Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 02 cze 2011, 17:16
no może i są takie leki,ale np.po tianeptynie ja znów tyłam,bo miałam straszne zaparcia....i boję się,że ten skutek uboczny będę mieć również po Trittico CR mam nadzieję,że nie....jeśli znacie jakieś leki co nie powodują zaparć w ogóle to podajcie jakieś przykłady....z góry dzięki.
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez Badziak 02 cze 2011, 18:14
Michuj napisał(a):Ritka7x, ja schudłem 15 kg, na ponoć najbardziej tuczącym leku - Anafranil. ;)

Najbardziej tuczący ze wszystkich? :shock: Nie wiedziałam, że ma taką opinię, bo na mnie działa dokładnie odwrotnie. Tzn. nie tyje, nie chudnę, bo odżywiam się normalnie i z głową, ale nie czuję głodu. Autentycznie nie czuje czegoś takiego.
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

Po których lekach się NIE tyje?

przez Michuj 02 cze 2011, 18:20
Badziak, miaseryna i TLPD i niektore neuroleptyki to największe ''tuczniki'' ;) Na mnie też Anafranil tak działa. Na wiele osób działa muląco, zwiększając apetyt.
Michuj
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Po których lekach się NIE tyje?

przez mariusz19 02 cze 2011, 19:31
Michuj/też ładnie/,powiedz mi jak ty to brachu zrobiłeś?Ja łykałem tyrozynę na czczo,piłem ocet i nic...Wpieprzam jak małpa dynamit.Mój lekospis jest na tym wątku.
Mam na myśli ten wpis o anafranilu.
mariusz19
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 02 cze 2011, 19:43
EEee a ja uważam,że na każdego inny lek działa inaczej.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

Po których lekach się NIE tyje?

przez Michuj 02 cze 2011, 19:46
Mój przepis na sukces: 3 razy dziennie jesz nic, i nic nie jesz po 18,19-tej :mrgreen:
Michuj
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 02 cze 2011, 19:52
Michuj, :mrgreen:

Ja teraz też schudłam około 10 na anafranilu. Tylko ,że mi on nie zwiększał apetytu, bo jadłam w sumie niewiele, a i tak tyłam. Ale po odstawieniu pieczywa, ziemniaków, białej mąki , cukru , okazało się ,że trochę da się zrzucić.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Po których lekach się NIE tyje?

przez Michuj 02 cze 2011, 19:56
Ja przytyłem ale na początku, gdy jeszcze z ubokami się użerałem. Później już tylko stymulacja, co jest równe spadkowi apetytu.
Michuj
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

przez mariusz19 02 cze 2011, 20:04
Ritka7x,mam dosyć dobre doświadczenia po trittico.Działa dobrze na sen i lęk uogólniony w niskich dawkach-50-75 mg.W większych dawkach-powyżej 150 mg.,zaczyna działanie przeciwdepresyjne.Ja reagowałem/nie mam depresji/na wyższe dawki lekkim niepokojem.Ale to lek delikatny.Cipramil/citabax/cital mial na mnie działanie mulące i powodował bezsenność.Ale moja kobieta też to spożywała i była zadowolona z tym ,że w tym czasie miała epizod depresyjny.
Generalnie po tych lekach nie powinno się tyć.
Tak a propos,w Stanach trittico pod nazwą handlową Oleptrojest w tej chwili najlepiej się sprzedającym lekiem przeciwdepresyjnym-jest to wersja rozpuszczalna w ustach/nie w dłoni/
Amerykański ranking leków jest np.w googlu-wpisując revolution health trazodon depression
PS.dawno nie byłem na tej stronie i spadł na 9 miejsce,ale pierwsze kilka to pochodne amfy.

-- 02 cze 2011, 20:21 --

Michuj,czyli metoda na głoda inaczej mówiąc"w zaparte".
Dobra,zaczynam.
mariusz19
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 02 cze 2011, 21:09
Mariusz dzięki za cenne informacje;)
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

przez Michuj 02 cze 2011, 21:24
Michuj,czyli metoda na głoda inaczej mówiąc"w zaparte".
Dobra,zaczynam.

W sumie to 4 posiłko dziennie. Śniadanie racjonalne np. płatki+ mleko koło 7-8, drugie śniadanie - coś lekkiego ala jogurt, jabłko koło 12, obiad - racjonalny (właściwie to wszystko, często nawet schabowy + frytki, oczywiście w małej ilości), kolacja dosyć lightowa, ala kawałek chleba, bułka np z szynką i pomidorem czy tam ogórkiem.
To wszystko. Cała filozofia ;) Ogólnie jem wszystko i piję co chcę. Tyle, że np wypiję colę czy sok o 12 to traktuję to jako posiłek. Piję do tego minimum 2 litry wody dziennie i zero słodkich napojów(w sensie popijania), podjadania i fastfoodów.

-- 02 cze 2011, 20:29 --

Dodam jeszcze, że ruchu 0. Wiem, źle, no cóż? Nie ćwiczę, w sumie rzadko dupę gdzieś ruszam a waga idzie w dół.
Michuj
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

przez mariusz19 03 cze 2011, 19:38
Dzięki Michuj,jeszcze raz spróbuję,ale ta mirtazapina jest zajeb..ta w temacie apetyt.Kilka lat temu brałem ją 3 miechy i musiałem odstawić z w/w powodu.Teraz biorę już dłużej i chyba ten apetyt ,szczególnie na węglowodany,pomalutku mija.Nie chcę jej odstawiać bo dobrze mi robi na lęk uogólniony.

PZDR
mariusz19
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 03 cze 2011, 19:45
Mariusz a Ty biorąc Trittico to od jakiej dawki zaczynałeś?....i jak szybko Ci pomógł?...i jak długo go brałeś?
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

przez mariusz19 04 cze 2011, 12:01
Ritka7x,zaczynałem od 25 mg. tak 3-4 dni potem 50 mg.-75 mg. maksymalnie i na tym zostawałem na dłużej.Tak jak pamiętam ok 3-4 miesiące.Potem podwyższałem dawki bo wytwarzała się pomału tolerancja ale nic mi to nie dawało.Zaczynał pomagać po 2-3 dniach.
Ale podkreślam,brałem ten lek tylko jako "wspomagacz" do snu.W tej dawce lek działał również dobrze przeciwlękowo.W wyższych dawkach ,lek zaczynał działać zupełnie odwrotnie.Powodował bezsenność i niepokój.Summa summarum,musiałem go zmienić.Ale podkreślam tak reagowałem ja.

PZDR
mariusz19
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do