Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: Neuroleptyki z większenie biustu

Avatar użytkownika
przez szczesliwy_chomik 28 lis 2010, 17:42
Po neuroleptykach się tyje. Zwalniają metabolizm i zwiększają apetyt - połączenie okrutne :D Ja 2 lata temu przytyłam na nich 17 kg w ciągu chyba dwóch czy trzech miesięcy. Przyzwyczajona do swojej szybkiej przemiany materii, wpierniczałam jak oszalała i ani się obejrzałam, a twarz miałam jak kulka :D Przeszłam na dietę, odrzuciłam leki i znowu jestem dawnej wagi. Rygorystyczna dieta i w miesiąc mamy nowego człowieka. Nie bylo efektu jojo, caly czas trzymam wage a minął ponad rok. Nie odmawiam sobie jedzenia, jak widzę że zaczynam przesadzać, przechodzę na niskokaloryczne jedzenie. Zdrowe jedzonko jest w wielu przypadkach smaczniejsze od tego do czego jesteśmy przyzwyczajeni, serio. A, nie jem mięsa, ze względów etycznych co prawda, ale swoje to robi.
Posty
324
Dołączył(a)
21 sty 2010, 05:14

Re: Neuroleptyki z większenie biustu

przez Magi43 28 lis 2010, 18:13
ja dzisiaj odstawiłam fluanxol. Ruszać się to raczej nie bo jestem osobą niepełnosprawną ruchowo i ruch sprawia mi kłopot. Nadal mam jeszcze apetyt. Urósł mi biust, pupa, brzuch. Samo odstawienie + dieta pomoże? Po jakim czasie? Metabolizm wróci do normy?
spętana i opętana
Offline
Posty
156
Dołączył(a)
18 lis 2010, 16:55

Re: Neuroleptyki z większenie biustu

przez wovacuum 28 lis 2010, 18:19
Magi43, w jakim stopniu jestes niepelnosprawna ruchowo??napisz proszè-to istotne bardzo.Ja tez bralam fluanxol w malutkiej dawce,byl to jedeyny lek ktory mi pomogl.Odstawilam 1,5 roku temu-i zaczèlam cwiczyc-dieta odpowiednia,tylko widzisz.. z tymi dietami to roznie bywa.Najlepiej zeby takowà Ci ulozyl dietetyk.
wovacuum
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Neuroleptyki z większenie biustu

przez Misiek_NL 28 lis 2010, 20:51
Ja na sulpirydzie przytyłem 30 kg... ale jak odstawiłem to po dwuch miesiącach wróciłem do swojej wagi...
Misiek_NL
Offline

Re: Neuroleptyki z większenie biustu

przez Wujek_Dobra_Rada 28 lis 2010, 21:02
:shock:


Misiek_NL, Rozstępy to pewnie już na podbródku miałeś?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: tycie po lekach

przez luciana 30 lis 2010, 11:01
Ja przy pierwszej depresji przytyłam prawie 7 kg. Doszły z tego powodu kolejne kompleksy. Więc odchudziłam się polecam diete 1000 kcl. Bardzo prosta. Zmieniłam też lek na fluoksytyne .Zresztą na ulotce pisało że można stracić troche na wadze. Wróciłam do swojej wagi. Ale oprócz leków faktycznie zajadałam nerwy. Mało zajęć a dużo czasu wolnego człowiek jadł z nudów.
Offline
Posty
123
Dołączył(a)
19 paź 2009, 10:22

Re: tycie po lekach

przez 19_latek 30 lis 2010, 15:07
Misiek_NL,
30kg to niezle :D, ja poki co jestem 17kg na plus. Waga juz od pol roku stoi w miejscu, nie jestem otyly, mam nawet lekka niedowage jak na moj wzrost. Chcialbym jeszcze troche przytyc.
19_latek
Offline

Re: tycie po lekach

przez Wujek_Dobra_Rada 30 lis 2010, 15:22
Misiek_NL, Jak wróciłeś do tej wagi? Jakaś dieta czy wystarczyło racjonalne żywienie?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez agusiaww 30 lis 2010, 15:26
A ja jak schudlam to schudlam i przytyc nie moge, chetnie odbiore od kogos z 6 kg :mrgreen:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: tycie po lekach

przez Magi43 30 lis 2010, 15:28
ja przytyłam 20 kg odstawiłam żeby schudnąć
spętana i opętana
Offline
Posty
156
Dołączył(a)
18 lis 2010, 16:55

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez *Monika* 30 lis 2010, 17:23
agusiaww napisał(a):A ja jak schudlam to schudlam i przytyc nie moge, chetnie odbiore od kogos z 6 kg :mrgreen:

'Ja Tobie dam moje 5 kg z miłą chęcią.
Przytyłam w tym roku. I nie mogę za nic opamiętać się,żeby nie jeść francuskiego ciasta z serem, serowego kołacza, batoników typu snickers, mars, orzechów z Milki w mlecznej czekoladzie, ach........słodka dziewczyna ze mnie ;)
Poprostu mam wrażenie,że w moich stanach emocjonalnych brakuje mi cukru.

Masz jakis pomysł, aby oduczyć się jedzenia słodkości?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 30 lis 2010, 19:13
Monika1974,
Sposobu na skuteczne zniechęcenie to niestety nie znam:( bo też mam nieraz takie napady ,że pożeram co mi w ręce wpadnie. Ale staram się zamiast słodyczy kupować suszone owoce , orzeszki , jakieś ziarna, ewentualnie ciastka owsiane. Zawsze to zdrowsze i mniej tuczące, a jak przywykniesz to zaspokoi głód na słodycze.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez *Monika* 30 lis 2010, 19:23
wiola173, Wiesz, najgorsze jest to,że ja mam świadomość,że od słodyczy tyę.
Mój naturoterapeuta, chodzę do niego ponad półtorej roku, zawsze powtarza,że ja sobie robię krzywdę złą dietą: paleniem, piciem kawy, jedzeniem słodyczy. Powiedział,ze orzechy owszem, ale ja je jadam w złym połączeniu...w czekoladzie. Powinno sie zjesć parę orzechów na dzień, a nie 10 dkg. Są bardzo kaloryczne. Suszone owoce-wskazane, ale np. 2-3suszone morele na dzień, albo parę rodzynek. Ja kupuję.........ale zjadam od razu całą paczkę.

Przed chwilką zjadłam kruche ciasto z jabłkami.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 30 lis 2010, 19:26
Monika1974,

Ja robię niestety tak samo:( Jak się skuszę na jednego cukierka to nie przestanę aż nie zjem wszystkich:( Staram się po prostu nie kupować bo łatwiej mi się wyrzec w sklepie niż jak już są w domu. Ale czasem nie daję rady:( To jest chyba takie rekompensowanie sobie innych rzeczy.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do