Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Jaki lek na apetyt / tycie?

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 29 maja 2011, 23:43
Badziak,

Tak, ale krótko. Teraz biorę 75, ale nawet na 37,5 miałam problem z utrzymaniem wagi:(
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Jaki lek na apetyt / tycie?

przez celineczka3 30 maja 2011, 10:27
Możesz też spróbować mirtazapiny. Mnie kiedyś niesamowicie wzmocniła apetyt.
celineczka3
Offline

Jaki lek na apetyt / tycie?

Avatar użytkownika
przez _asia_ 30 maja 2011, 11:03
Misiek_NL napisał(a):Ja przytyłem 20 kg po Sulpirydzie... ale po odstawieniu powoli wróciłem do wagi z przed zażywania.


ja po Sulpirydzie kiedyś też trochę przytyłam. miałam po nim duży wzrost apetytu. co mnie akurat wcale nie cieszyło. :?
"Nie wolno zgadzać się na pełzanie, gdy czujemy potrzebę latania"

"Gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia, otwierają się inne, ale my patrzymy na pierwsze drzwi tak długo, że nie widzimy tych drugich"


Helen Keller
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2857
Dołączył(a)
02 gru 2010, 19:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jaki lek na apetyt / tycie?

Avatar użytkownika
przez err 30 maja 2011, 12:30
Misiek_NL, _asia_, a w jakich dawkach ten sulpiryd?

celineczka3, to też usypia niestety, ale może zadziała na mnie inaczej i nie będę aż taki senny jak po mianserynie, muszę spróbować.
Avatar użytkownika
err
Offline
Posty
399
Dołączył(a)
08 maja 2011, 12:16
Lokalizacja
KRK

Jaki lek na apetyt / tycie?

przez imponderabilia 30 maja 2011, 16:02
err, ja biorę sulpiryd prawie 2 lata po 2x100mg i nie przytyłam, moja mama zaś mirtor i utyła znacznie, dosłownie rzuca się na jedzenie
to chyba raczej wszystko zależy od organizmu
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
18 kwi 2011, 11:46

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 02 cze 2011, 13:16
proszę Was o odpowiedz....po jakim leku jest większa możliwość przytycia(zaparć,zatrzymania wody w org.)od Citabaxu czy Trittico CR?...i który z tych leków byłby lepszy na lęk uogólniony...?...jak sądzicie?
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez linka 02 cze 2011, 13:19
Po raz setny, to są reakcje indywidualne, nikt ci nie da gwarancji, ze po tym leku przytyjesz a po tym nie, albo że jeden zadziała lepiej na lęki niż inny.....
Trzeba testować na sobie i tyle.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Po których lekach się NIE tyje?

przez Michuj 02 cze 2011, 13:21
Przede wszystkim nie tyje się na lekach. które pobudzają. A kwestia czy lek będzie Cię zamulał czy pobudzał to już indywidualna sprawa.
Michuj
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 02 cze 2011, 13:25
No mam nadzieję,że mnie bedzię uspokajał i że nie będę mieć po nich takich problemów jak przy Coaxilu co mi mocz zatrzymał itp...
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

przez Michuj 02 cze 2011, 13:52
Ritka7x, ja schudłem 15 kg, na ponoć najbardziej tuczącym leku - Anafranil. ;)
Michuj
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 02 cze 2011, 14:31
no też bym tak chciała....chudnięcie lepsze od tycia jak dla mnie 8)
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

przez Ritka7x 02 cze 2011, 14:39
stymulanty u mnie odpadają...ja potrzebuję własnie Trittico co podobno działa na lęk uogólniony ale nie wiem czy nie przytyję od tego....hmm chyba zaryzykuję...jak coś zauważę z tyciem to odstawie i życie...
Offline
Posty
528
Dołączył(a)
15 lis 2010, 10:12

Po których lekach się NIE tyje?

przez Michuj 02 cze 2011, 14:49
i metylofenidacie ;P
Michuj
Offline

Po których lekach się NIE tyje?

przez Michuj 02 cze 2011, 15:04
to jest ANTYDESPERANT :mrgreen:
Michuj
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do