Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez AlexCCC2 23 lis 2015, 22:26
Mam jutro wizytę u lekarza psychiatry i chyba odstawi mi leki ale mam problem niby nic się ze mną nie dzieje ale pocę się pod pachami tak mocno,że pot niemal spływa mi kroplami z czego to może być?Pomóżcie
Offline
Posty
182
Dołączył(a)
05 sty 2015, 23:31

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez haha-not-so-much 25 lis 2015, 14:05
Proszę pomóżcie,

Odstawiłam paroksetynę z dnia na dzień. Mam wszystkie typowe objawy odstawienne plus padaczkopodobne historie. Istnieje jakieś panaceum na ich złagodzenie? Nie chcę wracać do leku.

Wiem, wiem, że trzeba powoli, no ale stało się. Da się coś na to zaradzić? Ktoś, coś?
Posty
6
Dołączył(a)
17 lip 2015, 10:48
Lokalizacja
Wrocław

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Violka1976 01 gru 2015, 00:19
Ja probuje zejsc z alprazolamu i jest ciezko z 1mg zeszlam na 5 mg ale boje sie calkowitego odstawienia boje sie ze leki powroca
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
30 lis 2015, 02:03

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez elo 01 gru 2015, 00:27
Violka1976 napisał(a): z 1mg zeszlam na 5 mg


oh serio? deal zycia
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7687
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Violka1976 01 gru 2015, 01:21
A zebys wiedziala ze good deal zycia prawie polowa sukcesu z 1 na 0,5
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
30 lis 2015, 02:03

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez monapayne 03 gru 2015, 15:17
haha-not-so-much napisał(a):Proszę pomóżcie,

Odstawiłam paroksetynę z dnia na dzień. Mam wszystkie typowe objawy odstawienne plus padaczkopodobne historie. Istnieje jakieś panaceum na ich złagodzenie? Nie chcę wracać do leku.

Wiem, wiem, że trzeba powoli, no ale stało się. Da się coś na to zaradzić? Ktoś, coś?


Trzeba stopniowo bo inaczej to hardkor na miesiąc. Tak jest i tyle.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Morphine90 04 gru 2015, 16:11
Violka1976 napisał(a):Ja probuje zejsc z alprazolamu i jest ciezko z 1mg zeszlam na 5 mg ale boje sie calkowitego odstawienia boje sie ze leki powroca


Przy długotrwałym braniu bardziej prawdopodobne, że sam alprazolam już te lęki generuje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
794
Dołączył(a)
25 sie 2015, 15:59
Lokalizacja
Poznań miasto doznań

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Violka1976 05 gru 2015, 02:01
Nie mam juz takich napadowych lekow ale niepokoj jest jak nie wezme alprazolanu.Po tylu latach jednak organizm sie dopomina.Biore 1mg dziennie i wydaje mi sie ze to duzo.Doktor chce zebym zeszla z niego i kaze mi brac tylko doraznie jednak to nie takie proste hmm sama nie wiem co zrobic zeby wyjsc z tego
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
30 lis 2015, 02:03

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Morphine90 06 gru 2015, 21:30
Violka1976 napisał(a):Nie mam juz takich napadowych lekow ale niepokoj jest jak nie wezme alprazolanu.Po tylu latach jednak organizm sie dopomina.Biore 1mg dziennie i wydaje mi sie ze to duzo.Doktor chce zebym zeszla z niego i kaze mi brac tylko doraznie jednak to nie takie proste hmm sama nie wiem co zrobic zeby wyjsc z tego


Stopniowo zmniejszać dawkę - innego sposobu jeszcze nie wymyślono. Niestety benzo to są cudowne leki na krótką metę, ale później tylko wzmagają stany lękowe, uniemożliwiają mózgowi radzenie sobie z bodźcami na własną rękę. Ja nie byłam długo uzależniona, ale to właśnie przez clonazepam pierwszy i jedyny raz wylądowałam w psychiatryku. Na uogólniony niepokój zdecydowanie lepsze są niektóre SSRI - nie wiem czy bierzesz coś z tej grupy? Paroksetyna potrafi ukoić nerwy i wyciągnąć ze skorupy, wyjść do ludzi (chociaż pod innymi względami ten lek to jest syf okrutny i malaria).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
794
Dołączył(a)
25 sie 2015, 15:59
Lokalizacja
Poznań miasto doznań

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez tomek0700 09 gru 2015, 19:58
bede przechodzil niedlugo z paroksetyny na citalopram - czy moga mnie dorwac objawy odstawienne paro? czy jednak jakis mechanizm zostanie utrzyymy i powinien byc lzejszy?
Offline
Posty
88
Dołączył(a)
06 sie 2012, 13:01

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez kofel 09 gru 2015, 20:21
Możesz troche odczuć. Jednak nie byłoby to nic specjalnego. Może delikatne zawroty głowy. Ja po przechodzeniu z paro na esci troszkę odczułem.
Pogłaszcz to podam Ci łapę. ;)

Lakozamid - 2x200mg
Lamotrygina - 2x200mg
Propranolol - doraźnie
Klorazepat, diazepam, klonazepam, oksazepam - doraźnie

'Know your body, know your mind, know your substance.'
Avatar użytkownika
Online
Posty
532
Dołączył(a)
28 lis 2015, 21:08

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Morphine90 09 gru 2015, 22:02
tomek0700 napisał(a):bede przechodzil niedlugo z paroksetyny na citalopram - czy moga mnie dorwac objawy odstawienne paro? czy jednak jakis mechanizm zostanie utrzyymy i powinien byc lzejszy?


Odchodzenie z paroksetyny na cokolwiek to jest u mnie osobiście martyrologia - np. miałam przejść na wenlę, ale lekarka musiała wycofać się z pomysłu - okropne bóle brzucha, natrętctwa, silny ogólny niepokój. Teraz odstawiam paro, powoli jak jasna cholera (najpierw zejście na 10mg codziennie, po tygodniu na co drugi dzień, etc.), a i tak mam uboki - mdłości i okropne koszmary sennne mimo przyjmowania równolegle trazodonu.
Ale jak wiadomo sprawy z lekami to jest osobnicza wrażliwość i te sprawy, więc nie żebym tu wyrokowała niczym ta Kasandra. Spróbuj może odstawiać paro stopniowo, a nie nagle zmieniać na cita. No chyba, że lubisz YOLO i te klimaty 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
794
Dołączył(a)
25 sie 2015, 15:59
Lokalizacja
Poznań miasto doznań

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez elo 09 gru 2015, 22:18
ja przy schodzeniu z paro ani tym bardziej przy przechodzeniu na inny lek nie mialam objawow odstawiennych a zrobilam to z dnia na dzien wiec jest jeszcze jakas nadzieja dla ciebie
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7687
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Morphine90 09 gru 2015, 22:32
elo napisał(a):ja przy schodzeniu z paro ani tym bardziej przy przechodzeniu na inny lek nie mialam objawow odstawiennych a zrobilam to z dnia na dzien wiec jest jeszcze jakas nadzieja dla ciebie

Zazdroszczę :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
794
Dołączył(a)
25 sie 2015, 15:59
Lokalizacja
Poznań miasto doznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do