Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 18 wrz 2015, 21:20
Chcę wrócić do koszmaru sprzed leków, który teraz wydaje mi się niebem!

OSTRE SŁOWA , możesz to rozwinąć ?
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez elvenqueen 18 wrz 2015, 21:40
Lekarz powiedział mi wyraźnie, że JESTEM ZDROWA. Po prostu byłam uzależniona emocjonalnie od pewnej osoby, ale teraz już nie ma po tym śladu. Wcześniej nie potrafiłam dać jej odejść, groziłam, że się zabiję, prześladowałam tę osobę, pojechałam za nią setki kilometrów tylko po to, by ją zobaczyć, wpadłam przez to w depresję, bo ona nie chciała mnie znać. Miałam też problem z gniewem, ale tutaj wystarczyłby dobry psycholog, na którego po prostu nie miałam pieniędzy, dlatego wybrałam psychiatrę. Nie potrzebuję już tych leków. Tylko czuję, że stopniowo coraz bardziej mi szkodzą. Straciłam studia i pracę. W końcu mówię dość.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
18 wrz 2015, 20:48

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez schatten 04 paź 2015, 20:27
Zła wiadomość. Branie wenli kolejny raz w "karierze" nie uodparnia na prądy w głowie.
Odstawiałem drugi raz w życiu i brain zapsy były takie same jak za pierwszym razem, zarówno pod względem intensywności jak i czasu trwania.
No love left in me, no eyes to see the heaven beside me...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
105
Dołączył(a)
10 mar 2012, 18:02
Lokalizacja
50°N 22°E

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez buszujacywtrawie 08 paź 2015, 09:49
Odstawiam leki. Jestem gotowy :)
Posty
388
Dołączył(a)
07 maja 2013, 21:45

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Don Corleone 08 paź 2015, 15:57
Witam buszujacywtrawie
3mam za Ciebie kciuki i zycze powodzenia ;)
Od 2003 Paroksetyna 20mg do 30mg (leki, natretne myslenie, hipochondria )
Od 2009 Dodatkowo Trimipramina na wieczor 50mg
Kilkanascie nieudanych prob odstawienia paroksetyny, za szybki spadek dawki

2016 Plan powolnej eliminacji paroksetyny

Obecnie 20 mg Paroksetyny i Trimipramina 50mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
158
Dołączył(a)
06 maja 2015, 16:00
Lokalizacja
Hamburg

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez noszila 12 paź 2015, 17:50
Kochani, od początku roku przyjmuję mozarin (esci) w dawce 10mg na dobę oraz lamotrix (lamotrygina) w dawce 50mg na dobę. Chcę całkowicie odstawić leki. Doradźcie jak to robić, żeby możliwie złagodzić skutki odstawienia? Na razie zmniejszyłam lamo do 25mg i esci do 5mg na dobę ale nie wiem jak długo teraz działać na takich dawkach zanim całkowicie je odstawię?
Pozdrawiam.
Borderline + nawracająca deprecha + stany lękowe
Esci10
Kweta25
Avatar użytkownika
Offline
Posty
546
Dołączył(a)
08 kwi 2014, 11:22
Lokalizacja
łódzkie

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez AleksandrA111 12 paź 2015, 20:37
Biorę 2 lata Nexpram. Niestety z powodu wcześniejszego niewykupienia siłą rzeczy zrobiłam przerwę w zażywaniu. żadna cholerna apteka nie miała dawki jaka jest na recepcie, przez co wydłużyło się niebranie Nexpramu. Nie zażywałam już 4 dni i niestety odczuwam objawy. Zdarzyło mi się już nie brać te kilka dni (na szczęście może były takie sytuacje z 2,3 razy), ale nigdy nie czułam sie jak teraz. Czuję się momentami dziwnie, NIE UMIEM OPISAĆ TEGO UCZUCIA, nachodzi mnie co kilkanaście minut. Coś jakby odczuwalny jednorazowy rytm serca, w okolicach serca i rozchodzący się na całe ciało. Bezbolesny. Może to właśnie jest to "uczucie kopania prądem",które wynika z chwilowego odstawienia? Czy to może być to? Bardzo proszę o pomoc....
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
18 sie 2012, 23:27

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 12 paź 2015, 20:46
AleksandrA111 napisał(a):(...)Czuję się momentami dziwnie, NIE UMIEM OPISAĆ TEGO UCZUCIA, nachodzi mnie co kilkanaście minut. Coś jakby odczuwalny jednorazowy rytm serca, w okolicach serca (...) . Bezbolesny. (...)


