Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez violet_hair_ 10 kwi 2014, 15:14
ja czekam i chodzę na psychoterapię, ale jest meeega ciężko
violet_hair_*4w5*INFJ*
Avatar użytkownika
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
05 gru 2013, 19:35
Lokalizacja
niebyt

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez lunatic 10 kwi 2014, 15:15
violet_hair_,
jak tam? minęły w koncu efekty odstawienne sertry?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez estera1 10 kwi 2014, 15:16
a spróbuj isc do dobrego zielarza wiem ,że mało kto wierzy w moc ziółek ale lepsze to niż prochy.Ziółka mają jeden minus nie działaja od razu ,na efekt musisz troszke poczekac
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 10 kwi 2014, 15:47
ja odstawiłam wszystkie leki które mam w podpisie , czuje sie jakbym miała umrzec
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6844
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez estera1 10 kwi 2014, 15:49
ahma od razu czy zmniejszałas dawke?a czemu odstawilas?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 10 kwi 2014, 16:22
Od razu
Odstawilam bo mam pewien powod
chodze boso po ulicy


Ketrel 400mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg


opium
Posty
6844
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez penny66 10 kwi 2014, 16:23
estera1 napisał(a):to macie dwa wyjscia albo nie brac i czekac na poprawe do tego chodzic na psychoterapie albo wrocic do leków przy okazji zmieniając lekarza aby dobrał w koncu dobre leki


Chodziłam na psychoterapię, ale to nie pomagało, a jak się zapytałam jak radzić sobie z lękiem to mi pani psycholożka powiedziała, że w internecie jest kilka sposobów na radzenie sobie z nim........ to ja podziękowałam za taką psychoterapię.
Myślę o nowym leku, ale takie miałam jazdy po innych antydepresantach,że się po prostu boję nowego leku.

-- 10 kwi 2014, 16:25 --

estera1 napisał(a):a spróbuj isc do dobrego zielarza wiem ,że mało kto wierzy w moc ziółek ale lepsze to niż prochy.Ziółka mają jeden minus nie działaja od razu ,na efekt musisz troszke poczekac


O jakich ziółkach myślisz?
Stosuję takie: melisa, kozłek lekarski, szyszki chmielu, rumianek, mięta, zielona herbata
Avatar użytkownika
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
01 lip 2013, 22:09

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez estera1 10 kwi 2014, 17:18
To są ziółka na problemy ze snem ty je masz?najlepiej udac sie do zielarza ale dobrego!ustali ci odpowiednią mieszankę.Taki zestaw znalazłam na necie:
Po 50 gramów:

Ziela rdestu ptasiego
Ziela dziurawca
Ziela glistnika
Ziela drapacza
Ziela krwawnika
Kłącza perzu
Kwiatostanu kocanki
Korzenia mniszka lekarskiego
Kory kruszyny
Liścia mięty pieprzowej
Liścia bobrka
Wszystkie zioła rozdrobnić, dokładnie wymieszać. "Kopiastą łyżkę stołową" mieszanki zalać 1 szklanką wrzącej wody. Pozostawić pod przykryciem przez 3 godziny. Potem podgrzać, przecedzić i powoli wypić. Napar pić 3 razy dziennie po 1 szklance, 20 minut przed posiłkiem.

co do psychologa ja udałam sie w tym tygodniu i na temat bezsenności kazała mi poczytac na necie w szczególności o higienie snu...porażka.Jak mam z kims rozmawiac kto nie przezyl tego samego co ja?

