Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Ballde27 02 gru 2014, 00:20
Takie pytanie. Ile trzeba odstawiać bioxetin by móc się napić alkoholu na sylwestra i ile po imprezie mogę brać z powrotem?
Ostatnio edytowano 13 gru 2014, 11:58 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono z wątkiem zbiorczym.
Kiedy pytają mnie jak się czuje, odpowiadam.
"Lepiej niż wczoraj, gorzej niż jutro"


http://www.youtube.com/watch?v=6leOiJS7tI0
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
02 kwi 2013, 03:46

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez lucy1979 02 gru 2014, 00:34
W ogole nie trzeba odstawiać.
Ten lek nie wchodzi w reakcje z alko.
Ostatnio edytowano 13 gru 2014, 11:58 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono z wątkiem zbiorczym.
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez arnibarni 02 gru 2014, 15:37
Lek nie wchodzi w reakcje z alko,ale upijanie sie niweczy efekty leczenia.Poza tym na fluoksetynie alkohol działa dużo silniej,ja na 40 mg po dwóch piwach już mam dobrze,a zawsze potrafiłem wypić dużo,dużo więcej.Najlepiej jak w domu wypijesz sobie jedno,dwa piwa,albo setke i sprawdzisz reakcje,żeby na sylwestra nie było nie miłej niespodzianki.Umiar,nie ma co przesadzać.
Ostatnio edytowano 13 gru 2014, 11:58 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono z wątkiem zbiorczym.
'Gdy gra się kończy, król i pionek wracają do tego samego pudełka'.
Włoskie przysłowie
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
08 paź 2014, 20:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Ballde27 03 gru 2014, 14:35
Mój znajomy np bierze i było dobrze kiedy wypił 4 piwa. Ale poszedł spać i w nocy obudził się z paranoją, że ktoś jest w domu. Lęk, panika aż w końcu padł. W szpitalu stwierdzono stan przed zawałowy. Rozumiem że na każdym to połączenie działa inaczej, a sam sobie wole nie być królikiem doświadczalnym dlatego pytam ile przed odstawić. Biorę już dwa lata więc tydzień bądź dwa mi nie zaszkodzi.
Ostatnio edytowano 13 gru 2014, 11:58 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono z wątkiem zbiorczym.
Kiedy pytają mnie jak się czuje, odpowiadam.
"Lepiej niż wczoraj, gorzej niż jutro"


http://www.youtube.com/watch?v=6leOiJS7tI0
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
02 kwi 2013, 03:46

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez buszujacywtrawie 05 gru 2014, 13:08
Ja postanowiłem powrócić do odstawiania leków. Poprzednio brałem co 2 dzień, było super, libido ekstra, samopoczucie też, powróciłem do dawkowania raz na dobę za namową rodziców, których denerwowało to, że .........wstaję około 5 rano. Ale teraz już postanowione - leki odstawiam, chcę móc normalnie uprawiać seks, oglądać filmy wieczorami (a nie kłaść się po zolafrenie około 21-22). Chcę czuć emocje, a nie być wypranym ze wszystkiego manekinem. Podejrzewam że w moim przypadku, a nawet nie tyle podejrzewam/nie podejrzewam jest pewna kwestia osobnicza lub po prostu - seksuologiczna. Roczna terapia tez mi duzo dała, mimo, że się skończyła próbą samobójczą.
Posty
388
Dołączył(a)
07 maja 2013, 21:45

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez sailorka 05 gru 2014, 17:45
Podjęłam decyzję - odstawiam leki! Jest to przemyślana i świadoma decyzja. No dobra, może nie całkiem przemyślana, bo podjęta spontanicznie. Chodzi o to, ze moja lekarka musiała pomylić się w diagnozie. No ale cóż, mylić się jest rzeczą ludzką. A ja wreszcie przestanę się truć niepotrzebnie tą chemią.
Cześć, jestem czubkiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10532
Dołączył(a)
27 sty 2014, 00:41

