Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez tet 10 wrz 2010, 17:22
Wujek_Dobra_Rada napisał(a):tet, dużo sexu to zejdzie :P


tylko kto? :P
Avatar użytkownika
tet
Offline
Posty
683
Dołączył(a)
21 wrz 2009, 11:56

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez Korat 10 wrz 2010, 17:41
Po olanzapinie przytyłem 20 kilo w 2 około dwa miesiące. Potem z nerwów żarłem dużo , mając do tego depresje i inne objawy , które sprawiły , że nie prowadziłem aktywnego trybu życia co zaskutkowało tym że po półtora roku od olanzapiny ważyłem ponad 40 kg więcej niż na początku. Ciągle mam potworne problemy z mobilizacją sił do działania , więc w czarnych barwach przedstawia się moje chudnięcie, ale byłem u dietetyka i próbuję zrzucić ten tłuszcz. Dietetyczka powiedziała , że około dwóch lat mi zajmie wrócenie do normalnej wagi , jeśli wszystko dobrze pójdzie.
Co cię nie zabije, to uczyni niepełnosprawnym.

Ayahuasca
Psylocybina
LSD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
982
Dołączył(a)
17 lip 2010, 16:15
Lokalizacja
Woj. Pomorskie

Re: tycie po lekach

przez Wujek_Dobra_Rada 10 wrz 2010, 17:45
tet napisał(a):
Wujek_Dobra_Rada napisał(a):tet, dużo sexu to zejdzie :P


tylko kto? :P


zgłaszam się na ochotnika :pirate:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez tet 10 wrz 2010, 17:48
Wujek_Dobra_Rada napisał(a):zgłaszam się na ochotnika :pirate:


na zejście? :lol:


-----
no Korat, 40 kg to sporo, nie zazdroszczę. mam tylko nadzieję, że do aż tylu nie dobiję :pirate:
Avatar użytkownika
tet
Offline
Posty
683
Dołączył(a)
21 wrz 2009, 11:56

Re: tycie po lekach

przez Wujek_Dobra_Rada 10 wrz 2010, 17:52
tet napisał(a):
Wujek_Dobra_Rada napisał(a):zgłaszam się na ochotnika :pirate:


na zejście? :lol:


-----
no Korat, 40 kg to sporo, nie zazdroszczę. mam tylko nadzieję, że do aż tylu nie dobiję :pirate:

:zonk:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: tycie po lekach

przez Balbina^^ 10 wrz 2010, 18:37
Nie wiem jak Was, ale mnie to załamuje.
Może to próżne, ale jestem przeczulona na punkcie mojej figury, bo to jedyne z czego czerpię pewność siebie. Z każdym kolejnym kilogramem popadam w dół. Dlatego strasznie pilnuję aby nie przekraczać rozmiaru 38, a dziś okazało się... że w jeansy 38 ledwo się wbijam (dodam, że tylko jedne mam 38, reszta to 36 :-| ). Koszmar, nawet nie mam się w co już ubrać. Jest żle.
Co z tym zrobić ??!! Może ja przesadzam, może to próżność, ale dla mnie to ważne... :-|
Niezbyt zresztą patrzę na kilogramy, ja się orientuję w centymetrach. Najgorsze jest to, że w cyckach jak miałam 90cm tak mam, a w talii miałam 63cm- już mam 75cm (!!!!!!!), natomiast biodra z 89cm skoczyły na 95cm. Ja pierd*olę.
Balbina^^
Offline

Re: tycie po lekach

przez Wujek_Dobra_Rada 10 wrz 2010, 18:41
Balbina^^ napisał(a):Nie wiem jak Was, ale mnie to załamuje.
Może to próżne, ale jestem przeczulona na punkcie mojej figury, bo to jedyne z czego czerpię pewność siebie. Z każdym kolejnym kilogramem popadam w dół. Dlatego strasznie pilnuję aby nie przekraczać rozmiaru 38, a dziś okazało się... że w jeansy 38 ledwo się wbijam (dodam, że tylko jedne mam 38, reszta to 36 :-| ). Koszmar, nawet nie mam się w co już ubrać. Jest żle.
Co z tym zrobić ??!! Może ja przesadzam, może to próżność, ale dla mnie to ważne... :-|
Niezbyt zresztą patrzę na kilogramy, ja się orientuję w centymetrach. Najgorsze jest to, że w cyckach jak miałam 90cm tak mam, a w talii miałam 63cm- już mam 75cm (!!!!!!!), natomiast biodra z 89cm skoczyły na 95cm. Ja pierd*olę.