-- 10 kwi 2014, 16:41 --

sorki złą mieszanke napisałam.Ta jest już dobra :-)
Po 50 gramów:

Ziela marzanki
Liści melisy
Ziela serdecznika
Korzenia kozłka lekarskiego
Ziela nostrzyka
Kwiatu bzu czarnego
Kwiatu pierwiosnka
Kwiatu wrzosu
Ziela bylicy pospolitej
Szyszek chmielu
Ziela dziurawca
Zioła dokładnie wymieszać. 1 łyżkę stołową mieszanki zalać 1 szklanką wrzącej wody i pozostawić pod przykryciem na 3 godziny. Przecedzić, podgrzać i pić 3 razy dziennie 20 minut przed jedzeniem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez violet_hair_ 10 kwi 2014, 17:56
lunatic, a gdzie tam...zawroty mam mniejsze ale dalej, teraz mam takie ataki wysokiego ciśnienia przy czym robi mi się bardzo słabo, miękną kolana, niepokój, później mija...:/ a od dwóch nocy nie śpię...po prostu nie mogę zasnąć...

Stosuję melisę, i mieszankę z szyszek chmielu, kozłka i coś tam jeszcze. Ale to niewiele daje...
violet_hair_*4w5*INFJ*
Avatar użytkownika
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
05 gru 2013, 19:35
Lokalizacja
niebyt

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez estera1 10 kwi 2014, 18:19
violet nie możesz zasnąć bo?jestes pobudzona?masz lęki?cos ci dolega?czy za dużo myslisz w łóżku??ile godzin śpisz?powiem ci tak organizm wczesniej zasypiał dzięki lekom teraz dostaje cos 100 razy słabszego.Więc daj czas,poszukaj przyczyny a wczesniej tez mialas problemy ze snem?Mnie kiedys taki zestaw pomógł: camelis duo+lunapret 2-3 tabletki przed snem.Poszukaj lepiej zielarza może dorzuci ci inne ziółka.Poza tym niektóre ziółka powinno pić sie jako nalewkę % a nie napar aby miało efekt
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez penny66 10 kwi 2014, 19:49
Dzięki estera1 :)

-- 10 kwi 2014, 20:27 --

estera 1 A Ty jak się czujesz? I jaki zestaw leków przyjmujesz? Jeśli można wiedzieć ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
01 lip 2013, 22:09

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez violet_hair_ 10 kwi 2014, 21:08
estera1, hmm ciężko powiedzieć... Wcześniej też miałam taki problem ale ze względu na zbyt wiele myśli. A teraz nie wiem. Po prostu kręcę się z boku na bok i zero odczucia zasypiania. Nic, leżę i nic. Nie mogę zasnąć, a nawet jak przysnę to zaraz się budzę jakbym nie mogła wyłączyć głowy. Generalnie mam czasem tak podczas okresu, nie wiem zbyt wrażliwa jestem i nie śpię spokojnie (a teraz okres mam i jakoś ciężko go przechodzę). Teraz cierpię na odczucie słabości - po prostu mi słabo ot tak... :/
violet_hair_*4w5*INFJ*
Avatar użytkownika
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
05 gru 2013, 19:35
Lokalizacja
niebyt

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez estera1 10 kwi 2014, 21:12
violet a czytałaś o higienie snu? z tymi myślami przed snem to sporo osób cierpiących na bezsenność tak ma .Niektórym pomaga też odkwaszenie organizmu ale na efekty też trzeba poczekać. Tsh ,morfologie robiłas?

-- 10 kwi 2014, 20:14 --

http://psychiatria.mp.pl/bezsennosc.html poczytaj sobie ta stronke.Chyba musimy sie przenieść na inny wątek-bezsenność a tu jest odstawianie leków i możemy zjebke dostac :P

-- 10 kwi 2014, 20:17 --

penny .Aktualnie jestem na hydroksyzynie ale jestem z niej nie zadowolona.Teraz lecze pęcherz i ogólnie czuje sie do d..py
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez violet_hair_ 10 kwi 2014, 23:19
estera1, o też bierzesz Hydroxyzynę? ja też. Jak bierzesz? A o higienie poczytam :)
co do snu to faktycznie nie wstaję o tej samej porze, śpię za długo... Daj linka gdzie o tym rozmawiasz to pogadamy :)
violet_hair_*4w5*INFJ*
Avatar użytkownika
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
05 gru 2013, 19:35
Lokalizacja
niebyt

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: zzYxx i 7 gości

Przeskocz do