Leki a wzrost/spadek wagi.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez namiestnik 01 maja 2009, 23:11
Woow - to masz niezłe sinusoidy w wadze :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Po których lekach się NIE tyje?

przez molo 02 maja 2009, 00:24
Niestety sinusoida też w życiu, nie tylko w wadze :/

Pozdrowienia
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
14 lis 2008, 23:07

Re: Po których lekach się NIE tyje?

przez Joanova 02 maja 2009, 10:24
Jessu, harmonii życzę z całego serca.
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
29 kwi 2009, 08:01
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez Donkey 04 maja 2009, 19:50
Ja prze 2 tygodnie brania Asentry schudam 5 kilo!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Po których lekach się NIE tyje?

przez svart 04 maja 2009, 23:11
Donkey napisał(a):Ja prze 2 tygodnie brania Asentry schudam 5 kilo!

gratuluje !! :o
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 17:29

Re: Po których lekach się NIE tyje?

Avatar użytkownika
przez Donkey 07 maja 2009, 13:07
No a teraz biore Alvente i apetyt mam jak nigdy :). Juz 2 kg do przodu :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Jak przytyć przy SSRI?

przez LSDisland 19 maja 2009, 18:13
Witam
Czy ma ktoś może jakiś pomysł jak przytyć przy kuracji lekami SSRI które masakrycznie mnie wychudziły i robią to dalej?
Dodam, że mam szybką przemianę materii i dieta itd mi nie pomaga. :evil:

albo niech mi ktoś powie po których ssri się grubnie, to zmienie aktualny lek
Ostatnio edytowano 06 cze 2009, 11:59 przez scrat, łącznie edytowano 1 raz
Powód: edit tematu
Wolny od leków?
Offline
Posty
232
Dołączył(a)
26 lut 2009, 12:32

Re: problem

Avatar użytkownika
przez Anna R. 19 maja 2009, 22:42
Hmmm ... niektorzy tyja na paroksetynie, ale nie wszyscy. Jesli czujesz sie dobrze, to po co cokolwiek zmieniac?
Na ok 90% przybiera sie na wadze po Anafranilu, Lerivonie i Mirzatenie, z czego ten ostatni spowodowal u mnie najwiekszy przyrost kilogramow.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: problem

przez kasia000 20 maja 2009, 10:39
a jak je zgubić????hmmmm
kasia000
Offline

Re: problem

przez LSDisland 20 maja 2009, 19:21
Aniu czuje się dobrze, ale za niedługo będę wyglądał gorzej niż z aushwitz %)
Dzięki za radę.
Wolny od leków?
Offline
Posty
232
Dołączył(a)
26 lut 2009, 12:32

Re: problem

Avatar użytkownika
przez agusiaww 20 maja 2009, 21:23
Ja tyje po ALventa a wazylam 49 kg teraz juz 51 pozdrawiam.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6254
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: problem

Avatar użytkownika
przez Anna R. 20 maja 2009, 23:21
Ja osobiscie tylam tez sporo na Seronilu, ale z tego co wiem to raczej wyjatek. Przy fluoksetynie wiekszosc chudnie.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: problem

Avatar użytkownika
przez Donkey 24 maja 2009, 18:32
Ja po Asentrze i Alvencie chudne.. Zmuszma sie do jedzenia ale apetytu brak :(
Tez wygladam jak kosciotrup :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: problem

przez olo20 26 maja 2009, 18:38
Witaj!

Miałem podobny problem, tyle że wywołany konstytucją mojego organizmu. Na początku przytyłem z 47 do 52 kg na specjalnych ziołach poprawiających apetyt i wchłanianie (recepturę mogę Ci przesłać na PW). Później przytyłem z 52 do 65 kg, w trakcie ponad trzymiesięcznej kuracji Doxepinem (przez I mies. - 3 x 25 mg, później 5 x 25.)... Tyle że towarzyszyła temu silna motywacja, aby przytyć i objadanie się (np. 10 kanapek na śniadanie czy kolację, dwa obiady itp. ;])... Można powiedzieć, że na pewien czas zredukowałem moje życie do jedzenia, ale chyba było warto...

Także polecam dołączenie do Twoich leków Doxepinu i zminimalizowanie dawek SSRI lub ew. ich odstawienie. Dobry na tycie jest talże Sulpiryd. Pozdrawiam.
"Dajcie mocny napój ginącemu i wino strapionemu na duchu!Niech piją i zapomną o nędzy i nie pomną już swojego trudu". Przypowieści, 31:6-7
Offline
Posty
73
Dołączył(a)
06 maja 2009, 23:50

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Przeskocz do