Z opisu brzmi jak dodatkowy skurcz nadkomorowy serca, ale spoko, to nic groźnego. Uczucie kopania prądem czyli tzw. brain zapsy objawia się nieco inaczej- to takie jakby krótkie spięcie elektryczne w głowie. Nagłe odstawienie leków u niektórych daje różne nieprzyjemne objawy.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez achino 13 paź 2015, 09:43
Dark Passenger napisał(a):
Z opisu brzmi jak dodatkowy skurcz nadkomorowy serca, ale spoko, to nic groźnego.



:hide: nic groznego? jprdl już sam opis mnie zmroził, aż mi się slabo zrobilo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
776
Dołączył(a)
05 kwi 2015, 12:17

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 13 paź 2015, 12:53
Dużo zdrowych osób ma czasami dodatkowe skurcze nadkomorowe- bo palą fajki, piją za dużo kawy, ćpają, za mało się ruszają, za dużo stresują itp. To jest coś takiego, że normalnie nie odczuwasz bicia serca, albo odczuwasz je w minimalnym stopniu, a nagle czujesz taki pojedynczy mocniejszy skurcz serca. To nie boli, ale to jest dość nieprzyjemne uczucie, ludzie to różnie odbierają- jakby serce im na chwilę mocniej doyebało i chciało wyrwać się z klatki piersiowej, albo wręcz przeciwnie- na chwilę się zatrzymało, "przeskakiwało", coś na chwilę się "zacięło w kole zębatym" itd. Może to być pojedyncze uderzenie, albo może być kilka w serii w krótkich odstępach czasu. Czasami się zdarza, że masz kilka takich dodatkowych skurczy w ciągu dnia, a hardkory mogą mieć kilkadziesiąt albo kilkaset nadprogramowych skurczy. Miałem kiedyś taki okres gdy waliłem strasznie dużo kofeiny, paliłem fajki+stres i miałem sporo tych skurczy. Serce sobie chodzi- pik pik pik pik pik <i nagle> ...PIK[!!!]... pik pik pik pik... PIK[!!!] PIK[!!!]... pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik pik...PIK[!!!]... pik pik.... PIK[!!!]. Coś na tej zasadzie. No ale byłem u kardiologa wtedy, porobiłem badania, wszystko wyszło spoko. Wiadomo, dla lękowca to jest subiektywnie przeyebana sprawa, bo to odczucie nie należy do najprzyjemniejszych, podkręca się lęk, człowiek sobie wkręca zaraz jakieś choroby serca.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez AleksandrA111 13 paź 2015, 18:41
Dziękuję Wam za odpowiedzi. Okaże się czy to uczucie jest wynikiem przerwania w zażywaniu Nexpramu, wzięłam pierwszą tabletkę od paru dni.
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
18 sie 2012, 23:27

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez AleksandrA111 14 paź 2015, 20:32
to okropne, nie zdawałam sobie sprawy,że uzależniłam się fizycznie od leku. A skutki są niestety silnie odczuwalne :?
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
18 sie 2012, 23:27

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez AlexCCC2 19 paź 2015, 18:52
Jak u Was było z odstawieniem zolafrenu bo chyba łatwiej odstawić taki zolafren niż jakiś klasyczny neuroleptyk?
Offline
Posty
182
Dołączył(a)
05 sty 2015, 23:31

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 19 paź 2015, 19:39
AlexCCC2 napisał(a):Jak u Was było z odstawieniem zolafrenu bo chyba łatwiej odstawić taki zolafren niż jakiś klasyczny neuroleptyk?


W teorii tak. W praktyce Ci nie powiem, bo nie mam doświadczeń z odstawianiem olanzapiny(Zolafren).
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do