Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez spiderman 26 lut 2015, 01:15
Mógłby ktoś, jesli tu jest taki ktoś, napisać, jakie ma/miał konkretnie objawy tuż (kilka dni) po odstawieniu sertraliny? i jakiego typu to mogą być objawy w ogóle. Będę wdzięczny za odpowiedź :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
21 paź 2013, 15:36

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez serek87 01 mar 2015, 15:30
Dawno mnie tutaj nie było,życie szaleje,ja staram się wrócić do normalności.W między czasie mądra serek87 uzalezniła się od alprazolamu.Dziś dzienna dawka to 0,75 mg.Rano 0,5 mg bo inaczej mam mdłości,uczucie lęku,trzesące się ręce i jestem otumaniona a popołudniu 0,25 mg pozwala mi normalnie funkcjonować do wieczora.Jeśli nie wezmę leku czuję się senna,mam mdłości,jestem wystraszona,mam uczucie "wewnętrznej trzepaczki".Nadszedł bierzący weekend i próbuję te dwie dawki podzielić na trzy-ciężko bo chodzę jak zombie...najgorzej jest rano.Rano mój organizm musi dostać swoje i koniec...Bo inaczej napad paniki albo mega senność...co tu robić...
"Wiem,że nigdy nie będę szczesliwa-mogę być jednak wesoła"-Marilyn Monroe przy okazji swoich 35 urodzin...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
28 gru 2009, 01:12
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Arasha 01 mar 2015, 15:49
serek87, doskonale Cię rozumiem, bo sama biorę benzo. A jak długo już bierzesz alprę ?
Skoro dawno Cię tu nie było, to zapraszamy to wątku benzodiazepiny-moja-walka-z-uzale-nieniem-i-odstawieniem-t26141.html, w którym się wzajemnie wspieramy i jakoś mobilizujemy ( z różnym skutkiem :roll: ) do walki z benzo. Pozdrawiam ;)
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez natrętek 08 mar 2015, 12:28
Dziś nadszedł ten dzień, kiedy ostatni raz wziąłem sertralinę w dawce 50 mg, a wczoraj ostatni raz przyjąłem mirtazapinę w dawce 15 mg, a więc od dzisiaj zaczyna się oczyszczanie organizmu z pozostałości leków, którymi zapewne jest nasycony po 5 latach brania.

Od 2 tygodni występuje jeszcze bardziej nasilone napięcie psychiczne, a poza tym nie ulega ono spadkowi wraz z upływem dnia tylko utrzymuje się na stałym poziomie do wieczora, a nawet późnym popołudniem i wieczorem potrafi się nasilić. Wtedy ratuje się benzo, bo ciężko jest wytrzymać tak ekstremalne napięcie psychiczne. Mam nadzieję, że to napięcie jest objawem odstawiennym, a nie nawrotem depresji, ale to pokażą najbliższe tygodnie/miesiące.
Gdy nie ma możliwości się zmienić, trzeba nauczyć się żyć ze swoją osobowością.
4w5/ISFJ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
708
Dołączył(a)
31 paź 2009, 14:46
Lokalizacja
Kraków

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez AlexCCC2 12 mar 2015, 20:56
jak biorę 100mg pernazyny to mogę odstawiC od razu czy stopniowo?
Offline
Posty
182
Dołączył(a)
05 sty 2015, 23:31

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Kropelek 17 mar 2015, 20:07
Ratujcie, chyba mam syndrom odstawienny po afobamie, brałem go od 10 stycznia. W sumie dostałem 3 opakowania, na 4 miałem zacząć odstawiać, ale zgubiłem receptę i od wczoraj masakra - lęki, poty drżenie rąk. Co robić? SOS!
Ps. Moja psychiatra będzie dopiero w przyszły poniedziałek...
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
11 wrz 2014, 23:27