1- koniec z jedzeniem po 19.00
2- jedz regularnie, nie podjadaj
3- jedz troszkę mniej niż dotychczas
4- enjoy :smile:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez rikarika 10 wrz 2010, 18:45
Mam Asertin :yeah: i zapłaciłam niecałe 10 zł :D
Tylko wariaci są coś warci ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
26 sie 2010, 19:58

Re: tycie po lekach

przez Wujek_Dobra_Rada 10 wrz 2010, 18:49
A ja za Zotral 6 zł . Niach, Niach, Niach :yeah:

Co do odchudzania, kumpel zrzucił ponad 10 kg tylko dlatego, że przestał jeść po 18.00... ;)
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 10 wrz 2010, 18:51
Przeczytałam temat, dostałam zawału i rzucam w cholere elicee. :shock:
To za dużo jak na mój anorektyczny umysł.
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7328
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: tycie po lekach

przez Wujek_Dobra_Rada 10 wrz 2010, 18:52
Jeśli nie masz doktora konowała,to nie sugeruj się tak forum :mrgreen:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: tycie po lekach

przez Balbina^^ 10 wrz 2010, 18:55
Wujek_Dobra_Rada napisał(a):1- koniec z jedzeniem po 19.00
2- jedz regularnie, nie podjadaj
3- jedz troszkę mniej niż dotychczas
4- enjoy :smile:


Czy to oznacza że za 10 minut kończy mi się czas?! :-|
;)
U mnie się tak nie da bo mój chłop często póżno wraca z pracy i jemy razem.
Zresztą, ja nie umiem tak jeść o stałych godzinach. Raz tak jadłam przez trzy miesiące (u teściów) i wtedy przytyłam też sporo :? A jak jadłam mało ale często to nie tyłam. A teraz właśnie popołudniu pierwszy posiłek i potem kolacja. Postaram się jeść śniadanie a potem jakiś może obiad... Ech... Najczęściej tylko kolację gotuję albo jem w fast foodach. A mniej się nie da już jeść.

rikarika napisał(a):Mam Asertin :yeah: i zapłaciłam niecałe 10 zł :D


Wow, jak to zrobiłaś? Ja za Asertin płaciłam jakieś 50zł! Zresztą za Depralin też tyle płacę.
Jaką dostałaś dawkę? Ja brałam 100mg.

Wujek_Dobra_Rada napisał(a):Co do odchudzania, kumpel zrzucił ponad 10 kg tylko dlatego, że przestał jeść po 18.00... ;)

Ale może to też zależy od wagi wyjściowej. Komuś kto ma np 180cm i waży 100kg łatwiej jest zrzucić 10kg niż komuś kto ma te 180cm i waży 70kg.

Chojrakowa- a Elicea to też Escitalopram, ja pięknie na nim tyję, a mój psych też mi obiecywał że nie utyję! :evil:
Balbina^^
Offline

Re: tycie po lekach

przez Wujek_Dobra_Rada 10 wrz 2010, 19:00
Co do godziny ostatniego posiłku to czytałem różne opinie. Przedział do godziny 20 maksymalnie. Ale zdecydowana większość mówi o godzinie 18. Ja tam sobie dodałem godzinkę i jest ok. Prawdopodobnie nawet żadnych diet nie musisz stosować. Wystarczy, że będziesz jeść rano więcej i wieczorem ok. 18,19 ostatni posiłek. Na tym powinno Ci coś zejść. Gdyby było mało, to możesz troszkę zmniejszyć porcję. Tylko nie rób wszystkiego na raz. Im wolniej, tym lepiej ;) U mnie to naprawdę zadziałało. Zeszło mi 8 kg beż żadnych diet.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: tycie po lekach

Avatar użytkownika
przez rikarika 10 wrz 2010, 19:00
50 mg... Dostałam receptę z zaznaczeniem choroby przewlekłej. I tyle zapłaciłam ;)
Tylko wariaci są coś warci ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
26 sie 2010, 19:58

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 5 gości

Przeskocz do