 2011, 13:39
No tu bym polemizował.

Po pierwsze - zmiana otoczenia. Po drugie - zmiana klimatu. Po trzecie - wzmożona aktywność (praca fizyczna, sport etc.) korzystnie wpływa na sprawność psychosomatyczną. Mój psychiatra, a nie jest to byle jakiś tam konował, zalecał mi właśnie wyjazd do pracy nad morze w celach terapeutycznych.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 04 cze 2011, 13:41
wiesz linka no 16 godzin?...heh no ja do obozu pracy to iść nie chcę 8) .....jak moja koleżanka była to mówiła,że było super i że żadne 16 godzin heh...wiesz co mi bardzo dużo daje jakieś zajęcie konkretne....i nad morzem jest też wiele witamin,minerałów w tym magnez....i ten uspokajający szum morza...to właśnie to czego potrzebuję....a po wakacjach pójdę na terapię,ale nie do ośrodka...tylko tam gdzie zamieszkam,bo chcę zmienić miejsce zamieszkania.
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 04 cze 2011, 13:43
Tu się zgodzę z Madem. Ja .ładnych parę lat temu spędziłam tak miesiąc wakacji. Fakt ,że ogólnie było ze mną lepiej niż teraz, ale dałam radę i było całkiem nieźle.'
A jeśli chodzi o Ritkę, to wydaje mi się ,że jest bardzo wskazane zajęcie, aby nie miała czasu na analizowanie działań leków itp:)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 04 cze 2011, 13:46
nom fajnie,że też tak sądzicie;)....no myślę,że mi to pomoże :smile:

-- 04 cze 2011, 17:48 --

powiedzcie mi jak to jest....bo zażyłam teraz pierwszą tebletkę trittico CR 75 mg...a potem przeczytałam,że przed snem się to zażywa....i czy nic mi się nie stanie w związku z tym?(strasznie się nakręcam;/)
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

przez mariusz19 05 cze 2011, 00:10
linka,co Ty rozumiesz pod słowem terapia?Pewnie wejście w sferę Psyche.Otóż odbyłem z własnej woli kilka seansów indywidualnych u psychologa z tytułem i dyplomami na ścianach.Dowiedziałem się,że mam osobowość taką a taką i trudne dzieciństwo-za bodajże 150 pln za 45 minut.
Ja muszę zarabiać na rodzinę i nie mam czasu na takie bzdety.Mam kolegę psychologa i trochę wiem....ale to zostawmy.Niestety,człowiek to wielka fabryka chemiczna gdzie nawet miłość jest regulowana neurotransmiterami,feromonami i innymi endorfinami.
A wiesz co to jest stres,ogromny stres?Ciągnący się latami?Za mało o mnie wiesz,żeby pouczać.

Pozdrawiam i ogarniam Twoją ironię.
mariusz19
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

przez Kala99 21 cze 2011, 10:56
A czy utyliście po Asertinie (Sertralina)? Bo ja biorę to już jakieś 4 miesiące i 2 kg więcej mam :(
Pernazinum 50mg + Trittico CR 75mg
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
03 sie 2010, 23:12

Jak schudnąć biorąc leki ?

przez car_car 22 cze 2011, 15:49
Witam!
Cierpię na zaburzenia schizotypowe. Od 2 lat biorę leki. Raz, rok temu przerwałam leczenie ale choroba powróciła.. I taraz od niecałego roku znowu się leczę. Biorę 15 mg Abilify i 200 mg Amisan (to samo co Solian). W sumie dobrze sie dosyć czuję bo chodze na studia, zaliczam, spotykam sie ze zanjomymi, śpię, jem... ale nie jest jeszcze tak samo jak kiedys. Przede wszystkim bardzo mało czuję a kiedyś miałam ogromnie dużo uczuć, i przez to chyba sie pochorowałam :( Ale nie o tym chciałam powiedzieć.. Jeszcze musze sie leczyc rok i 3 miesiące i jestem w stanie to wytrzymać ale bardzo chciałabym schudnąć.. Bo ważę 77 kg a kiedys ważyłam 58-60 kg. Ale nie wiem czy na lekach to możliwe. Probowałam jeść mniej ale nic mi to nie dało. Więc może Wy znacie jakieś sposoby? Bardzo proszę o odpowiedź? Czy w ogole jest sens się o to starać?
Pozdrawiam :)
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
22 cze 2011, 15:31

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do