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Arasha 17 mar 2015, 23:38
Kropelek, alprazolam, czyli substancja czynna Afobamu należy do leków z grupy benzodiazepin, które dość szybko uzależniają i przy dłuższym braniu nie powinno się ich odstawiać natychmiast, tylko stopniowo, właśnie dlatego, żeby nie dopuścić do objawów odstawiennych :bezradny: Rozumiem, że bierzesz leki psychotropowe i miałeś prawo tego nie wiedzieć, ale lekarz powinien Cię o tym poinformować ! Zresztą chyba to nawet uczynił, bo piszesz, że miałeś schodzić, ale zgubiłeś reckę ... cóż takie sytuacje się zdarzają :? Jedyne wyjście to podejść na izbę przyjęć albo na pogotowie i przedstawić sytuację ... możesz także spróbować do lekarza rodzinnego, ale nie mam pojęcia jak zareaguje ( niektórzy nie chcą przepisywać psychotropów bez zaświadczenia od psychiatry, ale możesz trafić na takiego, który przepisze Ci bez problemu ... wszystko zależy od lekarza ). Myślę, że spróbować warto ! A możesz powiedzieć, w jakiej dawce przyjmowałeś ten Afobam ? Na Twoim miejscu nie czekałabym do poniedziałku, bo nie wiadomo, jak będziesz się w tym czasie czuł i dobrze, żebyś przynajmniej małe dawki miał przy sobie i mógł wziąć w razie potrzeby. Pozdrawiam ;)
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Kropelek 18 mar 2015, 00:28
Brałem 0,5 mg. Najpierw 2x dziennie po tabletce, potem tylko jedna rano. Przedwczoraj się skończyły, wczoraj już było...średnio, dzisiaj jest źle.

Czy przy takich dawkach mogłem się uzależnić? Czy sobie wkręcam? Jeśli tak, to jeśli dostanę jutro recepte, to jak z tego schodzić?
Dzięki za odp :)
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
11 wrz 2014, 23:27

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Arasha 18 mar 2015, 02:28
Kropelek, nie są to bardzo duże dawki, ale z racji, że brałeś je codziennie mogło dojść do uzależnienia, ale raczej jeszcze nie silnego. Skoro już zacząłeś redukować dawki, to myślę, że jesteś na dobrej drodze do całkowitego odstawienia. Tylko zazwyczaj organizm bardziej odczuwa nawet brak tej najmniejszej dawki niż zejście np. z 1 mg do 0,5 mg.

Jeżeli uda Ci się wyhaczyć receptę lub w jakiś sposób załatwić lek ( np. od kogoś znajomego parę tabsów do kolejnej wizyty ), to proponowałabym Ci przez parę dni pobrać
2 razy dziennie po 0,25 mg i jak się będziesz w miarę stabilnie czuł, to potem zredukować do 0,25 mg raz dziennie ( porę dobierz sobie taką, kiedy jesteś najbardziej nerwowy, ale dobrze, żeby była w miarę stała ) i taką dawkę pobrać przez jakiś czas.
Życzę powodzenia i daj znać, co Ci się udało załatwić i jak się czujesz ;)
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

swiat po setralinie...

Avatar użytkownika
przez zima 18 mar 2015, 17:55
co po setralinie radzicie brac? na co się przerzucic zeby przyspieszyc chudniecie?
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

swiat po setralinie...

Avatar użytkownika
przez warrior11 18 mar 2015, 18:18
zima,
Proponuję dietę antypsychotropową,zero chemii,dużo owoców,warzyw,ruchu na świężym powietrzu
no i samych pozytywnych myśli :mrgreen:
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
996
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

swiat po setralinie...

Avatar użytkownika
przez Storożak 18 mar 2015, 19:01
Na mnie sertralina działała odchudzająco. Z leków anty osobom z zaburzeniami odżywiania przepisuje się fluoksetynę, bo ona raczej nie powoduje tycia, a może nawet spowodować spadek wagi. Ale wszystko jest indywidualne, jeśli chodzi o działąnie leków.
Pie.dole nie biore...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
30 paź 2014, 18:46

swiat po setralinie...

przez Bode Miller 18 mar 2015, 19:51
Wenlafaksyna,Wellbutrin,Brintellix,Aurorix. Leki po których nie przytyjesz a na wellbutrinie jeszcze schudniesz. Jednak bez ciężkiej pracy nic się nie osiągnie a więc dietka i treningi to najlepsze combo.
Bode Miller
Offline

swiat po setralinie...

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 18 mar 2015, 20:12
:shock:
Storożak napisał(a):Na mnie sertralina działała odchudzająco.


Na mnie też działa odchudzająco...
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Posty
1785
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do