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Flora3 05 gru 2014, 18:11
nie wiem moja droga czy to dobry pomysl..
"Ogólnie mówiąc - life is brutal
Poza tym wszystko doskonale... "

absenor
sertralina
xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1290
Dołączył(a)
21 wrz 2014, 16:20

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Orianaa25 05 gru 2014, 23:37
zależy od jakich leków.. są takie jak np nervomix control, których po odstawieniu skutków ubocznych brak.. do tego są na ziołowe pozdrawiam :)
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
06 lut 2013, 09:51

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Arasha 06 gru 2014, 14:02
sailorka, a nie prościej było skonsultować swoją diagnozę z innym lekarzem ?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez sailorka 06 gru 2014, 15:12
Arasha, nie chcę innego lekarza. Ta lekarka jest spoko. Zresztą, przymusowo byłam raz u innej lekarki, bo mi się leki kończyły, bo ta moja źle wypisała receptę.
Cześć, jestem czubkiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10532
Dołączył(a)
27 sty 2014, 00:41

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez natrętek 06 gru 2014, 16:04
Wczoraj po raz pierwszy pominąłem wieczorną dawkę mirtazapiny. Na efekty nie trzeba było długo czekać, bo miałem kłopoty z zaśnięciem w związku z czym usnąłem późno w nocy i niestety był to inny sen, taki jakby płytszy a sny nie były już takie wyraźne. Wstałem po 8h tego płytszego snu z pogorszonym nastojem i wyraźnie pogłębionym stanem depresyjnym.
Pytanie teraz, czy ten pogorszony sen i pobudka ze znacznie pogorszonym samopoczuciem były spowodowane brakiem efektu placebo, czy rzeczywiście mój organizm już się uzależnił od wieczornej dawki substancji zwanej mirtazapiną i dlatego zareagował w ten sposób ? Bardziej skłaniam się do tej drugiej opcji, bo mam wrażenie że brak samego efektu placebo nie spowodował by takiej różnicy w usypianiu i jakości snu oraz takiego obniżenia nastroju rano. Jeżeli tak jest to świadczy to o mocno biologicznym charakterze moich zaburzeń. Mam wrażenie, że moje odstawienie leków będzie okupione niemałym cierpieniem, żebym tylko dał radę je wytrzymać. Ciekawe, czy dzisiaj po zażyciu mirty wieczorem mój stan wróci do pozycji wyjściowej ?
Gdy nie ma możliwości się zmienić, trzeba nauczyć się żyć ze swoją osobowością.
4w5/ISFJ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
708
Dołączył(a)
31 paź 2009, 14:46
Lokalizacja
Kraków

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Arasha 06 gru 2014, 16:28
natrętek, co się dziwisz ? 45 mg to max dawka terapeutyczna mirty ... ja czuję różnicę, jak próbuję brać 30 mg :roll:
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez natrętek 06 gru 2014, 17:25
Arasha, nie dziwię się, tylko, że nie mam możliwości by inaczej zejść z mirty bo przyjmuję ją pod postacią tabletki rozpuszczalnej w ustach, więc nie ma możliwości żeby ją podzielić. Pozostaje metoda opuszczania dawki co kilka dni z coraz większą częstotliwością.

-- 07 gru 2014, 12:16 --

Po wczorajszej wieczornej dawce mirty stan powrócił do pozycji wyjściowej. Po przespanej nocy czuję się lepiej niż wczoraj. Jeżeli tak właśnie wyglądają objawy odstawienne jak to miało miejsce wczoraj to rzeczywiście jest mało przyjemny stan żeby nie powiedzieć fatalny.
Gdy nie ma możliwości się zmienić, trzeba nauczyć się żyć ze swoją osobowością.
4w5/ISFJ
Avatar użytkownika
Offline
Posty
708
Dołączył(a)
31 paź 2009, 14:46
Lokalizacja
Kraków

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez estera1 09 gru 2014, 18:38
ja biore rozpuszczalną w ustach mirte.Da sie podzielić wystarczą chęci i ostry nóż
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do